DomůFórumKasinaTerrybet Casino - všeobecná diskuze

Terrybet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od carsix79
|
2 741 zobrazení 11 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Terrybet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Chtěl jsem Nickovi složit velký kompliment za další zamítnutou stížnost, aniž bych se snažil kasino kontaktovat. Doporučuji vždy zůstat na jejich straně, zvláště když mají z vaší strany velmi dobrou pověst. jen tak dál..

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj, právě jsem prošel Vaší stížností a musím říct, že jsem o podobném případu četl mnohokrát. Můžete se na to podívat ze 2 úhlů: První je ten, který jste zmínili – požádali jste kasino, aby uzavřelo váš účet, dokud nebude výběr zpracován, takže by mělo udělat to, o co jste je požádali.

Z pohledu kasina neudělali nic špatného. Neexistuje pravidlo, že byste museli nechat účet uzavřený, kdykoli vás hráč požádá o uzavření účtu, dokud nebude výběr zpracován. Byl by to skvělý typ služby? Samozřejmě! Je to pro kasino povinné? není. Kasino jednoduše řekne, že je to vaše zodpovědnost. Byl jsi ten, kdo přišel o peníze. Nenutili vás zrušit čekající výběr...

Je tu další případ, který by zcela změnil situaci. Pokud požádáte kasino o uzavření vašeho účtu kvůli vašim problémům s hazardními hrami, mělo by ho zavřít bez možnosti znovuotevření, ale to není váš případ.

Myslím, že vaší nejlepší možností by pravděpodobně bylo kontaktovat AAMS, protože kasino má licenci v Itálii. Mnoho licenčních úřadů má tendenci chránit hráče takovým způsobem, že by mohly rozhodnout, že i když jste kasino požádali o znovuotevření, neměli by to udělat.

Chápu Nickovo rozhodnutí - nemůžeme potrestat kasino za to, že udělalo něco na žádost hráče a neudělalo nic kontroverzního nebo dravého. Jednoduše znovu otevřeli váš účet, když jste o to požádali. Na druhou stranu věřím, že skvělé kasino by vám nedovolilo znovu otevřít účet. Osobně jsem pracoval v kasinu, kde jste museli čekat asi týden na znovuotevření ode dne, kdy jste o to požádali. Ale to není standardní chování. To je něco navíc, co kasino dělá pro své hráče, aby je udělalo šťastnějšími a chránilo je.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Formulář stížnosti jsem již zaslal společnosti Aams, ale na rozdíl od toho, co si myslíte, že to není dobrý regulátor. Na stížnosti téměř nereaguje.

Co mi však vadí je, že se ani nepokusili kontaktovat kasino ohledně mé záležitosti.

Pokud, jak říkáte, kasino není povinno ponechat účet pozastavený na žádost hráče, je možné, že jej od začátku nepozastavilo. Pokud bylo účelem zachovat výběry, abyste přijali žádost hráče o pozastavení účtu a poté jej znovu otevřeli před výplatou výher. Stejně tak bychom jej neměli pozastavit, aniž bychom hráče oklamali, že výběry jsou bezpečné.

Z objektivního hlediska považuji tuto praxi za nesprávnou a nečestnou.

Nemyslím si, že v takovém případě musí hráč zmiňovat problémy s hazardem, aby byl více chráněn. Hráč musí být chráněn i před výhrami, které získá, a nejen před prohrami.

Je to jako když vyhraju v kasinu, vyjdu ven a výslovně ho požádám písemným prohlášením, aby mě nepustil dovnitř, dokud nepřinesu peníze do banky.

Uzavírat takovou stížnost tímto způsobem je pro mě nefér a nefér. Pak si to rozmyslete, jak chcete.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Vzal bych v úvahu skutečnost, jak hráč podává žádost.


Můžeme diskutovat o tom, proč byste měli nebo neměli zmiňovat problém hazardu, ale to nemění to, jak tyto věci fungují.


Dovolte mi demonstrovat hlavní rozdíl obecně:

a) hráč požádal o uzavření svého účtu. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o znovuotevření svého účtu. Kasino otevře účet, protože o to hráč požádal.

b) hráč požádal o uzavření svého účtu kvůli problémům s hazardními hrami, protože není schopen ovládat svou vášeň a potřebuje zvláštní péči. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o otevření svého účtu. Kasino neotevře účet, protože byly zmíněny problémy s hazardními hrami.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj případ není to, co jste zmínil, protože jste zapomněli lhůtu pro moji žádost.

Hráč žádá o pozastavení herního účtu na dobu, ve které musí být zpracovány výběry (tedy max. 7 pracovních dnů). Hráč požádá o reaktivaci herního účtu po 5 dnech a výběry nebyly zpracovány. Kasino proto nemusí znovu otevírat herní účet.

Pokračujete v otáčení a vidíte to svým vlastním způsobem, ale je zcela jasné, že se kasino mýlilo.

Tímto již netrvám na vysvětlování situace

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Upřímně řečeno, nerozumíme si. Jen jsem se snažil demonstrovat důležitost zmínky o problémech s hazardem při žádosti o zablokování účtu.

Myslel jsem, že jsem to napsal jasně:

Vzal bych v úvahu skutečnost, jak hráč podává žádost.

Upřímně nic neotáčím.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Co s tím mají společného problémy s hazardem? Mým cílem bylo zachovat výběry, které jsem měl nevyřízené a které budou zaplaceny do 7 pracovních dnů. Z tohoto důvodu jsem ve třech e-mailech výslovně žádal o pozastavení účtu AŽ DO VYPLÁCENÍ VÝBĚRŮ. V opačném případě by také nemuseli pozastavit účet od začátku, pokud bych ho mohl znovu otevřít před zaplacením výběrů.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Co s tím mají společného problémy s hazardem?


Vlastně všechno:


"Bohužel neexistuje žádný takový nástroj, který by zablokoval váš účet, dokud nebude zpracován váš výběr. I kdyby vás kasino nějak zablokovalo, stále byste mohli na vaši žádost znovu aktivovat svůj účet. Hráč je odpovědný za své činy v tomto konkrétní případ. "

Pokud byste zmínili, že trpíte závislostí na hazardních hrách, nepodařilo se vám znovu aktivovat účet.

Rozdíl spočívá ve způsobu, jakým žádáte o uzavření účtu – jde totiž ruku v ruce s odpovědností hráče.


Myslím, že už jsem to probral.

Mějte prosím na paměti, že bohužel neexistuje žádný takový nástroj, který by zablokoval váš účet, dokud nebude váš výběr zpracován. Je to na vás - mrzí mě, že je to jen tak.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pak mi museli říct, že můj požadavek nemůže být přijat, protože jsem mohl účet kdykoli odemknout, čímž jsem zmařil svůj účel. A stejně můj účet nebyl uzavřen, měl jsem k němu přístup, ale nemohl jsem vkládat a hrát, a proto ani zrušit vklady, jak jsem požadoval, protože toto kasino platí až po 7 pracovních dnech!

Hráč je vždy zodpovědný za své činy, zatímco kasino nikdy není! To je podstata.

Je však zbytečné se dál dohadovat. Kasino má vždy pravdu!


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Na našem webu se můžete podívat do sekce stížností. Tam si uvědomíte, že kasino není vždy správné.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Daniel na diskuzi, kterou jsem začal na 888starz kterou jsem nyní musel zrušit na žádost kasina jste mi tam také odpověděli stejným způsobem a to že kasino nebylo zodpovědné a prohrál jsem spravedlivě. No, jak 888 starz, tak Power casino (teritoriální omezení poskytovatele Evolution) mi nakonec vrátily peníze. Power casino splatilo okamžitě a v plné výši, zatímco 888starz splatilo část a pouze tento týden. To znamená, že i v tomto případě jsem měl právo žádat o vrácení peněz a vy jste mi místo toho nechtěli pomoci a Nick vždy spěchal s uzavřením stížnosti, aniž by o té záležitosti slyšel kasino. A tak jsem to musel udělat po svém a sám jsem dostal to, čeho jsem měl dosáhnout s vaší pomocí.

My hráči se musíme řídit desítkami smluvních a právních doložek, zatímco kasino si může vždy dělat, co chce a ve svůj prospěch. A zdá se, že jste na tom všem spoluviníkem. Chápu, že vaši práci při stížnostech neplatíme my hráči, a to se projevuje v mnoha stížnostech, které urychleně odmítáte.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky