Dobrý den, vidím, že jste reklamaci již podali, co je dobré. Prosím, řiďte se nyní Kristininými pokyny, myslím, že je to to nejlepší, co teď můžete udělat. Někdy zablokují účet kvůli procesu ověřování. Btw, byl váš účet již plně ověřen? Všiml jsem si, že jste na tuto otázku ve své stížnosti neodpověděl. Děkujeme a dejte nám vědět.
Hello, I see you already submitted the complaint, what is good. Please follow Kristina's instructions now, I think it's the best what you can do now. Some times they block the account due to verification process. Btw, was your account already fully verified? I noticed you haven't answered this question in your complaint. Thank you and keep us informed.
Good day,
I would like to ask....I registered with mostbet today - I put 8000 there gradually, I have 7400 in my account, and when I wanted to withdraw it, it started...after a while I stopped betting (limited betting, etc...), the selection is not possible due to the lack of verification of the phone number, where they do not send me validation sms repeatedly, saying that I have to enable it with the operator and similar nonsense, so I already searched and a few minutes later I discovered this page... .CS is either a bot or it seems to me that there is some stubborn Tartar, which is probably used by the translator and everything in the style of ctrl c..v, I would definitely like to get it from them, how did anyone of you turn out?
Thanks!
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat....zaregistroval jsem se dnes u mostbet - 8000 jsem tam dal postupně, 7400 mám na účtě, a když jsem je chtěl vybrat, tak to začalo...chvíli po tom mi přestalo jít sázet (omezený sázení, atd...), výběr nejde z důvodu chybějícího ověření tel. čísla, kde mi neposílají validační sms opakovaně, že prý to mam povolit u operátora a podobný kecy, tak už sem větřil a pár minut na to sem objevil tuhle stránku....CS buďto bot nebo mi příde, že je tam nákej natvrdlej tatar, kterej používá možná tak překladač a vše stylem ctrl c..v, určitě bych to z nich rád dostal, jak jste kdo dopadnul?
Díky!
Hello,
to the question of how it turned out, I would suggest starting to read the main thread of the casino - maybe here , then focus on user reviews - same page, user reviews tab:
And to enhance the overall impression, she also glanced at the complaints - here .
It is really a good idea to check with the operator about the permission to send sms from third parties. A worse option could be a technical problem on the casino's side. Unfortunately, we cannot do without their technical support there.
If there is no other way, the casino will not offer a solution, I would consider filing a complaint - you already have the link.
Let me know how it goes 🤞
Zdravím,
na otázku jak kdo dopadl, bych navrhla začít číst hlavní vlákno kasína - možno zde, dále se zaměřila na uživatelské recenze - stejná stránka, záložka uživatelské recenze:
A pro umocnění celkového dojmu se také mrkla na stížnosti - zde.
To povolení zasílání sms třetích stran je skutečně dobré zkontrolovat u operátora. Horší variantou může být technický problém na straně kasína. Tam se bez jejich tecnické podpory bonužel neobejdeme.
Pokud nebude jiné cesty, kasino nenabídne řešení, zvážila bych podání stížnosti - link už máte.
Dejte vědět, jak to jde 🤞
Můj účet byl zmrazen a chtějí mi volat přes skype. Chci se zeptat, jestli existuje nějaké nebezpečí nebo tak něco a jaký druh otázky bude položen?
My account was frozen and they want to video call me in skype. I want to if there is any danger or something and what kind of question will be asked??
Ahoj!
Cítím, že se cítíte dost pod tlakem, takže možná sdílení mých zkušeností s videohovory vám pomůže pochopit, proč kasina chtějí, aby hráči prošli tímto krokem.
Začněme trochou kontextu:
V určitém okamžiku je potřeba ověřit téměř každý hráčský účet. Nejběžnější proces se nazývá KYC verifikace, což doslova znamená „Poznej svého zákazníka". Podrobné požadavky jsou uvedeny v podmínkách kasina, které zahrnují řadu dokumentů potřebných k prohlášení o vlastnictví účtu, včetně bankovních údajů a potvrzení adresy.
Někdy KYC prostě nestačí nebo ověření odhalí nějakou souvislost mezi účtem jiného hráče nebo herními aktivitami; představte si to jako vzor. Když k tomu dojde, kasina raději prozkoumají, zda je každý hráč tím, za koho se během procesu KYC prohlašoval.
V tomto okamžiku je nastaven ověřovací hovor.
Buďte tedy připraveni předložit svůj průkaz totožnosti nebo jakýkoli jiný úřední doklad prokazující vaše osobní údaje. Možná to budete potřebovat.
S největší pravděpodobností budete požádáni o poskytnutí dalších podrobností týkajících se vašich herních a účtů v kasinu.
Buďte připraveni popsat, jaké hry jste hráli, jaké platební možnosti jste použili pro vklady, jaký bonus jste si vzali nebo dokonce kdy byl váš účet vytvořen a kolikrát jste vybírali nebo vkládali pomocí konkrétních metod.
Pokud si pamatuji, toto jsou běžné otázky.
Pokud mám hádat, kasina si musí být jistá, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet a hrál v kasinu, takže technicky jde o další ověřovací krok.
Každopádně, bylo vám snad řečeno, proč je tento hovor nezbytný? Vzpomínám si na několik opravdu krátkých hovorů, během kterých chtěl zaměstnanec kasina pouze vidět ID a osobu ve stejném místě a čase 🙂.
Pokud máte další otázky, dejte mi vědět, ano?
Pokud jde o váš videohovor, kdy se to koná?
Hi there!
I sense you feel quite under pressure, so perhaps sharing my experiences with video calls will help you understand why casinos want players to go through this step.
Let's start with a bit of context:
At some point, almost every player's account needs to be verified. The most usual process is called KYC verification, which literally means "Know Your Customer". Detailed requirements are stated in the casino's Terms and Conditions, involving a series of documents needed to declare your account ownership, including banking details and address confirmation.
Sometimes the KYC is just not enough or the verification uncovers some sort of link between another player's account or gaming activities; imagine that as a pattern. When this happens, casinos prefer to investigate whether each player is the person he claimed to be during the KYC process.
This is when the verification call is set up.
So, be ready to present your ID or any other official document proving your personal data. You might need that.
Most likely, you will be asked to provide further details regarding your gaming and account activities in the casino.
Be ready to describe what games you have played, what payment options you have used for deposits, which bonus you took, or even when was your account created and how many times have you withdrawn or deposited using specific methods.
As far as I remember, these are the common questions.
If I'm to guess here, the casinos needs to be certain it was you who created the account and played in the casino, so technically this is another verification step.
Anyway, have you perhaps been told why this call is necessary? I do recall a few really short calls during which the casino employee only wanted to see the ID and the person at the same place and time 🙂.
Let me know if you have further question, ok?
Regarding your video call, what date is this taking place?
Ahoj všichni, mám ID hráče 212788723
3.12.2024 jsem si vytvořil účet na Mostbet.com provedl jsem vklad a poté se mi zobrazilo vyskakovací okno (všechny obrázky najdete níže) kontaktoval jsem klientský servis, který mi řekl, abych Kontakt Udělal jsem to a požádali o spoustu dokumentů, které jsem jim poslal každý z nich.
poté mi řekli, abych si vybral plán pro ověřovací hovor ve Skype, vybral jsem si jeden, bylo to 12.10.2024 14:00 GMT+1, den byl Dnes a nikdo se neozval, čekal jsem hodiny a kontaktoval jsem klientský servis Pokaždé uzavřou tiket, takže můj vklad je pryč a nikdo nemůže něco udělat (myslím, že je to podvodná společnost)
Hello everyone im The player ID 212788723
At 03/12/2024 i created an account on Mostbet.com i did a deposit after that i received a pop up ( you will find all the pictures below ) i contacted the client service they told me to Contact id@mostbet.com i did and they asked for alot of documents i did send them every single one of them.
after that they told me to pike a schedule for a verification Call in Skype i did pick one it was 10/12/2024 14:00 GMT+1 the day was Today and no one called i was waiting For hours and i did contact the client service They close the ticket every time so my deposit is gone and no one can do someting ( i think its a scam company )
Mohu vás laskavě požádat, abyste zůstali v obecném vláknu, kde jsem již napsal odpověď na váš příspěvek ?
Není nutné spamovat naše fórum stejnými zkopírovanými příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
May I kindly ask you to stay in the general thread where I already posted a reply to your post, please?
It is not necessary to spam our forum with the same copied posts.
Thank you for your understanding.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.