FórumKasinaUkraden zaměstnancem

Ukraden zaměstnancem

před 3 roky od Thomas75
|
3112 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 3 roky

Vážení Casino Guru,


Jedna z vašich zaměstnanců „Laura" z testovacího oddělení mě kontaktovala ohledně příspěvku ohledně mých 22bet problémů s výběrem s tím, že by ráda pomohla. Poradila mi, abych si vytvořil účet Skrill, a řekla mi různé kroky, jak postupovat, abych umožnil výběr mých prostředků ze sázky 22 s Skrill (původně vložené peníze metodou Mastercard)

Udělal jsem všechno, co mi řekla, a řekl, že jí zaplatím 30 €, abych ji odměnil, kdyby pomohla získat zpět moje peníze. Vložil jsem peníze skr skrill přes paypal, ale nemohu vložit 22 sázek, protože peníze nejsou peníze na hazard. (Vložil jsem s možností paysafecard) Možnost šeku pro hazardní hry je k dispozici pouze u vkladů prostřednictvím karty VISA a ona řekla, že pokud jí pošlu dalších 15 €, převede 15 € pomocí své karty VISA a převede mě do mého skrillu, abych mohl vybrat ale byla nečestná a stále říká, že nikdy nedostala peníze, když to zjevně udělala. Před několika dny mě z čista jasna kontaktovala, abych jí poslal peníze.

Pravděpodobně to dělá každému zoufalému člověku na tomto fóru. Mám všechny doklady o odeslaných penězích a záznamy o transakcích a e-maily se žádostí o zaslání peněz na pomoc, když věděla, že si je nechá pro sebe. Požádal jsem ji, aby mi poslala záznam transakce pro tuto konkrétní operaci, aby mi poskytla důkaz, že říká pravdu o nepřijetí, ale vím, že je to okamžité, a já jsem jí poslal peníze dříve. Dala mi hromadu výmluv, že to neudělám, a chová se extrémně defenzivně, když se snažím pochopit, co se stalo. Byla příliš milá a podezřelá a já jsem se jí rozhodl věřit, protože mám 300 EUR na výběr a je to pro mě velká částka peněz.

Jsem úplně šokován a znechucen, co se mi stalo od vašeho zaměstnance.


To je zjevně krádež a nepoctivost. Budu pokračovat a jednat. Můj případ nebyl brán vážně a byl jsem ukraden vašim zaměstnancům ...


Mohu poslat všechny další důkazy bez jakýchkoli problémů. Pořídil jsem snímky obrazovky a můj záznam je čistý na Skrill. Udělal jsem pro ni pouze 3 transakce, počítám 2 a Skrill řekl, že peníze byly odeslány a nejsou ztraceny. Mám číslo transakce.

Automaticky přeloženo:
Thomas75
před 3 roky

Ahoj Thomasi, zní to jako velmi vážná věc. Pravděpodobně mluvíte o tomto členovi našeho fóra? https://casino.guru/profile/2913/lauarual

Není to náš zaměstnanec, ale ano, čas od času testuje kasina dostupná v regionu, kde žije, a dostává za to zaplaceno. Je to náš externí tester. Zašlete prosím všechny důkazy (konverzace, screenshoty) na mou e-mailovou adresu daniel@casino.guru a do kopie přidejte jozef@casino.guru (je odpovědný za naše testery po celém světě)

Stále doufám, že pro to bude nějaké rozumné vysvětlení 😕

Automaticky přeloženo:
Thomas75
před 3 roky

Dívám se také na váš případ:

https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Můj návrh je: Neposílejte do kasina žádný vklad přes Skrill, vypadá to jako velký podvod! Kasino je také přítomno na 3 různých černých listinách, takže se obávám, že z nich nebudete mít své výhry.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Thomas75
před 3 roky

Stále jsem neobdržel snímky obrazovky vašeho rozhovoru s Laurou. Mezitím jsem slyšel příběh z 2. strany a začínám být čím dál skeptičtější k tomu, co jste zde popsali. Takže poskytněte důkazy nebo přestaňte obviňovat CasinoGuru naše testery z krádeže peněz od vás.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky