Formulář stížnosti jsem již zaslal společnosti Aams, ale na rozdíl od toho, co si myslíte, že to není dobrý regulátor. Na stížnosti téměř nereaguje.
Co mi však vadí je, že se ani nepokusili kontaktovat kasino ohledně mé záležitosti.
Pokud, jak říkáte, kasino není povinno ponechat účet pozastavený na žádost hráče, je možné, že jej od začátku nepozastavilo. Pokud bylo účelem zachovat výběry, abyste přijali žádost hráče o pozastavení účtu a poté jej znovu otevřeli před výplatou výher. Stejně tak bychom jej neměli pozastavit, aniž bychom hráče oklamali, že výběry jsou bezpečné.
Z objektivního hlediska považuji tuto praxi za nesprávnou a nečestnou.
Nemyslím si, že v takovém případě musí hráč zmiňovat problémy s hazardem, aby byl více chráněn. Hráč musí být chráněn i před výhrami, které získá, a nejen před prohrami.
Je to jako když vyhraju v kasinu, vyjdu ven a výslovně ho požádám písemným prohlášením, aby mě nepustil dovnitř, dokud nepřinesu peníze do banky.
Uzavírat takovou stížnost tímto způsobem je pro mě nefér a nefér. Pak si to rozmyslete, jak chcete.
I have already sent the complaint form to Aams but contrary to what you think it is not a good regulator. He hardly ever responds to complaints.
However, what bothers me is that they haven't even tried to contact the casino about my matter.
If as you say the casino is not obliged to keep the account suspended as per the player's request then it might as well not have suspended it from the beginning. If the purpose was to preserve withdrawals for you to accept the player's request to suspend the account and then reopen it before paying the winnings. We might as well not suspend it without deluding the player that withdrawals are safe.
From an objective point of view, I find this practice incorrect and dishonest.
I don't think that in such a case the player needs to mention gambling problems to be more protected. The player must also be protected on the winnings he gets and not just on his losses.
It's like I win at the casino, I go out and explicitly ask him with a written statement not to let me in until I bring the money to the bank.
For me to close such a complaint in this way is unfair and unfair. Then you think of it as you like.
Ho già inviato il modulo di reclamo ad Aams ma al contrario di quello che si pensi non è un buon ente regolatore. Non risponde quasi mai ai reclami.
Comunque quello che mi dà fastidio è che non si è neanche cercato di interpellare il casinò per la mia questione.
Se come dici tu il casinò non è obbligato a tenere l'account sospeso come da richiesta del giocatore allora tanto valeva che non lo sospendesse già dall'inizio. Se lo scopo era quello di preservare i prelievi perché accetti la richiesta del giocatore di sospendere l'account per poi riaprirlo prima di pagare le vincite. Tanto valeva non sospenderlo senza illudere il giocatore sul fatto che i prelievi siano al sicuro.
Dal punto di vista oggettivo trovo scorretta e disonesta questa pratica.
Non credo che in un caso simile il giocatore debba menzionare i problemi di gioco per essere più tutelato. Il giocatore deve essere tutelato anche sulle vincite che ottiene e non solo sulle perdite.
È come se io vincessi al casinò, esco e gli chiedo esplicitamente con una dichiarazione scritta di non farmi entrare finché non porto i soldi in banca.
Per me chiudere in questo modo un reclamo simile é ingiusto e scorretto. Poi voi pensatela come volete.
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