FórumKasinaUzavřený účet z podivného důvodu

Uzavřený účet z podivného důvodu

před 2 roky od cameronc09912345
|
3787 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Takže hraji v kasinech s odměnami v kasinu a uzavřeli 2 mé účty, jeden v grand mondial a jeden v kasinu yukongold, a z každého jsem měl jen jeden, ale udělal jsem je pomocí 2 různých e-mailů a není tam nic, co by říkalo, že nemůžete že pokud jsem viděl, iv poslal e-mail na řízení rizik a neodpověděli na to, proč byl můj účet uzavřen, byl uzavřen hned po výběru 1500 $ po dokončení sázky z bonusových peněžních bodů. Takže jakýkoli nápad, proč by to udělali, protože uvádějí, že můžete mít účet v každém kasinu, které vlastní, ale nic neříká, že v každém nemůžete použít jiný e-mail. Myslím, že se pokusím získat více účtů, ale mám jen jeden yukongold a jeden velký mondial, tak proč vyvolávat více účtů.

Automaticky přeloženo:
cameronc09912345
před 2 roky

Ahoj,

Tvůj příspěvek jsem si přečetl dvakrát a myslím, že by mělo být vše v pořádku.

Pokud se tedy nepletu, účet, pod kterým jste výběr odeslali, je nyní v kontrole. Nejsem si jistý, co se stalo s tím druhým.

Myslím, že bychom měli počkat na nějaké závěry ze strany kasina. V tuto chvíli můžeme jen hádat.

Použili jste prosím stejné přihlašovací údaje, kromě různých e-mailových adres pro oba účty?

Pokud se nyní pokusíte přihlásit ke svému druhému účtu, k účtu bez aktivního výběru, vidíte prosím nějakou poznámku nebo chybu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Všechno kromě e-mailu jsem použil stejné přihlašovací údaje. A chybová zpráva je v obou kasinech stejná a říká, že fotka s hnědým tlačítkem registrace je kasino s výběrem (yukon gold) a ta se žlutým tlačítkem registrace je ta bez výběru (grand mondial)

filefile

Automaticky přeloženo:
cameronc09912345
před 2 roky

No, doufal jsem v nějakou stopu...🤔

Dobře, normálně necháváme kasinu 14 celých dní na zpracování ověření a výplaty, mohu vědět, zda byly oba vaše účty již plně ověřeny? Myslím, že účet Grand Mondial nemá, že?

Od kdy je váš účet Youkon Gold zablokovaný, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ani jedno nebylo ověřeno. A nikdy se nezeptali

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem plnoletá, je mi 24 a mám doklad

Automaticky přeloženo:
cameronc09912345
před 2 roky

Dobře, zatím žádné ověření. Jak se k tomu prosím dostal tvůj věk?

Zajímalo by mě, jestli máte nějaké problémy se svým věkem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, řekl jsem to jen proto, že jste se zeptal, jestli jsem byl ověřen. Nikdy mě nepožádali o ověření, ale jsem také rád. Jen konstatování

Automaticky přeloženo:
cameronc09912345
před 2 roky

Nemyslím si, že je problém s používáním 2 různých e-mailových adres ve 2 různých kasinech. Vidím, že jste již podal stížnost. Je opravdu těžké odhadnout, co se děje, když s vámi kasino nekomunikuje. Doufejme, že s námi budou mluvit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vím, že jsem dost starý na hraní lol, takže si nemyslím, že by to mohlo být tím, nebo by prostě požádali o ověření

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ano, čekal jsem, říká nyní bez odpovědi nebo důvodu.

Automaticky přeloženo:
cameronc09912345
před 2 roky

Ahoj,

Proto jsem chtěl, abyste podal stížnost.

Jsem zvědavý, co z kasina dostaneme.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky