FórumKasinatether.bet Casino - všeobecná diskuze

tether.bet Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od alterburn
|
856 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s tether.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Ahoj všichni. Hned ti to řeknu


Nedoporučuji zde hrát. Záměrně zdržují proces ověřování. Toto kasino má stejný shell na Fairspin, DestinyX. Když potřebujete projít ověřením, narazíte na problém, že ho možná nebudete moci projít, protože to skončí chybou.

Z vlastní zkušenosti mohu říci, že k tomuto problému dochází díky tomu, že není nakonfigurován provoz Sumsub identifikátoru.

Po chybě ve svém fungování vás podpora Tetheru bude krmit sliby, že vás příslušné oddělení bude kontaktovat a není známo, jak dlouho budete čekat, možná den, možná déle, přesto, že odpovídají pouze na chatu a ne poštou . Historie chatu se neukládá, takže pokaždé budete muset vše vysvětlit novému operátorovi.

A to vzhledem k tomu, že mají možnost nahrát dokumenty do vašeho profilu pro ověření, ale stále vás nutí projít biometrickým postupem ve službě třetí strany.


file


file


file

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
alterburn
před 6 měsíci

Ahoj, není to nejpříjemnější zážitek, jak vidím. Co se týče ověřování, jak dlouho to trvá? Dáváme kasinům 14 dní. Stále nejsou přijaty dokumenty, které jste odeslali, nebo v jaké fázi se nacházíte?

Pokud problémy přetrvávají a kasino vám nic relevantního neřekne a ověření pro vás není možné, víte, že se na nás můžete obrátit.

Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Chat mi řekl, abych počkal na odpověď. Nemohu říci, v jaké fázi jsem, protože zatím nejsou žádná specifika. Všechny tyto problémy jsou způsobeny jejich nenakonfigurovaným softwarem.






Automaticky přeloženo:
alterburn
před 6 měsíci

Krásný den vám! I když chápu, že jsi měl spoustu problémů, alespoň s ověřením...

Každopádně, pokud mohu přidat svůj názor, řekl bych, že musíte počkat, až se někdo z kasina spojí se Sumsubem, aby problém vyřešil. Uvědomuji si, že je to obzvláště nepříjemné, ale jsem více než přesvědčen, že v tuto chvíli nemůžete nic dělat. Omlouvám se.

Přesto si nejsem jistý, jak přesně jde ověřovací aplikace třetí strany s nahráváním dokumentů přímo přes stránky kasina. Vždy jsem si myslel, že jedna varianta stačí.

Také jsem si všiml části na jednom ze snímků obrazovky, kde říkáte, že vás donutily provést ověření Sumsub. Chápu to správně, že to nebyla vaše první volba? Omlouvám se za tolik názorů, chci si jen udělat představu, jak to tam funguje.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj. Všechno nejlepší k Mezinárodnímu dni žen, Radko.

Na chatu mi řekli, že musím projít ověřením. Dal jsem odkaz na Sumsub. Zeptal jsem se, zda je to nutné, a odpověděli ano. Když jsem se zeptal, proč jsem byl poslán do služby třetí strany, přestože bylo možné na stránky nahrát dokumenty, odpověděli, že je to standard. Pak hlavně nechápu, proč rovnou v sekci ověřování neuvedou, že ověření bude probíhat přes Sumsub, jako to bylo například na Fairspin a Destinyx, i když ani tam to nepomohlo.






Automaticky přeloženo:
alterburn
před 6 měsíci

Dobrý den a moc děkuji! 💚

Jak se zdá, oba nahlížíme na tyto ověřovací události úplně stejně. Řekl bych, že současný systém je pro hráče dost nepřehledný a podle toho, co jsem zatím slyšel, by podpora měla být opatrnější, aby vás provedla.

Bohužel jsem přesvědčen, že kromě Sumsuba nebo dokonce kasina je málokdo schopen. Pokud se nemýlím, teď opravdu potřebují najít způsob, jak to napravit... Opravdu se omlouvám, že to říkám!

Takže, řekl vám někdo, že na tom skutečně pracují? Spíš bych počítal se Sumsubem. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj. V důsledku toho jsem obdržel e-mail od samotných Tether. Kvůli chybě ověření se rozhodli zavřít můj účet bez ruční kontroly nebo pokusu o opětovné ověření.


Níže dám dopis


Ahoj,


Píšeme, abychom vás informovali o aktualizaci týkající se vašeho účtu na tether.bet. Váš nedávný pokus o ověření identity bohužel nebyl úspěšný. V důsledku toho jsme se rozhodli trvale uzavřít váš účet.

Podle předpisů Curacao Gaming Authority jsou všichni hráči povinni dokončit úspěšný proces ověření, aby bylo zajištěno spravedlivé a odpovědné hraní.

Chceme vám připomenout, že podle našich Podmínek, které jste při otevření účtu přijali, máme plné právo zabavit veškeré finanční prostředky včetně vašich vkladů. Jako gesto dobré vůle z naší strany jsme se však rozhodli zpracovat váš výběr a váš zbývající zůstatek.


Uvědomte si prosím, že jakékoli pokusy o otevření dalšího účtu nebo zapojení do jakýchkoli jiných podvodných aktivit se setkají s přísným prosazováním našich pravidel a postupů. V takových případech budou všechny prostředky zabaveny a věnovány na charitu.

Spusťte žádost o výběr zbývajícího zůstatku.


Děkujeme za pochopení a spolupráci.







Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
alterburn
před 6 měsíci

Z poskytnutého emailu nemohu s jistotou říci, zda jste ověřením neprošli z hlediska úspěšnosti nebo zda se stále bavíme o technických problémech...

Na základě skutečnosti, že kasino je ochotno zpracovat váš výběr, nejsem si jistý, co je k tomu přimělo.


Zůstává na vašem kasinovém účtu kromě tohoto aktivního výběru ještě nějaká další částka?


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Poskytnutý dopis hovoří o prvním a jediném pokusu o ověření, snímek obrazovky s chybou, kterou jsem připojil ve své první zprávě ve vláknu. A podle toho, že jsem to neprošel, usoudili, že mi musí zrušit účet. Vybral jsem všechny své prostředky. Zajímavé je, že můj účet není blokován, ale má omezená funkčnost. A v profilu se nic nepíše o neúspěšném pokusu o ověření.






Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
alterburn
před 6 měsíci

Důležité je, že se vám podařilo vybrat všechny peníze.

Nicméně moc nechápu, proč vám kasino uzavřelo účet nebo proč je váš účet omezený. Znamená to, že tam nelze vkládat nebo jaké jsou limity?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky