DomůFórumKasinaStarda Casino - všeobecná diskuze

Starda Casino - všeobecná diskuze

před rokem od franztheuerw
|
4 424 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Starda Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

nemůžete hrát s eury, ale s ruskými rubly? Nejsou z ibanu vyloučeni? přijde mi to velmi zvláštní

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

No, docela otázka na podporu, řekl bych. 🤔

Zjistil jsem, že „Dne 26. února 2022 Kypr, Itálie, Maďarsko a Německo potvrdily, že nebudou blokovat vyloučení Ruska ze SWIFT."

Beru to jako zákaz pro organizace zasazené do „nepřátelských zemí", nikoli pro měnu. Sám však nejsem odborník.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasina jsou podvodníci. Už mě měsíc mučí. Poslal jsem všechny fotky - fotku přijali. A požadují příliš mnoho fotek. Selfie s DIČ, selfie s rodným listem, selfie se SNILY, pasová fotka, selfie s pasem! Absurdní! Tolik dokumentů. Možná si pro mě vezmou půjčku? A řekli, že můžete provést výběr, vše je v pořádku. A co myslíte, že se stalo? Samozřejmě nic nevyšlo! Sprostě lhali! a Řekli, že je potřeba další kontrola 72 hodin! Všichni chápete, že později se objeví nové důvody, proč neplatit! Pak se řekne počkat rok a tak dále. A to vše za 80 dolarů!!!! Kasino je v úpadku!

Automaticky přeloženo:
zabol92
před rokem

Ahoj! Jsem tak rád, že jsi objevil toto fórum a přišel sem! Opravdu si myslím, že kasino musí mít docela dobrý důvod pro takové přehnané požadavky - výběr má hodnotu 80 $? To se blíží "směšnému".

Nemohu mluvit jménem kasina, ale pokud vás kasina podezřívají z nějakého podvodu, očekával bych místo toho ověřovací hovor.

Neúmyslně jsem zjistil, že používáte software VPN docela často a měníte země, kvůli tomu se můžete (neříkám, že jste) kasinu možná zdát podezřelí. Jen myšlenka.

Hodně štěstí s reklamací a dejte nám vědět!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil €25 a vyhrál €11843. Peníze byly během chvilky, na účet se čtyřikrát denně převádělo minimálně 1000 €.

Nikdy jsem nevyhrál tolik peněz.

Automaticky přeloženo:
dedoreen612
před rokem

Dobrý den a gratuluji!

To je vzhledem k hodnotě vkladu skutečně velmi zajímavá suma. 👍🙌

V takových případech je obvykle rozdělena do několika výplat, které splňují limity výběru.

Takže 4 díly se dostaly domů a zbytek je, myslím, na cestě. 4k za den není tak špatné, řekl bych. Chci říct, jsem rád, že jste si vybrali kasino s velmi rozumnými limity výběru.

Někdy se hráči předem moc nestarají o limity a pak se rozzlobí, když udeří hodně, a musí čekat několik měsíců, než dostanou celou částku. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Všechny díly se dostaly domů, byly jen distribuovány.

Protože jsem mohl převést pouze 1000 EUR za výběr a mohl jsem provést pouze 4 výběry za den.


Automaticky přeloženo:
dedoreen612
před rokem

To je asi poprvé, co slyším o pravidle 4 výběrů za den. Každopádně jsem ráda, že to u tebe dobře dopadlo 🙂

Automaticky přeloženo:
mainizel
před rokem

Ahoj.

Myslím, že by bylo dobré objasnit, že sebevyloučení je nástroj odpovědného hazardu určený pro hráče, kteří se potýkají s kontrolou nebo čelí újmě při hraní. V praxi se jedná o zablokování hráčského účtu a osobních údajů, čímž se zabrání dalšímu hraní.

Obvykle jde ruku v ruce s vyhlášením problému s hazardem, aby byl účet co nejdříve uzavřen. Uzavřené účty nejsou určeny k opětovnému otevření. Zde přichází slovo „vyloučení" Je navrženo tak, aby bylo trvalé.

Ve světle toho chápu, že provozovatelé chatu mohou být zmateni.

Hráči mohou chtít, aby jejich účty byly okamžitě uzavřeny, i když nehrozí žádné nezdravé pokušení. V takovém případě může být účet v budoucnu znovu otevřen.

To, co jste hledali, je jakési období ochlazení, čas, kdy chcete, aby byl váš účet zmrazen. Ale brzy poté se můžete vrátit a pokračovat ve hře. Mám pravdu, prosím?

Na druhou stranu nemůžu říct, že chápu Freyinu odpověď. Jelikož se v celém pozadí nevyznám, přijde mi to trochu matoucí.

V důsledku jejího jednání byl však váš účet trvale uzavřen, což není to, o co jste žádal, řekl bych.

A tady přichází další problém, pokud mohu hádat, řekl bych, že se soustředila čistě na skutečnost, že jste si otevřeli dva účty, ale také, řekněme, přehlédla kontext.

No, mohu prosím vědět, zda jste z kasina vytáhli celý zůstatek? Protože pokud ne, jsem přesvědčen, že podání stížnosti nebude chyba. Jak říkám, nejsem v celé situaci plně obeznámen, přesto trocha vyšetřování neuškodí, zvláště pokud máte nějaké pochybnosti.

Jste na jednom?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Kasino mě oslovilo. Tento problém byl vyřešen.


Automaticky přeloženo:
mainizel
před rokem

Perfektní, takže jsem rád, že nakonec vše dobře dopadlo. 😊👍

Zůstanete v tomto kasinu, i když byly takové problémy, nebo se hodláte přestěhovat jinam?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Z kasina jsem nadšený.

Super rychlé ověření a výběr do 20 minut.

Teď zůstanu tady.

Automaticky přeloženo:
Maldadorog
před 9 měsíci

To je skvělé. Myslím, že by si zasloužila recenzi, takže pokud máte zájem, můžete tak učinit zde . 😀😎👍

Pokud jde o výběry, jakou metodu vybíráte peníze?

Automaticky přeloženo:
zabol92
před 9 měsíci

Nezaplatí ani za první výběr. Jsou to podvodníci. Vidíte, že v chatu rozhoduje obsluha, a proto je vše velmi podezřelé!

Automaticky přeloženo:
Brunkozoroski
před 9 měsíci

Ahoj, měli jste také problém v tomto kasinu a nevyplatili vám zde peníze? Víte důvod ? Řekněte nám prosím trochu více, abychom vám mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před 7 měsíci

Chápu to tedy správně, že jste požádali o výběr částky, kterou nemáte na účtu, a oni vám ji zaplatili? Opravdu velmi zvláštní. Naštěstí to hned opravili. Nyní stačí počkat, až bude částka zpět na vašem účtu, a teprve poté budete moci požádat o výběr správné částky. Dejte nám určitě vědět, jak to celé probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V pátek jsem zaplatil bankovním převodem a stále mi nepřišly peníze na účet. Byl však odepsán z banky

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pošlete kasinu kopii vkladu/bankovního výpisu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V pátek jsem zaplatil bankovním převodem a stále mi nepřišly peníze na účet. Byl však odepsán z banky

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kontaktovali jste kasino ohledně tohoto problému? Asi bych je taky zkusil upozornit a asi se tě zeptají, co poslal ten druhý hráč.

Zkusíš mi prosím dát vědět, jak to dopadlo?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky