FórumKasinaSwift Casino - všeobecná diskuze

Swift Casino - všeobecná diskuze

před rokem od jayd_1976
|
1930 zobrazení 6 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Swift Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Výběr nelze provést

Dne 6. prosince 2022 jsem vložil 1 500 GBP a poté jsem se pokusil vsadit, ale nebylo mi povoleno, a dal mi pokyn, abych kontaktoval jejich Live Chat (tým pro bezpečné hraní). Prošli spoustou otázek a pak mi nastavili limit 1 000 liber na můj účet, kde mi prý vrátí 500 liber navíc. V tu chvíli mi to přijde vše v pořádku. Pak jsem začal hrát a vyhrál jsem 1200 GBP, což způsobilo, že můj účet měl zůstatek 2200 GBP a chtěl jsem vybrat část peněz, ale pak mě to požádalo, abych nahrál doklad totožnosti + debetní kartu, která byla použita k uložení finančních prostředků … Udělal jsem vše, co požadovali, spolu s dokladem o adrese a dokladem o mém platu. Pak začnu kontaktovat jejich Live Chat, ale nikdo nereaguje a dokonce jim neposílám e-maily… Vůbec nikdo nereaguje… Nevím, jestli dostanu své peníze zpět nebo ne. Prosím pomozte mi. Mám zůstatek 2 200 GBP, který chci vybrat, plus 500 GBP, o kterém řekli, že se zpracovává, ale není uvedeno přesné datum. Posílal jsem jim zprávy na Live Chat, ale nikdo nereagoval.

Automaticky přeloženo:
jayd_1976
před rokem

Ahoj,

Je nám líto, že slyším o vašich potížích. Kasino by mělo s hráčem vždy komunikovat. Nepochopil jsem, zda byl váš účet již plně ověřen. Tipoval bych, že zatím ne. Toto je bohužel první krok k výběru jakékoli výhry.

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na dokončení KYC a provedení výběru, takže kdy prosím začalo KYC?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet byl ověřen. Zkoušel jsem vybrat peníze z účtu, ale psalo to Error a nikdy jsem nepožádal o bonusové peníze, které byly pouze 0,01 GBP a tyto bonusové peníze nelze ani zrušit. Přiložený snímek obrazovky. file

Automaticky přeloženo:
jayd_1976
před rokem

Bohužel nevidím váš zůstatek, takže vám doporučuji požádat o další vysvětlení podporu nebo živý chat.

Jste si jistý, že jste nevzali žádný bonus? Pomohla by kontrola historie vašeho účtu.

Každopádně prvním krokem je kontaktovat kasino a identifikovat problém.

Můžete to udělat, prosím?

Budu čekat na vaši odpověď. K tomu laskavě použijte tlačítko odpovědět.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mnohokrát odmítli kreditní karty pro ověření 🤬!!!

Poté pošlou 2 e-maily 8/8-24 ve 12:48, že karta je schválena, načež přijde další 1 e-mail 8/8-24 ve 12:51, že karta není schválena WTF.

Co můžu dělat???

Automaticky přeloženo:
zantos7733
před 3 měsíci

Dobrý den, řekli vám také, proč tato karta nebyla ověřena a co znamenají e-maily? Myslím, že bych to zkusil nejdřív zjistit, protože to je asi to nejdůležitější.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů a KYC, takže pokud se nic nezmění, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky