DomůFórumKasinaTomBet Casino - všeobecná diskuze

TomBet Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od svat103
|
951 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s TomBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Ahoj.

Právě jsem provedl první krypto vklad v tomto kasinu a nedostal jsem žádné peníze na svůj účet.

Kontaktoval jsem podporu (která nemluví anglicky a překlad je hrozný) a podpora tvrdí, že ode mě nedostali žádné krypto. Poskytl jsem hash transakce a stále to odmítají vidět.

Na konci konverzace chlapík prostě zavřel chat, místo aby mi pomohl.

HROZNÉ KASINO - PODVOD

file

file

file

Automaticky přeloženo:
svat103
před 4 měsíci

Také by mě zajímalo, co je potřeba být aktivní; Navrhuji, že to nemá nic společného s ověřováním krypto metody. Máte nějakou šanci kontaktovat podporu místo operátora chatu?

Našel jsem email:

Stránky také zmiňují jakýsi osobní zástupce zákazníků; dostal jsi nějaké?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nezískal jsem žádného osobního zákaznického zástupce.

Pokusil jsem se kontaktovat podporu a žádná odpověď.

Tato stránka je velmi riskantní, pokud jde o vaše osobní (národní) ID pro ověření a zaměstnání...

Informace o zaměstnání se v Polsku obvykle používají při přijímání online půjček, takže předpokládám, že jde o podvod...

Automaticky přeloženo:
svat103
před 4 měsíci

Chápu to tedy správně, že vám nijak nepomohli?

Věřím, že ostatní hráči by měli být o této situaci informováni, takže pokud vám to nevadí, můžete sem poslat svou uživatelskou recenzi a napsat všechny podrobnosti.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je hezké vidět tady tak kvalitní místa.

Vklady a výběry kryptoměn probíhají velmi rychle.

Zákaznický servis je velmi dobrý.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je to dobrý web, neustále pořádají akce a rozdělují peníze, neměl jsem žádné problémy.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je hezké vidět tady tak kvalitní místa.

Vklady a výběry kryptoměn probíhají velmi rychle.

Zákaznický servis je velmi dobrý.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, jsem rád za tvou dobrou zkušenost. Jak rychle jsi dostal peníze, když jsi použil kryptoměny? Musel jsi jednat se zákaznickou podporou, nebo jsi se jich jen ptal na nějaké základní otázky? Co na tom bylo dobrého? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, peníze jsem obdržel/a do 15 minut. Můj první výběr trval 1 hodinu, zástupce mě kontaktoval, aby ověřil krypto adresu, a poté mi výběr dorazil.

Automaticky přeloženo:
Sergei14
před 2 měsíci

Skvělé, takže to je docela fajn, řekl bych, a taky docela rychlé. Vybíráte peníze pouze touto metodou, nebo jste zkoušeli i jiné? A co automaty, mají všechny, které se vám líbí, nebo nějaké chybí?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hraji v tomto kasinu, moje přezdívka je Blackfun


Měl jsem dva vklady, o první jsem přišel.

Pak jsem provedl druhý vklad a vyhrál asi 600 dolarů

Dal jsem si kryptoměnu na výběr a šel spát, ráno jsem se probudil a na účtu bylo 180 dolarů, 420 dolarů zmizelo.

Automaticky přeloženo:
ghostcus6660
před 3 týdny

Ahoj.

To je znepokojivé. Doufám, že jsi informoval podporu kasina a důkladně zkontroloval svůj účet. Co se týče kryptoměn, ty by měly být nesledovatelné; ve skutečnosti většina kryptoměn běží na veřejných blockchainech, což znamená, že každá transakce je zaznamenána a může si ji prohlédnout kdokoli pomocí správných nástrojů.


Myslím si ale, že bychom se měli zaměřit na to, zda ta neplatná část souvisí s pravidly kasina, nebo s hratelností vůbec. Hrál jsi s nějakým bonusem?

Kontaktujte podporu a dejte mi prosím vědět.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Psal jsem z hlavního účtu, v panice jsem ho minule nenašel, a tak jsem si vytvořil nový, tady je můj hlavní účet.

Nevyužil jsem bonusy, vsadil jsem 2krát a prohrál, ale jakmile jsem vyhrál, zrušili mi výhru.

Automaticky přeloženo:
B1ackFun
před 3 týdny

Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Jsem rád, že jste našel ten druhý účet. Já jsem se ale trochu ztratil. Takže nejde jen o ztrátu peněz. Teď víme, že kasino se domnívá, že existuje důvod k anulování vašeho zůstatku.

Můžete se pokusit určit, který z nich? Poslední e-mail, který jste od nich obdržel, mohl obsahovat tuto informaci. Jen pro pochopení kontextu, mluvíme o kasinových hrách nebo sportovním sázení?

Dej mi prosím vědět, co zjistíš.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky