Ano, jsou to podvodníci https://boomparisl.xyz a taky mi neplatí, prý je to šek, ale je to lež, říkají počkat, ale neřeknou jak dlouho!!! psát takovou frázi pořád
Váš účet je ověřován. Doporučujeme uzavírat sázky na účet, aby ověření proběhlo rychleji.. To je vtipné, něco takového slyším poprvé.
Yes, they are scammers https://boomparisl.xyz and they don't pay me either, they say it's a check, but it's a lie, they say wait, but they don't say how long!!! write such a phrase all the time
Your account is under verification. We recommend placing bets on the account so that the verification will go faster.. This is funny, the first time I hear such a thing.
так вони аферисти https://boomparisl.xyz також мені не виплачують ,кажуть що перевірка ,але це брехня кажуть чекайте але не кажуть скільки часу!!! пишуть весь час таку фразу
Ваш аккаунт находится на проверке, Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее.. Це смішно перший раз таке чую.
Abych řekl pravdu, jsem teď trochu zmatený, o kterém kasinu to mluvíte. Toto je oficiální vlákno pro Rysebet Casino , ale zveřejnili jste odkaz na jiné kasino. Ve skutečnosti jsme v procesu kontroly kasina Boompari. Kdykoli bude připravena k vydání, budete si samozřejmě moci přečíst celou recenzi.
Každopádně přístup kasina, který jste popsal, skutečně není obvyklý a mohu říci, že ani příliš férový. Bohužel, dokud nebudeme mít celou recenzi v našich rukou, nemůžeme si být tímto kasinem jisti a prozatím nemůžeme ani doporučit hraní v něm.
Počkám na vaši odpověď, abychom se mohli ujistit, které kasino máte na mysli. Prosím, nenechte nás čekat. 🙂
To tell you the truth, I'm a bit confused now, which casino are you talking about. This is an official thread for Rysebet Casino, but you have posted a link to some other casino. We are actually in the process of reviewing the Boompari Casino. Whenever it's ready to be published, you will be able to read the full review, of course.
Anyway, the approach of the casino, you have described, is indeed not usual, and I could say, not very fair either. Unfortunately until we have the full review in our hands, we can not be sure about this casino, and could not recommend playing at it, for now either.
I will wait for your reply, so we can make sure which casino are you referring to. Please don't make us wait. 🙂
Děkuji ti za to. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do vlákna, které jsem vytvořil pro lidi, aby mohli posílat cokoli související s kasinem Boompari, dokud nebudeme mít na našich stránkách k dispozici úplnou recenzi kasina.
Jak dlouho vlastně čekáte na provedení ověření v tomto kasinu, mohu-li se zeptat? Pokud máte pocit, že potřebujete naši pomoc, neváhejte a odešlete stížnost zde s naším týmem. Je to možné, i když kasino ještě není v naší databázi. Věděli jste, že? Počkáme na vaši odpověď a také na vaše rozhodnutí o podání stížnosti.
Thank you for that. I have moved your post here, to the thread I have made for the people to be able to post anything related to the Boompari Casino, until we'll have the full review of the casino available on our site.
How long are you actually waiting for the verification to be done at this casino, if I may ask? If you feel, that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, here with our team. It is possible to do it even though the casino is not yet in our database. Did you know that? Will wait for your response and your decision about submitting a complaint, as well.
Pro urychlení procesu ověření doporučujeme uzavírat sázky
Podpořte „BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
Ověření může trvat od 7 dnů do 31 dnů.
Podpořte „BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
Hlavní je aktivita na účtu; bezpečnostní služba sleduje aktivitu uživatele.
We recommend placing bets to make the verification process faster
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
The verification can last from 7 days to 31 days.
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
The main thing is activity on the account; the security service looks at user activity.
Рекомендуем делать ставки, чтобы проверка прошла быстрее
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:40]
Проверка может продлится от 7 дней до 31го дня.
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:41]
Главное активность на аккаунте, служба безопасности смотрит на активность пользователей.
no, jak si mám vsadit, když nevím, jestli mi vůbec zaplatí peníze (((tak proč hrát ....
well, how should I bet if I don't know if they will pay me money at all (((then why play ....
ну як маю робити ставки якщо я не знаю чи будуть вони мені взагалі виплачувати гроші(((навіщо тоді іграти ....
Vidím, že jste se rozhodli podat stížnost, což si v tomto případě myslím, že je dobré udělat. Dejte mi vědět, pokud s tím budete mít nějaké problémy, určitě vám můžeme pomoci.
Kdy přesně jste požádali o výběr a hráli jste tam s nějakým bonusem? 🤔
Počkáme na vaši odpověď, abychom zjistili, zda a jak bychom vám mohli být v této situaci nápomocni.
I can see you have decided to file a complaint, which in this case I think it's a good thing to do. Let me know, if you have any problems with it, we surely can give you a hand.
When exactly have you requested the withdrawal, and have you played with any bonus there? 🤔
Will wait for your response, to see if and how could we be of any help in this situation.
Dne 03.08.2024 jsem objednal platbu a mají ještě dva moje výběry dohromady, už jsem objednal tři výběry v celkové výši 250 $. Nebral jsem od nich žádné bonusy!!!
On 03/08/2024, I ordered a payment and they still have two more withdrawals of mine together, I already ordered three withdrawals totaling $250. I did not take any bonuses from them!!!
08.03.2024 я замовив на виплату і ще в них є ще два мої зняття разом я замовив вже три зняття разом 250 доларів .ні бонусів я в них не брав!!!
Dobře aha. Kdy přesně tedy byla první žádost o stažení, jak je to dávno, co začali s procesem ověřování?🤔 Zdá se mi, že stížnost by zde opravdu byla na místě.🤷♀️
Ok, I see. So when exactly was the first withdrawal request, how long ago they've started with the verification process?🤔 Seems to me, that the complaint would really be in place here.🤷♀️
první žádost o výběr byla 03.08.2024, proces ověření pravděpodobně začal o den později, tj. 3.10.2024
the first withdrawal request was 03/08/2024, the verification process probably started a day later, i.e. 03/10/2024
перший запит на зняття коштів був 08.03.2024, процес перевірки почався напевно через день тобто 10.03.2024
Podpořte „BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Ahoj
Podpořte „BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Nemám informace o dokončení ověření. Doporučujeme uzavírat sázky na váš účet, aby ověření proběhlo rychleji.
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Hello
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
I do not have information on completing the verification. We recommend placing bets on your account so that verification goes faster.
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
Здравствуйте
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
У меня нет информации по заверщению проверки. Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее..
Pokud mohu, rád bych vám doporučil několik dní počkat, abyste viděli, jak bude proces ověření probíhat. Pokud zjistíte, že proces byl příliš dlouhý, více než 14 celých dní, protože toto je ve skutečnosti časová osa, kterou kasinům obvykle dáváme k provedení ověření, měli byste podat stížnost. Co si o tom myslíte, zkusíte to?
If I can, I would like to recommend you to wait a few days, to see how the verification process will go. If you see that the process has been too long, more than 14 full days, because this is actually the timeline we usually give casinos to get the verification done by, you should submit a complaint. What do you think of that, will you try it?
Musím říct, že se mi nelíbí nátlak, který je na vás vyvíjen a naznačuje, že více sázek proces urychlí.
Nedává mi smysl být velmi zdvořilý.
Když už jsme u sázek, hráli jste také kasinové hry? Snažím se zjistit, jestli jsi spíše sportovec, víš.
I have to say I don't like the pressure support puts on you, suggesting that more bets will speed up the process.
It makes little sense to me, to be very polite.
Speaking of bets, have you also played casino games? I'm trying to find out whether you are more of a sportsbettor, you know.
Abych odpověděl na otázku "jaký je rozdíl", bohužel, jak už možná víte, žádnou stížnost týkající se sportovního sázení neřešíme. To by byl tedy v tomto případě pravděpodobně rozdíl v tom, že náš tým vám nebude schopen s problémem pomoci. Nemáme žádný tým odborníků na kategorii sportovního sázení, alespoň zatím ne.🤷♀️ Snad se vám brzy podaří získat výběry. Prosím, informujte nás.
Well, to answer the question "what's the difference", unfortunately, as you may already know, we do not solve any complaint related to a sports betting. So that would be probably the difference, in this case, that our team won't be able to help you with the issue. We do not have any team of experts for a sports betting category, not yet at least.🤷♀️ Hopefully you will be able to get your withdrawals soon. Please keep us informed.
Bohužel to tak nefunguje. Myslím, že vám to Romi dobře vysvětlil, a proto případy, kdy jde o sportovní sázení, neřešíme. Jak bychom to zhodnotili, kdybychom se snažili kontaktovat kasino a neměli bychom lidi, kteří tomu rozumí? Nemyslím si, že by to bylo spravedlivé ani rozumné ani na jedné straně.
Unfortunately, it doesn't work that way. I think Romi has explained it well to you, and therefore we do not deal with cases where it is sports betting. How would we evaluate it if we were trying to contact the casino and we don't have people who understand it ? I don't think that would be fair or reasonable on either side.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.