Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaTG.Casino - všeobecná diskuze

TG.Casino - všeobecná diskuze

 od charisari
|
1 318 zobrazení 7 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s TG.Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Uvádíte, že TG Casino přijímá hráče z Kypru, ale když vstoupím na jejich webovou stránku, zobrazí se mi zpráva „TG Casino není ve vašem regionu dostupné".

Automaticky přeloženo:
charisari

Děkuji za tuto informaci. Předám to našemu datovému týmu, aby to mohli na našem webu podle toho opravit.

Automaticky přeloženo:

file Hrál jsem tam před měsíci (naposledy v listopadu). Vložil jsem a vsadil jsem pouze 20 EUR a měl jsem zůstatek 160 EUR. Pak jsem to chtěl stáhnout a zablokovali můj účet. Zkoušel jsem mluvit s podporou, ale nedovolili mi se přihlásit. Nejde o peníze (to jsem odepsal), jde o princip. Nikdy jsem nezažil uzavření účtu bez varování po výběru. Má smysl podávat stížnost na toto kasino? Všechno nejlepší 😀🍀 hlavně jaro ale samozřejmě i zbytek týmu ✌🏻

Automaticky přeloženo:
Leeamaria

Věřím, že se vždy vyplatí podat stížnost, protože nemáte co ztratit, jen získat. Právo?

Kdy jste se naposledy mohli přihlásit ke svému účtu?

Automaticky přeloženo:
Romi

Už ani nevím, kdy přesně jsem se mohl naposledy přihlásit. Někdy v listopadu... tuším před 4 nebo 5 měsíci... Právě mi přišel email. Byl jsem požádán, abych jim poslal svou přijímací adresu (bitcoin), což jsem udělal, ale zatím žádné peníze nedorazily. Také nevěřím, že mi po 4 měsících vyplatí výhru; to by bylo úplně šílené. Všechno nejlepší. file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi

L file Milá Romi... Odeslal jsem stížnost, ale můžete ji smazat. Dnes jsem byl hodně podpořit a teď mi konečně řekli důvod uzavření. Řekli, že mám druhý účet, což není pravda, a účet byl zablokován pro mou vlastní ochranu. Teď je to slovo jednoho proti druhému a nemůžu dokázat, že jsem měl jen jeden účet. Měli byste se zaměřit na důležitější stížnosti, protože v TG Casino se nikam nedostanete. S pozdravem a smazáním mé stížnosti.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Leeamaria

Pochopit. Mrzí mě, že jsme případ nemohli dotáhnout do konce a doufám, že příště budeme úspěšnější.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky