Dobrý den, vidím, že jste již podal stížnost na obě kasina, což si myslím, že je v tomto případě správné. Zjistil jsem, že vaše výběry už nějakou dobu probíhají.
V případě sunrise slotů, byl váš výběr již schválen? Chápu, že čekáte na doručení peněz? Nemyslím si, že je fér, že kasino už dva týdny opakuje stejnou odpověď a stále to nepokročilo.
Pokud jde o Lucky Legends Casino, všiml jsem si, že jste již obdrželi svůj první výběr a nyní čekáte na $ 1000. Výmluva, že kasino je příliš zaneprázdněné, je bizarní. Viděl jsem však také, že jste měli v minulosti stížnost na toto kasino, která byla vyřešena. Doufám, že v této situaci to bude mít stejně šťastný konec.
Zatím si budeme muset počkat, jak se stížnosti vyvinou a budu rád, když nás budete o těchto případech informovat.
Zatím přeji hodně štěstí.
Hi, I see you have already filed complaints against both casinos, which I think is correct in this case. I gather your withdrawals have been going on for a while.
In the case of sunrise slots, has your withdrawal been approved yet ? Do I understand that you are waiting for the money to arrive ? I don't think it's fair that the casino has been repeating the same answer for two weeks and it still hasn't progressed.
As for Lucky Legends Casino, I noticed that you have already received your first withdrawal and now you are waiting for $1000. The excuse that the casino is too busy is bizarre. However, I also saw that you had a complaint with this casino in the past, which was resolved. I hope that in this situation it will have the same happy ending.
For now, we will have to wait and see how the complaints develop and I will be glad if you keep us informed about these cases.
For now, I wish you good luck.
Právě jsem volal šťastným legendám a řekli, že žádný agent není k dispozici a linka byla přerušena. co to je? nemůžu tomu uvěřit..
Stejně jako při východu slunce byl můj výběr schválen. Ale nikdy nevyplaceno.
I just called lucky legends and they said no agent is available and the line cut off. What is this? I cant believe it..
As with sunrise my withdrawal was approved. But never paid out.
Co se týče Lucky legends, to se mi nezdá. Myslím, že ani live chat neodpoví a pokud pošlete e-mail, pravděpodobně to bude mít stejný výsledek.
V kontextu slotů Sunrise předpokládám, že je to stejné, nemám pravdu? Komunikujete nějakým způsobem s kasinem?
Bez ohledu na to se náš tým pokusí udělat vše pro to, aby zjistil, co se děje s vašimi výběry. Zatím musíme být trpěliví a čekat, kam se vaše případy vyvinou.
Pokud se vám podaří spojit se s kasiny nebo obdržíte nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět!
Držíme palce 🤞
As for Lucky legends, that doesn't seem right to me. I guess even live chat won't reply and if you send an email it will probably have the same result.
In the context of Sunrise slots, I assume it is the same, am I right ? Do you communicate in any way with the casino ?
Regardless, our team will try to do everything possible to find out what's going on with your withdrawals. For now we have to be patient and wait where your cases will progress.
If you manage to connect with the casinos or receive any new information, please let us know !
Fingers crossed 🤞
Zvládl jsem to..a vše, co řekli, urychlí můj výběr. Ale řekli, že mi nemohou dát přesné datum. Znamená to pro mě nekonečné čekání. Všichni jsou lháři. Přál bych si, aby existoval nějaký svaz nebo něco, co by řídilo tyto podvodníky a chránilo hráče
Měli by být zavřeni, protože neplatí nebo bezdůvodně odkládají platbu. Přál jsem si, abych to mohl dát vědět všem na světě.
I did manage..and all they said os they will expedite my withdrawal.. But they said they can't give me an exact date. It means infinite waiting for me. They are all liars. I wish there is a union or something to govern those scammers and protect players
They should be closed down because they dont pay or delayed payment without reason. I wished i can let everyone in the world know.
Naprosto chápu vaši frustraci. Abych řekl pravdu, také bych se zlobil a jsem také opravdu zvědavý, zda budete v této situaci úspěšní.
Samozřejmě, jak jsem již zmínil, náš tým se pokusí udělat vše pro to, aby zjistil, proč jsou vaše výběry zpožděny.
Pokud jde o váš případ, myslím si, že alespoň ostatní hráči uvidí, že tato kasina nebyla prostřednictvím vašich stížností férová.
Zatím musíme jen čekat a uvidíme, jak se věci vyvinou dál. Doufám, že vše dobře dopadne. 🙂
I absolutely understand your frustration. To tell you the truth, I would also be angry and I am also really curious to see if you will be successful in this situation.
Of course, as I mentioned before, our team will try to do everything they can to find out why your withdrawals are delayed.
As far as your case is concerned, I think that at least other players will see that these casinos have not been fair through your complaints.
For now, we just have to wait and see how things move forward. I hope everything turns out well. 🙂
Vypadá to nadějně, ale nechci to nadávat. Doufám, že tentokrát vám dají vědět, co se děje s vaším výběrem, jak vám bylo řečeno v živém chatu.
Nezapomeňte nás informovat, zda kasino dodrželo své sliby.
That looks promising but I don't want to jinx it. I hope that this time they will let you know what is going on with your withdrawal, as you were told in the live chat.
Be sure to keep us updated if the casino has kept its promises.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.