FórumKasinaTerra Casino - všeobecná diskuze

Terra Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Romi
|
1467 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Terra Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od Romi byl odstraněn
před 7 měsíci

Prošel jsem ověřením, ale nemohu se dostat do svého účtu, je zde znamení pro ověření. Podpora nereaguje na mail, nemohu se dostat do chatu. Setkal se někdo s takovým problémem?

Automaticky přeloženo:
mih0
před 7 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že musíte projít tak frustrující situací. Viděl jsem vaši stížnost u našeho týmu a bylo od vás opravdu moudré, že jste ji podal. Reklamační tým se vám určitě pokusí pomoci se z toho dostat. Takže jste mluvil s podporou, že? Doufejme, že po vašem setkání s nimi vše půjde tak, jak slíbili. Prosím, informujte nás, pokud máte nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nejsem si jistý, že jsem mluvil se službou podpory, protože mi navrhli, abych si ponechal počáteční frázi své peněženky, je to nepřijatelné. Nepodařilo se mi kontaktovat podporu poštou, nereagují.

Automaticky přeloženo:
mih0
před 7 měsíci

Ahoj. Omlouvám se, pokud jsem to špatně pochopil, ale ve své stížnosti jste uvedli: "Potom, řekli, budu mít přístup k účtu a vybrat peníze." A proto jsem si myslel, že se vám podařilo je kontaktovat. 🤔

Pokud mohu jen technickou poznámku, ve skutečnosti nemusíte znovu vkládat zprávy přeložené do angličtiny, protože naše fórum a stížnosti jsou jedinečné v tom, že mají vestavěný překladač.

Zatím je tedy asi nejlepší počkat a uvidíme, co se náš reklamační tým z kasina dozví, jestli bude kasino samozřejmě spolupracovat. Držme si v tom palce. 🤞 Zašlete nám prosím jakékoli aktualizace o tomto případu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Rozumím vám, děkuji, už nebudu psát

Automaticky přeloženo:
mih0
před 7 měsíci

Děkuji za pochopení a přeji co nejlepší výsledek vaší stížnosti.

Každopádně jsem ve stížnosti našel tuto část "Šlo o to, že bych se přihlásil z peněženky propojené s mým účtem na webu třetí strany, údajně kvůli kontrole a potvrzení této peněženky. Poté, řekli, budu moci pro přístup k účtu a výběr prostředků." Kdy přesně jste dostali tento návod, prosím? Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V neděli a v pondělí mi napsali dva různí lidé a nabídli mi tento návod. Jediný rozdíl je v odkazech, které poskytli pro přihlášení k peněžence

Automaticky přeloženo:
mih0
před 7 měsíci

Páni, to mi zní spíš jako pokus o podvod. Podařilo se vám s těmi kluky spojit?

To je opravdu zajímavá shoda okolností, že brzy po tak vysoce podezřelé události se už ke svému účtu nedostanete. No, doufejme, že se mýlím a kvůli delšímu ověřování zůstane váš účet zablokován. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stále jsem nekontaktoval podporu, nedochází mi e-maily a stále se nemohu dostat ke svému účtu. Obecně jsem telegramově komunikoval se třemi lidmi, naposledy v pondělí. Všichni tři nabídli totéž.

Automaticky přeloženo:
mih0
před 7 měsíci

Myslím, že bych si v takovém případě dával pozor, abych se o něco nechytl. I když vám všichni tři řekli totéž, zdá se mi to jako zvláštní postup.

Každopádně máte otevřenou stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci.

Budu čekat na vaši další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu