FórumKasinaTCL99 CASINO JSOU RORTS!!

TCL99 CASINO JSOU RORTS!!

před 4 měsíci od smurfindustries01
|
1476 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Ahoj,

jmenuji se Ana TCL99, nepodařilo se mi dodržet můj výběr ve výši 4010,53 USD, který byl zjevně proveden prostřednictvím společnosti osko z jejich bankovního účtu Commonwealth dne 22. prosince ve 23:48 EST. Neobdržel jsem platbu okamžitě, takže jsem se zeptal jejich chat BOT (protože je to stejná odpověď znovu a znovu), o které mi bylo řečeno, že jsem byl prvním příjemcem platby, takže to bylo z bezpečnostních důvodů drženo 24 hodin. Nesedelo mi to, protože jsem s nimi dříve provedl výběr, takže jsem zadal číslo účtu na jejich pochybném potvrzení do sekce mých bank zaplatit komukoli a bylo tam uvedeno neplatné bsb a číslo účtu. zeptal jsem se znovu chatovacího robota, když mi bylo řečeno, že jejich účet je omezený. Zeptal jsem se, co to pro mě znamená, a odpověď byla, že v tu chvíli nemají přístup ke svému účtu kvůli omezení, ale jakmile to ověří, podívají se na to. ale ujistil jsem se, že platba proběhla. pokud bylo vše legitimní, mělo by mi to přijít na účet přesně o 24 hodin později, což bylo 23. 12. 2023 ve 23:48 bez ohledu na to, zda je víkend nebo státní svátek. proč to vím, provedl jsem výběr 805,26 $ v kasinu AUBOSS1 dne 27. 12. 2023 ve 2 hodiny ráno, z bezpečnostních důvodů se to konalo 24 hodin, poté ve 13 hodin téhož dne 27. prosince jsem provedl další výběr z AUBOSS ve 13:11 dne 3151,20 $, které museli seškrábnout, aby mi zaplatili, ale udělali to a respektovali můj výběr. Před 24hodinovým bezpečnostním blokováním mě AUBOSS kontaktoval, aby mě informoval, že mají problémy s tamní bankou a museli zrušit převod 805 $ a odeslat znovu, abych věděl, kdy by měl zasáhnout moji banku, protože bude mít 8 hodin zpoždění. převod ve výši 3 151 $ však dorazil do mé banky přesně o 24 hodin později a byli dostatečně upřímní, aby mi řekli, že museli stáhnout peníze z hromady různých účtů. TCL99 však stále říká, že odeslali peníze a je to moje banka. thegreater bank mi oznámila, že to nejsou oni, ale jejich banka. Když jsem zkoumal TCL99, viděl jsem muže z Austrálie s identickým příběhem jako já, takže nebudu čekat další den. Od té doby, co to všechno začalo, jsem si zapisoval všechna ČÍSLA PLATÍ A BANKOVNÍCH ÚČTŮ TCL A Slibuji TCL99 a dalším kasinům, s nimiž jsou přidružena, že osobně zavolám do každé banky, ve které mají jejich výplaty, a uložím je do komando pro podvodníky, dokud nebudou mít žádnou možnost vypnout. IT je bude stát víc než 4010 dolarů, které mi strhli ve ušlých tržbách, protože není potřeba génia, aby viděli, která kasina také vlastní. VŠEM Australanům, kteří jsou pomoci jim tím, že jim poskytnete australské jméno a podrobnosti atd., aby fungovali jako neregistrované kasino. Měli byste přehodnotit svou práci.

I když mi TCL99 zakáže jejich kasino, mám tam spoustu lidí, hodně štěstí, že je najdu.

Může se zdát, že k odstoupení používám vydírání, ale TBH to je jediný JAZYK, kterému tito podvodníci mohou rozumět. AHOJ DRAHÁ 😘 BRZY SI MLUVTE

Automaticky přeloženo:
smurfindustries01
před 4 měsíci

Mám pocit, že se příliš soustředíte na prostý fakt, že byste platbu měli obdržet do 24 hodin. Tak to v kasinech nefunguje. Bez ohledu na to, co říkají, časy stažení jsou náhodné a ovlivněné mnoha faktory.

Zjevně mají problémy se svým zablokovaným bankovním účtem a jsem vlastně velmi překvapen, že vám to přiznali. Pro mě je to signál, že se k vám snaží být upřímní. Nebyl bych vůči nim tak urážlivý. Zatím není důvod. Samozřejmě, pokud to bude trvat déle a přestanou s vámi komunikovat, pak bude ten správný čas zacházet s nimi jinak. Zatím to vypadá jako standardní bankovní problém, který tu a tam zažívá každé kasino.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, tak proč byl účet v mém platebním ID neplatný? Pokud by se jednalo o legitimní potvrzení, účet by nebyl neplatný?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

@sidhectic

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

@sidhectic

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak mohu kontaktovat sidhectica, který podal stížnost na TCL99, jeho problém je totožný s mým?

Automaticky přeloženo:
smurfindustries01
před 3 měsíci

Dobrý den, čekáte na svůj výběr od 22. prosince? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu, takže pokud se nic nezmění, dejte mi vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Pokud jde o to, jak můžete hráče kontaktovat, nejsem si jistý, jak by to bylo možné, protože vše, co měl, byla stížnost zde.

Navíc nebyl schopen vyřešit problém, protože kasino neodpovědělo, takže si nejsem jistý, zda by vám byl schopen pomoci.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ano, nehrajte falešné účtenky TCL99 a neplaťte 100 %

Automaticky přeloženo:
darcystarr1977
před 3 týdny

Omlouváme se za tuto situaci a také za to, že náš tým vám nemohl pomoci s vaší stížností , kde kasino nebylo ochotno jim s vaším případem pomoci. V těchto situacích bohužel nemůžeme nic dělat. Přeji vám, abyste měli více štěstí jinde.🍀🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu