FórumKasinaSupraplay Casino - všeobecná diskuze

Supraplay Casino - všeobecná diskuze

před 6 dny od Helterskelter22
|
169 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 dny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Supraplay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 dny

Ahoj.


Včera (tedy dnes) se mi při hraní Big Bass: Secrets of the Golden Lake podařilo získat zůstatek 1300 liber.


Vyhrál jsem to při svém druhém vkladu pomocí bonusu, který byl již dávno vsazen. Můj zůstatek byl volný a nebyl uzamčen žádným bonusem.


problém, který mám, je spíše pokus o výběr.


Vložil jsem pomocí Apple Pay prostřednictvím své Mastercard, ale možnosti výběru zobrazují pouze krypto metody.


Pokusil jsem se provést výběr pomocí Bit Coin (musel jsem se pokusit vytvořit kryptopeněženku), aby mi bylo řečeno, že jsem neprovedl vklad pomocí kryptoměny, pak nemohu vybírat prostřednictvím kryptoměny.


otázka je, jak dostanu svou výhru? Vznesl jsem to s jejich podporou, která mi přidělila číslo případu a zkoumám to, protože by měly být k dispozici bankovní převody a platby kartou.


další problém se ověřuje, ověřil jsem své ID a doklad o adrese v pořádku, ale chtějí doklad o vkladu vyžadující následující:


Množství

Datum

Čas

Jméno

Číslo účtu:

Reference (?)


Důkazy, které jsem poskytl, prokázaly všechny výše uvedené skutečnosti s výjimkou odkazu, který se nezobrazuje, spravedlivě si myslím, že je to kvůli vkladu, který je na mém účtu stále „nevyřízený", takže odkaz se může zobrazit na mém výpisu přibližně příští den.


celkově se jen bojím nějaké zkurvy, že nedostanu své výhry, máte někdo zkušenosti s kasiny SupraPlay/Amonbet?


děkuji za jakoukoli pomoc.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 4 dny

Dobrý den, nejdůležitější bude nejdříve dokončit ověření. Pokud by byl problém, zašel bych do banky a požádal o výpis, kde by byly uvedeny i reference, o kterých mluvíte. Pokud se zobrazoval o den později, tak to jednoduše vysvětlete kasinu a zeptejte se banky, zda se bude takto zobrazovat vždy a zda se s tím dá něco udělat.

Když se dostaneme k výběru a způsobu platby, nejprve bych se zeptal, zda mohu zvolit alternativu. Pokud ne a jediné, co budete umět, je kryptoměna, budete pravděpodobně muset provést ověřovací vklad, ale zkusil bych to vše zjistit přímo u nich, abyste věděli, jak postupovat.

Bylo by tedy možné s kasinem spolupracovat a dát vědět, jak to jde? Pokud si nevíte rady a kasino by vám chtělo nějak pomoci, ozvěte se a my se o to pokusíme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 dny

Ahoj Jaro,


Stále čekám, až se mé vklady do Supraplay zobrazí v mých bankovních transakcích/výpisech, banka vysvětlila, že to může trvat několik dní, než se to projeví a změní se z „nevyřízených". Při vkládání v pátek 8. listopadu si představuji, že víkend měl svou roli v tom, že platby se stále zobrazují jako nevyřízené a doufám, že brzy ukážu své výpisy.

Jakmile se tak stane, pošlu výpis a (doufejme) kompletní ověření.

Pokud jde o metodu výběru, jejich stránka říká, že můžete vkládat prostřednictvím Mastercard/Visa atd., ale nezobrazuje se to v aktuální sekci Peněženka, pouze krypto metody. Jediné, co k tomu říkají, je, že je to jediná metoda, kterou mám k dispozici.


Řekli, že vzhledem k tomu, že je to můj jediný způsob odstoupení od smlouvy, v tomto případě to povolí. Založil jsem si účet Crypto Wallet and Exchange. Jakmile budu ověřen, mám v úmyslu vybrat peníze do Peněženky, odeslat to na svou burzu, abych mohl prodávat za GBP, a poté vybrat do své banky. Přeji hodně štěstí a budu o této záležitosti informovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Ahoj, jen aktualizace.


jsem nyní plně ověřen, ale znovu odmítli můj požadavek na výběr v kryptoměnách. Osoba v živém chatu mi jednoduše řekla e-mailovou podporu, i když jsem ukázal její snímek obrazovky, že mohu používat kryptoměny, protože je to jediná metoda, kterou mám k dispozici.


Očekával jsem, že to bude upřímné, poslal jsem e-mail na podporu s několika snímky obrazovky, takže uvidíme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 3 dny

Ano, chápu, že pokud jste provedli vklad v pátek, ještě jste jej neviděli na výpisu z účtu jako dokončený.

Co se týče odstoupení, doufám, že už nebudou žádné další problémy a vše se vyřeší a vysvětlí. Pokud je to jediný způsob, jak můžete odstoupit, pak nechápu, proč se to stalo a byli jste odmítnuti.

Ale uvidíme, co vám řeknou.

Až budete mít zprávy, budu tady.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Čekám na odpověď od podpory, mám špatný pocit, že mě tu nechávají běhat.


dám ti vědět, až přijde odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Ahoj.


Mluvil jsem s Live Chat a informovali mě, že informovali finanční oddělení, aby nerušilo můj výběr kryptoměn, protože je to jediný způsob, který mám k dispozici. Ujistil jsem se, že uložím přepis tohoto.


Zadal jsem žádost o výběr v 09:16 a oni to obvykle zrušili do dvou hodin a nyní je 11:53, takže doufám, že je to dobré znamení.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 2 dny

No, to by mohl být odrazový můstek. Uvidíme, zda bude stažení tentokrát zamítnuto. Těším se na dobré zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Dobrá zpráva!


jakmile byla transakce schválena na mých výpisech, byl jsem velmi rychle ověřen.


Trvalo to několikrát kontaktovat podporu, abych vysvětlil, že mám k dispozici pouze krypto metodu pro výběr, jakmile se to konečně dostalo k finančnímu týmu, zpracovali můj výběr velmi rychle a do 2 hodin přistál v mé E peněžence.


Doporučuji Supraplay, protože byli nápomocní a zaplatili, jak bylo slíbeno, jedinou nevýhodou je, že pokud máte sídlo ve Velké Británii, ujistěte se, že hrajete pouze s kryptoměnami.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 2 dny

Nic lepšího se ti dnes nemohlo stát. Bylo to pravděpodobně lepší, než jste čekali, a když bylo ověření i výběr provedeno v tak krátké době, vyplatilo se na to počkat. Je dobře, že jste jim vše potřebné vysvětlili a vyřešili.

Budete zde hrát i nadále?

Automaticky přeloženo:
Jaro
včera

Ano, jsem příjemně překvapen!


Jo, pokračoval bych tam hrát, jen je to trochu pernitické s krypto vklady/výběry.


Podařilo se mi znovu vyhrát 1000 £ na jiné stránce (Vulkka Casino), zdá se, že je úplně nová a patří do rodiny kasin Neonix/WildWild.


Jsem plně ověřen a je to 24 hodin, co jsem podal žádost, omluvili se za zpoždění, protože by to mělo trvat maximálně 24 hodin, budu vás o tom také informovat. Napsal bych o tom na jejich vlastním fóru, ale na tomto webu nemají záznam.

Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 4 hodinami

Děkuji za další zkušenost.

Je možné, že je to hlavně proto, že pokud jste kasino zadali správně, nemáme ho v naší databázi. Můžete tedy sdílet adresu URL a my provedeme kontrolu.

Případně si také můžete založit vlastní vlákno, kde dáte kasinu jako název a nebude se míchat s tím, pro které je vlákno určeno. To by bylo zatím asi nejlepší.🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

https://vulkka.com/en


zde je URL, ale založím také nové vlákno.

Upravil Jaro před 2 hodinami
Důvod: Odkaz byl právě pasivní
Automaticky přeloženo:
Helterskelter22
před 2 hodinami

Skvělé, děkuji. 👍

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky