Prošel jsem vaši stížnost , ale zdá se, že by se mi s tím mohla hodit nějaká pomoc.
První věc, kterou jsem nepochopil, je vlastně o uzavření účtu. Kdy jste požádali o uzavření svého účtu a kdy byste měli obdržet příslušný bonus, prosím?
Ne, že bych o tom hlouběji přemýšlel - Kdy jsi provedl svůj poslední vklad?
Jak vysvětlil Nick: "Bohužel, pokud jste na svém kasinovém účtu neměli žádný zůstatek, měli právo ho bez udání důvodu uzavřít." Pokud váš účet zůstal po tak dlouhou dobu bez prostředků, je to samo o sobě dobrý důvod pro uzavření účtu.
Pokud jsem se nějak spletl, opravte mě prosím.🙏
Well, I went through your complaint, but I could use some help with that, it seems.
The first thing I didn't get is actually about the account closure. When did you ask for your account to be closed, and when should you receive the bonus in question, please?
Not that I'm thinking deeper about that - When did you make your last deposit?
As Nick explained: "Unfortunately, if you had no remaining balance on your casino account, they had the right to close it without any reason given." If your account remained unfunded for such a long time, this alone is a good reason for the account closure.
If I got it wrong somehow, please correct me.🙏
Automaticky přeloženo: