DomůFórumKasinaÚčet Mostbet byl zmrazen

Účet Mostbet byl zmrazen

před rokem od kumarcwin72
|
3 232 zobrazení 7 odpovědí |
|
před rokem

Můj účet byl zmrazen, když jsem se snažil vybrat peníze z mého herního účtu. Jak odblokuji svůj účet.

Automaticky přeloženo:
kumarcwin72
před rokem

Dobrý den, vidím, že jste reklamaci již podali, co je dobré. Prosím, řiďte se nyní Kristininými pokyny, myslím, že je to to nejlepší, co teď můžete udělat. Někdy zablokují účet kvůli procesu ověřování. Btw, byl váš účet již plně ověřen? Všiml jsem si, že jste na tuto otázku ve své stížnosti neodpověděl. Děkujeme a dejte nám vědět.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat....zaregistroval jsem se dnes u mostbet - 8000 jsem tam dal postupně, 7400 mám na účtě, a když jsem je chtěl vybrat, tak to začalo...chvíli po tom mi přestalo jít sázet (omezený sázení, atd...), výběr nejde z důvodu chybějícího ověření tel. čísla, kde mi neposílají validační sms opakovaně, že prý to mam povolit u operátora a podobný kecy, tak už sem větřil a pár minut na to sem objevil tuhle stránku....CS buďto bot nebo mi příde, že je tam nákej natvrdlej tatar, kterej používá možná tak překladač a vše stylem ctrl c..v, určitě bych to z nich rád dostal, jak jste kdo dopadnul?

Díky!

Michal2023
před rokem

Zdravím,

na otázku jak kdo dopadl, bych navrhla začít číst hlavní vlákno kasína - možno zde, dále se zaměřila na uživatelské recenze - stejná stránka, záložka uživatelské recenze:

file

A pro umocnění celkového dojmu se také mrkla na stížnosti - zde.

To povolení zasílání sms třetích stran je skutečně dobré zkontrolovat u operátora. Horší variantou může být technický problém na straně kasína. Tam se bez jejich tecnické podpory bonužel neobejdeme.

Pokud nebude jiné cesty, kasino nenabídne řešení, zvážila bych podání stížnosti - link už máte.

Dejte vědět, jak to jde 🤞


před 7 měsíci

Můj účet byl zmrazen a chtějí mi volat přes skype. Chci se zeptat, jestli existuje nějaké nebezpečí nebo tak něco a jaký druh otázky bude položen?

Automaticky přeloženo:
sunarlalit60
před 7 měsíci

Ahoj!

Cítím, že se cítíte dost pod tlakem, takže možná sdílení mých zkušeností s videohovory vám pomůže pochopit, proč kasina chtějí, aby hráči prošli tímto krokem.

Začněme trochou kontextu:

V určitém okamžiku je potřeba ověřit téměř každý hráčský účet. Nejběžnější proces se nazývá KYC verifikace, což doslova znamená „Poznej svého zákazníka". Podrobné požadavky jsou uvedeny v podmínkách kasina, které zahrnují řadu dokumentů potřebných k prohlášení o vlastnictví účtu, včetně bankovních údajů a potvrzení adresy.

Někdy KYC prostě nestačí nebo ověření odhalí nějakou souvislost mezi účtem jiného hráče nebo herními aktivitami; představte si to jako vzor. Když k tomu dojde, kasina raději prozkoumají, zda je každý hráč tím, za koho se během procesu KYC prohlašoval.

V tomto okamžiku je nastaven ověřovací hovor.

Buďte tedy připraveni předložit svůj průkaz totožnosti nebo jakýkoli jiný úřední doklad prokazující vaše osobní údaje. Možná to budete potřebovat.

S největší pravděpodobností budete požádáni o poskytnutí dalších podrobností týkajících se vašich herních a účtů v kasinu.

Buďte připraveni popsat, jaké hry jste hráli, jaké platební možnosti jste použili pro vklady, jaký bonus jste si vzali nebo dokonce kdy byl váš účet vytvořen a kolikrát jste vybírali nebo vkládali pomocí konkrétních metod.

Pokud si pamatuji, toto jsou běžné otázky.

Pokud mám hádat, kasina si musí být jistá, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet a hrál v kasinu, takže technicky jde o další ověřovací krok.

Každopádně, bylo vám snad řečeno, proč je tento hovor nezbytný? Vzpomínám si na několik opravdu krátkých hovorů, během kterých chtěl zaměstnanec kasina pouze vidět ID a osobu ve stejném místě a čase 🙂.

Pokud máte další otázky, dejte mi vědět, ano?

Pokud jde o váš videohovor, kdy se to koná?



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj všichni, mám ID hráče 212788723

3.12.2024 jsem si vytvořil účet na Mostbet.com provedl jsem vklad a poté se mi zobrazilo vyskakovací okno (všechny obrázky najdete níže) kontaktoval jsem klientský servis, který mi řekl, abych Kontakt Udělal jsem to a požádali o spoustu dokumentů, které jsem jim poslal každý z nich.

poté mi řekli, abych si vybral plán pro ověřovací hovor ve Skype, vybral jsem si jeden, bylo to 12.10.2024 14:00 GMT+1, den byl Dnes a nikdo se neozval, čekal jsem hodiny a kontaktoval jsem klientský servis Pokaždé uzavřou tiket, takže můj vklad je pryč a nikdo nemůže něco udělat (myslím, že je to podvodná společnost) filefilefile

Automaticky přeloženo:
anouaromari
před týdnem

Mohu vás laskavě požádat, abyste zůstali v obecném vláknu, kde jsem již napsal odpověď na váš příspěvek ?

Není nutné spamovat naše fórum stejnými zkopírovanými příspěvky.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky