Ahoj,
jmenuji se Ana TCL99, nepodařilo se mi dodržet můj výběr ve výši 4010,53 USD, který byl zjevně proveden prostřednictvím společnosti osko z jejich bankovního účtu Commonwealth dne 22. prosince ve 23:48 EST. Neobdržel jsem platbu okamžitě, takže jsem se zeptal jejich chat BOT (protože je to stejná odpověď znovu a znovu), o které mi bylo řečeno, že jsem byl prvním příjemcem platby, takže to bylo z bezpečnostních důvodů drženo 24 hodin. Nesedelo mi to, protože jsem s nimi dříve provedl výběr, takže jsem zadal číslo účtu na jejich pochybném potvrzení do sekce mých bank zaplatit komukoli a bylo tam uvedeno neplatné bsb a číslo účtu. zeptal jsem se znovu chatovacího robota, když mi bylo řečeno, že jejich účet je omezený. Zeptal jsem se, co to pro mě znamená, a odpověď byla, že v tu chvíli nemají přístup ke svému účtu kvůli omezení, ale jakmile to ověří, podívají se na to. ale ujistil jsem se, že platba proběhla. pokud bylo vše legitimní, mělo by mi to přijít na účet přesně o 24 hodin později, což bylo 23. 12. 2023 ve 23:48 bez ohledu na to, zda je víkend nebo státní svátek. proč to vím, provedl jsem výběr 805,26 $ v kasinu AUBOSS1 dne 27. 12. 2023 ve 2 hodiny ráno, z bezpečnostních důvodů se to konalo 24 hodin, poté ve 13 hodin téhož dne 27. prosince jsem provedl další výběr z AUBOSS ve 13:11 dne 3151,20 $, které museli seškrábnout, aby mi zaplatili, ale udělali to a respektovali můj výběr. Před 24hodinovým bezpečnostním blokováním mě AUBOSS kontaktoval, aby mě informoval, že mají problémy s tamní bankou a museli zrušit převod 805 $ a odeslat znovu, abych věděl, kdy by měl zasáhnout moji banku, protože bude mít 8 hodin zpoždění. převod ve výši 3 151 $ však dorazil do mé banky přesně o 24 hodin později a byli dostatečně upřímní, aby mi řekli, že museli stáhnout peníze z hromady různých účtů. TCL99 však stále říká, že odeslali peníze a je to moje banka. thegreater bank mi oznámila, že to nejsou oni, ale jejich banka. Když jsem zkoumal TCL99, viděl jsem muže z Austrálie s identickým příběhem jako já, takže nebudu čekat další den. Od té doby, co to všechno začalo, jsem si zapisoval všechna ČÍSLA PLATÍ A BANKOVNÍCH ÚČTŮ TCL A Slibuji TCL99 a dalším kasinům, s nimiž jsou přidružena, že osobně zavolám do každé banky, ve které mají jejich výplaty, a uložím je do komando pro podvodníky, dokud nebudou mít žádnou možnost vypnout. IT je bude stát víc než 4010 dolarů, které mi strhli ve ušlých tržbách, protože není potřeba génia, aby viděli, která kasina také vlastní. VŠEM Australanům, kteří jsou pomoci jim tím, že jim poskytnete australské jméno a podrobnosti atd., aby fungovali jako neregistrované kasino. Měli byste přehodnotit svou práci.
I když mi TCL99 zakáže jejich kasino, mám tam spoustu lidí, hodně štěstí, že je najdu.
Může se zdát, že k odstoupení používám vydírání, ale TBH to je jediný JAZYK, kterému tito podvodníci mohou rozumět. AHOJ DRAHÁ 😘 BRZY SI MLUVTE
Hi,
my name is Ana TCL99 have failed to honor my withdrawal of $4010.53 that was apparently made via osko from their commonwealth bank account on the 22nd of December @ 11.48 pm EST i didn't receive the payment instantly so i enquired with their chat BOT (because its the same reply over and over) as to which i was told that i was a first time payees so it was being held for 24hrs due to security reasons. It didn't sit right with me cause i had made a withdrawal with them previously so i entered the account number on their dodgy receipt into my banks pay anyone section and it said invalid bsb and account number. i enquired with the chat bot again when i was told that their account is restricted. i asked what that meant for me and the reply was they could not access their account at that moment due to being restricted but as soon as they verify they will look into it. but assured the payment went through. if everything was legit it should of hit my account exactly 24hrs later which was 11.48pm 23/12/2023 regardless of it being a weekend or public holiday. why i know this i made a withdrawal of $805.26 at AUBOSS1 casino on the 27/12/2023 @ 2am it was held 24 hours for security reasons then at 1pm the same day the 27th of dec i made another withdrawal from AUBOSS at 1.11pm of $3151.20 which they had to scrape up to pay me but they did and honored my withdrawal. Before the 24hrs security hold was up AUBOSS contacted me to inform me they were having issues with there bank and they had to cancel the $805 transfer and resend so i would know the time it should hit my bank because it will be 8 hours late. however the $3151 transfer hit my bank exactly 24 hours later and they were honest enough to tell me they had to pull money from a heap of different accounts. TCL99 however keep saying that they have sent the money and its my bank. thegreater bank has informed me its not them but their bank. I seen while i was researching TCL99 a man from Australia with an identical story as mine so i wont be waiting another day. Since this all began i have been writing all of TCL"s PAYID AND BANK ACCOUNT NUMBERS DOWN And i make a promise to TCL99 and the other casinos they are affiliated with that i will personally call every bank their payids are with and put them in to the fraud squad until they have no option to shut down. IT is going to cost them more than the the $4010 they ripped from me in lost revenue because it dont take a genius to see which casinos they Also own. TO all those Australians that are assisting them by supplying them with a Australian name and details etc for them to funtion as a unregistered casino You should rethink ya job.
Even if TCL99 bans me from their casino i have lots of people in there already good luck finding them.
IT may seem like i'm using blackmail to get my withdrawal but TBH thats the only LANGUAGE these crooks may understand. HEY DEAR 😘 TALK SOON DEAR