Děkuji!
Rád bych se ujistil, že jste vyzkoušeli základy, takže mi dovolte několik dalších otázek:
Co se stane, když se pokusíte panel zavřít klepnutím na „x"? Zmizí to?
Pokud vyplníte ověřovací kód, umožní vám to klepnout na tlačítko Přihlásit se?
Možná jste to zkusili prosadit na jejich profilech na sociálních sítích?
Zatím se zdá, že jedinou použitelnou radou, kterou mohu poskytnout, je upřímně podat stížnost, je to poměrně časově náročné a pochybuji, že bychom byli schopni vyřešit technický problém. To může být také chyba,...
Myslím, že nemůžeme poskytnout technickou podporu, takže řešení problému bude vyžadovat spolupráci kasina.. 🙁
Projděte si tento návod, abyste získali představu, zda to stojí za vyzkoušení, prosím:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Dej mi vědět, co si myslíš.
Thank you!
I would like to ensure you've tried the basics, so allow me a few more questions:
What happens when you try to close the panel by tapping the "x"? Does it vanish away?
If you fill in the verification code, does it allow you to tap the Sign In button?
Have you perhaps tried to push this on their social media profiles?
For now, it seems the only usable advice I can provide is to submit a complaint frankly, it is quite time-consuming, and I doubt we would be able to solve a technical issue. This may also be a bug,...
I mean, we can't provide technical support, so solving the problem will require casino cooperation.. 🙁
Browse this guide to get an idea of whether it is worth a try, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think.
Automaticky přeloženo: