FórumKasinaŠťastná legenda a východ slunce

Šťastná legenda a východ slunce

před rokem od kikudesign
|
1565 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Mám spoustu problémů s výběrem peněz ze šťastných legend a východu slunce.

Automaticky přeloženo:
kikudesign
před rokem

Dobrý den, vidím, že jste již podal stížnost na obě kasina, což si myslím, že je v tomto případě správné. Zjistil jsem, že vaše výběry už nějakou dobu probíhají.

V případě sunrise slotů, byl váš výběr již schválen? Chápu, že čekáte na doručení peněz? Nemyslím si, že je fér, že kasino už dva týdny opakuje stejnou odpověď a stále to nepokročilo.

Pokud jde o Lucky Legends Casino, všiml jsem si, že jste již obdrželi svůj první výběr a nyní čekáte na $ 1000. Výmluva, že kasino je příliš zaneprázdněné, je bizarní. Viděl jsem však také, že jste měli v minulosti stížnost na toto kasino, která byla vyřešena. Doufám, že v této situaci to bude mít stejně šťastný konec.

Zatím si budeme muset počkat, jak se stížnosti vyvinou a budu rád, když nás budete o těchto případech informovat.

Zatím přeji hodně štěstí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem volal šťastným legendám a řekli, že žádný agent není k dispozici a linka byla přerušena. co to je? nemůžu tomu uvěřit..

Stejně jako při východu slunce byl můj výběr schválen. Ale nikdy nevyplaceno.

Automaticky přeloženo:
kikudesign
před rokem

Co se týče Lucky legends, to se mi nezdá. Myslím, že ani live chat neodpoví a pokud pošlete e-mail, pravděpodobně to bude mít stejný výsledek.

V kontextu slotů Sunrise předpokládám, že je to stejné, nemám pravdu? Komunikujete nějakým způsobem s kasinem?

Bez ohledu na to se náš tým pokusí udělat vše pro to, aby zjistil, co se děje s vašimi výběry. Zatím musíme být trpěliví a čekat, kam se vaše případy vyvinou.

Pokud se vám podaří spojit se s kasiny nebo obdržíte nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět!

Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zvládl jsem to..a vše, co řekli, urychlí můj výběr. Ale řekli, že mi nemohou dát přesné datum. Znamená to pro mě nekonečné čekání. Všichni jsou lháři. Přál bych si, aby existoval nějaký svaz nebo něco, co by řídilo tyto podvodníky a chránilo hráče

Měli by být zavřeni, protože neplatí nebo bezdůvodně odkládají platbu. Přál jsem si, abych to mohl dát vědět všem na světě.

Automaticky přeloženo:
kikudesign
před rokem

Naprosto chápu vaši frustraci. Abych řekl pravdu, také bych se zlobil a jsem také opravdu zvědavý, zda budete v této situaci úspěšní.

Samozřejmě, jak jsem již zmínil, náš tým se pokusí udělat vše pro to, aby zjistil, proč jsou vaše výběry zpožděny.

Pokud jde o váš případ, myslím si, že alespoň ostatní hráči uvidí, že tato kasina nebyla prostřednictvím vašich stížností férová.

Zatím musíme jen čekat a uvidíme, jak se věci vyvinou dál. Doufám, že vše dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přikládám nejnovější chat s východem slunce.

Automaticky přeloženo:
kikudesign
před rokem

Vypadá to nadějně, ale nechci to nadávat. Doufám, že tentokrát vám dají vědět, co se děje s vaším výběrem, jak vám bylo řečeno v živém chatu.

Nezapomeňte nás informovat, zda kasino dodrželo své sliby.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky