FórumKasinaTrillonario Casino - všeobecná diskuze

Trillonario Casino - všeobecná diskuze

před 2 týdny od CharlyAgusto
|
154 zobrazení 2 odpovědi |
|
před 2 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Trillonario Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

Dobrý den, zaregistroval jsem se včera na https://www.trillonario.com/ a pomocí svých vízových debetních karet jsem vložil 500 $, takže jsem začal hrát ve slotech a hrál jsem a poté jsem vyhrál 600-700 $ a můj zůstatek byl 1100 $ a poté, co jsem kontaktoval live chat pro výběr, informovali mě, jak provést výběr, a požádal jsem o výběr prostřednictvím e-mailu skrill ... takže jsem čekal 1 den a dnes jsem obdržel e-mail, který ....





CHARLY AGUSTO


Je nám potěšením kontaktovat vás z fakturačního oddělení Trillonario. Tento e-mail se týká vašeho účtu Trillonario spojeného s touto e-mailovou adresou.


S lítostí vám oznamujeme, že se nám nepodařilo ověřit vaše údaje pomocí údajů, které jste uvedli při registraci na našich stránkách, a proto bychom vás rádi požádali o spolupráci při ověření vašeho účtu zasláním následujících dokumentů:


- kopii pasu, občanského průkazu nebo řidičského průkazu

- kopii posledního vyúčtování s vaším jménem a adresou

-kopie přední a zadní strany vaší registrované karty (karet). Skryjte prosím prostředních 8 číslic čísla vaší karty a třímístný bezpečnostní kód CVV2 na zadní straně. Potřebujeme vidět pouze první a poslední čtyři číslice karty a podepsanou zadní stranu.


Tyto dokumenty nám můžete zaslat na stejnou e-mailovou adresu, ze které vám píšeme. Jakmile obdržíme vaše dokumenty a dokončíme ověření vašeho účtu, odměníme vás slevou na váš příští nákup.


Upozorňujeme, že nemůžeme zaručit, že vaše budoucí nákupy budou přijaty, dokud neobdržíme zde požadovaná data a úspěšně neověříme váš účet. Proto doporučujeme, abyste nám tyto informace zaslali co nejdříve, abyste zajistili další používání našich stránek.


Máte-li jakékoli pochybnosti o pravosti této žádosti o údaje, zveme vás, abyste nás kontaktovali prostřednictvím kontaktní stránky na našem webu a kterýkoli z našich přátelských zástupců zákaznických služeb bude moci potvrdit, že jsme vám zaslali e-mail s žádostí o spolupráci. při ověřování vašeho účtu pomocí dokumentů.


Těšíme se na vaši spolupráci při co nejrychlejším obnovení vašeho účtu.


s pozdravem


Fakturační oddělení...



takže po 15 minutách okamžitě pošlu svůj průkaz totožnosti a obrázek karty a po několika hodinách mi na můj e-mail takto odpoví...



Milý Charly:


Jmenuji se Cecilia z fakturačního oddělení Trillonario. Tento e-mail se týká vašeho účtu registrovaného pomocí e-mailu, na který píšeme.


Rádi bychom vás informovali, že po dokončení kontroly zabezpečení vašeho účtu jsme zjistili, že podrobnosti na obrázcích dokumentů, které jste poskytli jako formu ověření, neodpovídají informacím zaregistrovaným ve vašem účtu, jsou zavádějící. nebo byli zmanipulováni. Z tohoto důvodu byl váš účet zrušen a zůstane zablokován v souladu s našimi Podmínkami zveřejněnými na našich webových stránkách.


Vezměte prosím na vědomí, že Trillonario je regulovaná společnost a řídí se mezinárodními předpisy pro e-commerce a průmyslovými standardy platebních karet, které mají zabránit finančním zločinům a krádežím identity. Proto máme zavedenou řadu postupů a zásad pro řešení takových aktivit, přičemž vždy dbáme na zájem našich stránek i našich zákazníků. Jsme také povinni každou takovou podezřelou činnost oznámit příslušným právním orgánům a předat vyšetřování příslušné finanční zpravodajské jednotce ke spolupráci při prevenci a stíhání trestné činnosti; to zahrnuje všechny informace shromážděné našimi systémy.


Dále vás informujeme, že pokud zaznamenáme další pokusy o registraci účtu na jakékoli z našich stránek, uděláme vše pro to, abychom usnadnili stíhání osoby odpovědné za jakoukoli trestnou činnost a budeme informovat příslušné orgány poskytnutím všech nezbytných informací.


Dnes jsme provedli platbu, abychom vrátili částky, které jste vložili na původní platební účty.


Děkujeme vám za spolupráci v této věci.


s pozdravem


Cecilia Wolffová

Fakturační oddělení


trilionář


toto je velmi velký podvod, protože to není pravda, také jsem si včera na svém účtu pořídil snímky obrazovky s mým jménem a příjmením... a to ukazuje, že vaše ID se neshoduje s vašimi údaji registrovanými v bilionech, to je podvod Podívejte se také fotky, které vám pošlu

Automaticky přeloženo:
CharlyAgusto
před týdnem

Ahoj.

Není to příjemná situace a je pochopitelné, že vás to frustrovalo.

Proto máte právo podat stížnost zde. Náš tým se určitě pokusí záležitost prošetřit a doufejme, že brzy najdeme řešení.

Nyní musíme počkat, jak se tento případ vyvine, takže buďte trpěliví, a pokud bude nějaká aktualizace, ozvěte se.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky