Vážení Casino Guru,
Jedna z vašich zaměstnanců „Laura" z testovacího oddělení mě kontaktovala ohledně příspěvku ohledně mých 22bet problémů s výběrem s tím, že by ráda pomohla. Poradila mi, abych si vytvořil účet Skrill, a řekla mi různé kroky, jak postupovat, abych umožnil výběr mých prostředků ze sázky 22 s Skrill (původně vložené peníze metodou Mastercard)
Udělal jsem všechno, co mi řekla, a řekl, že jí zaplatím 30 €, abych ji odměnil, kdyby pomohla získat zpět moje peníze. Vložil jsem peníze skr skrill přes paypal, ale nemohu vložit 22 sázek, protože peníze nejsou peníze na hazard. (Vložil jsem s možností paysafecard) Možnost šeku pro hazardní hry je k dispozici pouze u vkladů prostřednictvím karty VISA a ona řekla, že pokud jí pošlu dalších 15 €, převede 15 € pomocí své karty VISA a převede mě do mého skrillu, abych mohl vybrat ale byla nečestná a stále říká, že nikdy nedostala peníze, když to zjevně udělala. Před několika dny mě z čista jasna kontaktovala, abych jí poslal peníze.
Pravděpodobně to dělá každému zoufalému člověku na tomto fóru. Mám všechny doklady o odeslaných penězích a záznamy o transakcích a e-maily se žádostí o zaslání peněz na pomoc, když věděla, že si je nechá pro sebe. Požádal jsem ji, aby mi poslala záznam transakce pro tuto konkrétní operaci, aby mi poskytla důkaz, že říká pravdu o nepřijetí, ale vím, že je to okamžité, a já jsem jí poslal peníze dříve. Dala mi hromadu výmluv, že to neudělám, a chová se extrémně defenzivně, když se snažím pochopit, co se stalo. Byla příliš milá a podezřelá a já jsem se jí rozhodl věřit, protože mám 300 EUR na výběr a je to pro mě velká částka peněz.
Jsem úplně šokován a znechucen, co se mi stalo od vašeho zaměstnance.
To je zjevně krádež a nepoctivost. Budu pokračovat a jednat. Můj případ nebyl brán vážně a byl jsem ukraden vašim zaměstnancům ...
Mohu poslat všechny další důkazy bez jakýchkoli problémů. Pořídil jsem snímky obrazovky a můj záznam je čistý na Skrill. Udělal jsem pro ni pouze 3 transakce, počítám 2 a Skrill řekl, že peníze byly odeslány a nejsou ztraceny. Mám číslo transakce.
Dear Casino Guru,
One of your employees 'Laura' from the test department has contacted me regarding a post about my 22bet withdrawal issues stating she would be happy to help. She advised me to create a skrill account and told me the different steps to proceed in order to enable the withdrawal of my funds from 22 bet with skrill (money deposited by mastercard payment method initially)
I did everything she told me and said i would pay her 30€ to reward her if she would help getting my money back. I deposited money via skrill with paypal but i'm unable to deposit on 22 bet since the money isn't gambling money. (I deposited with paysafecard option) The check option for gambling is only available with deposits via VISA card and she said if I would send her an additionnal 15€ she would convert 15€ with her VISA card and wire to my skrill for me to withdrawal but she has been dishonest and keeps saying she never recieved the money when she clearly did. She contacted me out of the blue a few days ago for me to send her the money.
She probably does that to every desperate person on this forum. I have all proof of money sent and transaction record and e-mails asking me to send money to help when she knew she would keep it to her self. I aked her to send me the transaction record for that specific operation to give me proof she is saying the truth about not recieving but I know it is instant and i have sent her money before. She gave me a ton of excuses not to and is acting extremly defensive when I'm just trying to understand what happended.She has been ghosting me. She has been overly nice and suspicious and I decided to believe her as i've got 300€ to withdraw and it is a large sum of money for me.
I'm completely shocked and disgusted that has happened to me from your staff member.
This is clearly stealing and dishonesty. I will proceed and take action. My case has not been taken seriously and I've been stolen from your staff members...
I can send all aditionnal proof with no problem at all. I took screenshots and my record is clean on skrill. I did only 3 transactions counting 2 for her and skrill said the money has been sent and it is not lost. I have transaction number.