Takže hraji v kasinech s odměnami v kasinu a uzavřeli 2 mé účty, jeden v grand mondial a jeden v kasinu yukongold, a z každého jsem měl jen jeden, ale udělal jsem je pomocí 2 různých e-mailů a není tam nic, co by říkalo, že nemůžete že pokud jsem viděl, iv poslal e-mail na řízení rizik a neodpověděli na to, proč byl můj účet uzavřen, byl uzavřen hned po výběru 1500 $ po dokončení sázky z bonusových peněžních bodů. Takže jakýkoli nápad, proč by to udělali, protože uvádějí, že můžete mít účet v každém kasinu, které vlastní, ale nic neříká, že v každém nemůžete použít jiný e-mail. Myslím, že se pokusím získat více účtů, ale mám jen jeden yukongold a jeden velký mondial, tak proč vyvolávat více účtů.
So I play on casino rewards casinos and they have closed 2 of my account one on grand mondial and one on yukongold casino and I only had one of each but I made them with 2 diffrent emails and there is nothing that says you can't do that as far as iv seen iv emailed risk management and they have not responded to why my account was closed it was closed right after making a 1500$ withdrawal after completing a wager from bonus cash points. So any idea to why they would have done this because they do state you can have an account with each casino they own but nothing says you can't use a different email on each. I think there going to try and claim multiple accounts but I only have one yukongold and one grand mondial so why call out multiple accounts.