Ahoj. Omlouvám se, pokud jsem to špatně pochopil, ale ve své stížnosti jste uvedli: "Potom, řekli, budu mít přístup k účtu a vybrat peníze." A proto jsem si myslel, že se vám podařilo je kontaktovat. 🤔
Pokud mohu jen technickou poznámku, ve skutečnosti nemusíte znovu vkládat zprávy přeložené do angličtiny, protože naše fórum a stížnosti jsou jedinečné v tom, že mají vestavěný překladač.
Zatím je tedy asi nejlepší počkat a uvidíme, co se náš reklamační tým z kasina dozví, jestli bude kasino samozřejmě spolupracovat. Držme si v tom palce. 🤞 Zašlete nám prosím jakékoli aktualizace o tomto případu.
Hello. Sorry if I have misunderstood, but you have stated in your complaint: "After that, they said, I would be able to access the account and withdraw funds." And that is why I thought you were successful in contacting them. 🤔
If I may just on a technical note, you actually don't need to put the messages translated into English again, because our forum and complaints are unique in that they have an in-built translator.
So for now, probably the best is to wait and see what our complaint team will find out from the casino, if the casino will cooperate, of course. Let's keep our fingers crossed for that. 🤞 Please come forward with any updates about this case.
Automaticky přeloženo: