FórumKasinaTajemná konfiskace /TouchCasino zruší a smaže výběr!

Tajemná konfiskace /TouchCasino zruší a smaže výběr!

před 2 roky od Anonymized616
|
7628 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

SOS * Může mi zde někdo pomoci?


Následující problém s TouchCasino (Gammix Ltd):

7200 € v žádostech o výběr zrušeno a smazáno / důvod: porušení podmínek z důvodu bonusových podmínek.

Spouštěč konfiskace : Sázky nad 5 EUR s bonusovým zůstatkem


Popisuji svůj přístup:


V noci 29. července 2022 jsem se zaregistroval v TouchCasino.


Vyhrál jsem téměř 2000 eur z 80 eur (+120 eur uvítací bonusové peníze) a dal je za výběr. Bohužel jsem propásl bonusovou podmínku, což je samozřejmě zcela na mé vlastní odpovědnosti. Během seance jsem několikrát zatočil na 6€ a 7,50€ (nevědomky, ale dobře, vlastní chybu), ale nedosáhl jsem žádného rozhodujícího zisku pro výplatu (ověřitelné). Mezitím byl můj účet úspěšně ověřen. Často jsem také mluvil s podporou a také mě informovali o bonusech a výplatách. Škoda, že mi nikdo neřekl, že mi budou zabaveny peníze. Takže se mnou v chatu zacházeli jako s vítězem, i když jsi už věděl, že neplatíš?



Další den jsem vložil dalších 120 € a hrál. Poté, co jsem znovu prohrál 120 €, které jsem znovu vložil (BEZ BONUSU) (účet nebyl na 0 až pár centech), znovu jsem zrušil jednu z žádostí o výběr a pak jsem získal celkový zisk přes 9 000 €.



Shrnuto: Podmínky pro bonusy byly porušeny, bonusy implementovány a vyplaceny. Nic se neděje. Vložil peníze bez bonusu druhý den, ale nepřišel o všechny! Zrušil výplatu a vydělal z ní téměř 9500 EUR. Probouzím se a vidím všechny žádosti o výběr zrušené s tímto e-mailem:


Ahoj,

Píšeme vám ohledně vaší žádosti o výběr ve výši 7 194,00 EUR. Bohužel jsme museli zamítnout vaši žádost o výběr z důvodu porušení našich podmínek, protože jste uzavírali sázky s aktivním bonusem nad limit:

Proto byla vaše žádost o výběr zamítnuta a získané výhry byly neplatné. Váš původní vklad však byl připsán na váš zůstatek. Můžete odeslat novou žádost o výběr.

Máte-li jakékoli další dotazy, obavy nebo připomínky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb.

S přátelským pozdravem,

Pokladna plateb.


Jak zde mám postupovat? Jsou tu snad lidé, kteří mají kontakt s oddílem Gammix?

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Tam nemůžete nic dělat. Možná vám vyjdou vstříc, když se slušně zeptáte. Myslím, že ne. Vzhledem k tomu, že kasino se nenachází v Německu a jejich licence není německá, německé právo neplatí.


Dosud byla kasina bez německé licence stále tolerována, ale od 1. července jsou i kasina nelegální. Pokud nyní požádáte německé úřady o pomoc, mohlo by se to obrátit proti nim

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

**Aktualizace

Dlouho napsané s chatem a na základě těchto dvou bodů v podmínkách:

1.11. Při použití bonusových peněz nelze provádět žádné sázky, které překračují maximální bonusovou sázku. Maximální bonusové sázení je 5 EUR (nebo ekvivalent v měně) na sázku/točení nebo ekvivalent, pokud není ve specifických podmínkách každé bonusové akce uvedeno jinak. Vezměte prosím na vědomí, že je vaší odpovědností zajistit, že jste si vědomi maximální bonusové sázky. V případech, kdy sázky překročí maximální výši bonusu, může být účet zkontrolován a bonusové prostředky zabaveny.

1.8. Když se zúčastníte promo akce, vložené prostředky i bonusové prostředky se stanou ""Bonusovým zůstatkem"". Když je bonus aktivní, musí být sázení dokončeno nebo bonus resetován na nulu, aby bylo možné provést výběr. Jedinou výjimkou je, pokud chcete pouze vyplatit svůj vklad. V tomto případě bonusové prostředky a všechny výhry propadnou.


file


"1.3. Touch Casino si vyhrazuje právo přidat, odebrat nebo změnit jakékoli podrobnosti o promoakci/bonusech nebo smluvní podmínky."


S 1.3 víme, že kasino si může dělat, co chce. Registrací souhlasím s těmito obchodními podmínkami. Kasino přesně vidí, co jsem ve své historii udělal, a kdokoli se může podívat na moji herní historii. Pokud existují náznaky zneužití propagačních akcí nebo bonusů, přijal bych to. Omylem jsem několikrát otočil bonusové peníze na více než 5 eur, vyhrál jsem s nimi, vše implementoval a vyplatil 2000 eur. Pak jsem vložil dalších 120 eur a přišel téměř o všechno. Žádost o výběr €1000 byla zrušena (1000 bylo stále ve fázi výběru) a pokračovalo se ve hře. Vyhráli až 9000 vysoko. Odesláno 7200 do potrubí ke stažení a šel spát. Probouzím se celý pryč, protože jsem údajně vyhrál s bonusovými penězi. Myslím, že dobře, omlouvám se, zabavte 2 000 EUR, které jsem hrál zneužívajícím způsobem. Proč jsou všechny peníze zabaveny? Zvláště pokud byly všechny bonusové peníze předem převedeny a jsou připraveny k výplatě jako skutečné peníze a já dokonce vložím 120 EUR bez bonusů a sázím pryč?


Chybí zde logika, humanismus a empatie...

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

1.3. Touch Casino si vyhrazuje právo přidat, odebrat nebo změnit jakékoli podrobnosti o promoakci/bonusech nebo smluvní podmínky."

To je přesně důvod, proč je licence Curacao tak populární. Je víceméně prázdný list papíru l. Vše se dá rychle změnit. Občas hraji Lucky Star Io, která je také součástí gammixu a nikdy jsem neměl žádné problémy. Gambix je v pořádku. . Myslím, že prostě musí být tvrdé. Kdybyste včera napsali, že vycházejí vstříc a pak vám vyplatili, tak by se dnes s podporou rozpoutalo peklo. *PROČ PENÍZE ZÍSKAL ON a já ne......

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj,

Zdá se, že toto Touch Casino ještě není na našem seznamu kasin.

Můžete sdílet odkaz, prosím?

Řekl bych, že bychom toto kasino měli okamžitě zkontrolovat. Mezitím se můžete podívat, jak s takovým hodnocením postupujeme:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

www.touchcasino.com (Gammix Ltd) jsou nové.

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Ahoj.

Děkujeme mnohokrát – okamžitě předáme tuto stránku našemu datovému týmu. 👍

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji také všem za vaše příspěvky.

V souhrnu bych rád znovu uvedl, že

  • Softwarová technologie v tomto kasinu není v souladu s podmínkami (technicky je možné s bonusovými penězi uzavírat vyšší sázky, než je povoleno v podmínkách.) -> Jasný podvod kolem zákazníka, případně v opojném endorfinu- těžké herní kolo nechte jít se 100% zaručeným ziskem pro kasino.


  • Podmínky a softwarové inženýrství byly záměrně upraveny tak, aby generovaly vinu z odpovědnosti hráče. Implementace pokynů VOP není konkrétní a nebude na vyžádání podrobně prokazována. -> Podle obchodních podmínek má kasino právo zabavit výhry, které pocházejí z bonusových peněz. (Kasino však neuvádí, kolik % je zabaveno. Zde zcela postrádám transparentnost pro zákazníka! Pro mě záměrná nejasná prezentace podmínek pro zajištění dostatečného prostoru pro kasino. (Příklad: Obchodní podmínky pro Bonus 1. MaxBet pro Bonusy 5€ 2. Zákazník je odpovědný za informování se o bonusových podmínkách - To v žádném případě neospravedlňuje, proč je technicky možné přejít MaxBet s bonusovými penězi ----- > nezbytné pro ochranu hráče a zde to není uvedeno!)


  • Kromě toho kasino a jeho oddělení podpory nejsou ochotni dělat kompromisy a rozhodně nejsou ochotni vyplatit jakoukoli část výhry, ačkoli nebylo prokázáno, že všechny výhry pocházejí z bonusových peněz nebo jsou s nimi dokonce svázány. Tvrzení, že všechny výhry skutečně nashromážděné během několika relací a vkladů pocházejí z bonusových peněz, je 100% prokazatelný poplatek a zabavení všech výher je nepřijatelné chování.
  • nedostatek empatie a nedostatečné služby zákazníkům při jednání s potenciálními přátelskými stálými zákazníky
Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Předal jsem i tento zdroj informací.

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Ahoj maestro808,


děkujeme za sdílení vašich zkušeností s Touch Casino. Je mi velmi líto, že slyším o vašich potížích. I když věříme, že dobré kasino by mělo vynucovat maximální omezení sázek, dokud je bonus aktivní, takže hráč takovou podmínku nesmí porušit, není to v dnešní době průmyslový standard. Obvykle jsou výhry skutečně zabaveny, když jsou porušeny, ale v Casino.Guru se domníváme, že podobné případy by měly být posuzovány individuálně.


Právě pracujeme na recenzi Touch Casino, určitě se vám ozvu, až bude hotová. Velmi bych ocenil, kdybyste mohli podat stížnost, pak můžeme zkontrolovat vaši herní historii a poskytnout naše stanovisko k případu.

Pokud máte nějaké dotazy, dejte mi vědět.


S pozdravem Jozef

jozef.k@casino.guru

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před 2 roky

Dobrý den Jozefe,

děkuji za odpověď a děkuji za veškerou snahu o mě a věc. Měla by být stížnost otevřena prostřednictvím stránky stížností CasinoGuru?


Odeslal jsem již 2 stížnosti na : Podpora online her – Malta Gaming Authority (mga.org.mt)

  1. Stížnost – „Nespravedlivá konfiskace bez jasného důkazu – Zasedání od 29. července do 30. července Mnoho skutečných peněz bylo také zabaveno beze smyslu"
  2. Stížnost – „softwarová technologie není v souladu s obchodními podmínkami"
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Ahoj,

protože jste se již dostali na MGA, nemůžeme zasahovat, ale jsem docela zvědavý, jak se v této věci rozhodnou. Velmi bych ocenil, kdybyste nás informovali o výsledku.

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před 2 roky

Ahoj,

Na MGA jsem se ještě s nikým nesetkal. Odeslal jsem pouze dvě stížnosti, ke kterým jsem dosud neobdržel potvrzovací e-mail. Zda již MGA na této záležitosti pracuje, zůstává prozatím nejisté. To bude pravděpodobně také zpožděno, protože v mém případě je třeba vzít v úvahu a zkontrolovat historii hry.

Ozvu se vám, jakmile něco přijde z MGA.

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před 2 roky

Ahoj,

stále žádná odpověď od Touchcasina, žádná odpověď od MGA Authority a také žádná odpověď od komunity. Uvědomuji si, že jsem zůstal úplně sám. Doufal jsem, že mi tu někdo pomůže, ale bohužel také marně... Zdá se, že jsem sám...

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Ahoj,

bohužel jste se rozhodli kontaktovat licenční úřad a nepodali jste zde žádnou stížnost. Dovolte mi, abych vám připomněl: „Protože jste již dosáhli MGA, nemůžeme zasahovat"

Může trvat několik týdnů, než dostanete nějakou odpověď, bohužel - ještě více.

Navíc si neumím představit, jak vám teď může komunita pomoci. 🤔 Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Počkejte na odpověď od MGA, měli by odpovědět. Využil jsem služeb této organizace. Pokud je otázka položena správně a existují důkazy, brzy dostanete odpověď.


Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 2 roky

Četl jsem váš příspěvek výše a mám pár otázek. Chápu, že jste si všimli, že RTP her neodpovídá deklarované hodnotě? Je to tak ? Rozuměl jsem správně? To je vážná otázka a stojí za to o ní vždy mluvit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, už je to více než 5 týdnů a stále jsem nedostal odpověď. Dokonce ani potvrzení vůbec. Snažil jsem se co nejpodrobněji prezentovat své odborné znalosti. Všechno se zdá být marné.


Pokud se podmínky a technologie prostě neshodují, pak by měl každý vědět, že kasino to hodlá udělat proto, aby se takové malé chyby ze strany hráče staly osudnými. Profesionalita a autenticita se zdá být pro většinu provozovatelů kasin cizím pojmem. Škoda..

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

To je přesně důvod, proč jsou najímáni „podporovatelé zákazníků". Aby vyhovovaly potřebám hráčů. Není to služba, pokud jsou problémy ignorovány nebo zpožděny. Aby nedošlo k přetížení podpůrného provozu, neprokázání dobré vůle neospravedlňuje kartelové postupy provozovatelů kasin.


Pokud poskytujete živý chat podpory a chlubíte se, že jste ochotni řešit problémy všech hráčů v různých jazycích a starat se o své hráče způsobem orientovaným na řešení, měli byste tak učinit, což nebyl můj případ. Právě proto kasino nemá serióznost a transparentnost 0, což samozřejmě vzbuzuje podezření, že záměry provozovatelů kasina nejsou jen herní potěšení doprovázené nemorálními marketingovými tahy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je přesně důvod, proč jsou najímáni „podporovatelé zákazníků". Aby vyhovovaly potřebám hráčů. Není to služba, pokud jsou problémy ignorovány nebo zpožděny. Aby nedošlo k přetížení podpůrného provozu, neprokázání dobré vůle neospravedlňuje kartelové postupy provozovatelů kasin.


Pokud poskytujete živý chat podpory a chlubíte se, že jste ochotni řešit problémy všech hráčů v různých jazycích a starat se o své hráče způsobem orientovaným na řešení, měli byste tak učinit, což nebyl můj případ. Právě proto kasino nemá serióznost a transparentnost 0, což samozřejmě vzbuzuje podezření, že záměry provozovatelů kasina nejsou jen herní potěšení doprovázené nemorálními marketingovými tahy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem absolutně s vámi Bohužel licence Curacao takové postupy umožňuje. V příspěvku na fóru "Viggoslots obecná diskuse" jsme se blíže podívali na licenční systém Curaco. S tím "kartelovým" máte pravdu.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky