Ahoj.
Myslím, že by bylo dobré objasnit, že sebevyloučení je nástroj odpovědného hazardu určený pro hráče, kteří se potýkají s kontrolou nebo čelí újmě při hraní. V praxi se jedná o zablokování hráčského účtu a osobních údajů, čímž se zabrání dalšímu hraní.
Obvykle jde ruku v ruce s vyhlášením problému s hazardem, aby byl účet co nejdříve uzavřen. Uzavřené účty nejsou určeny k opětovnému otevření. Zde přichází slovo „vyloučení" Je navrženo tak, aby bylo trvalé.
Ve světle toho chápu, že provozovatelé chatu mohou být zmateni.
Hráči mohou chtít, aby jejich účty byly okamžitě uzavřeny, i když nehrozí žádné nezdravé pokušení. V takovém případě může být účet v budoucnu znovu otevřen.
To, co jste hledali, je jakési období ochlazení, čas, kdy chcete, aby byl váš účet zmrazen. Ale brzy poté se můžete vrátit a pokračovat ve hře. Mám pravdu, prosím?
Na druhou stranu nemůžu říct, že chápu Freyinu odpověď. Jelikož se v celém pozadí nevyznám, přijde mi to trochu matoucí.
V důsledku jejího jednání byl však váš účet trvale uzavřen, což není to, o co jste žádal, řekl bych.
A tady přichází další problém, pokud mohu hádat, řekl bych, že se soustředila čistě na skutečnost, že jste si otevřeli dva účty, ale také, řekněme, přehlédla kontext.
No, mohu prosím vědět, zda jste z kasina vytáhli celý zůstatek? Protože pokud ne, jsem přesvědčen, že podání stížnosti nebude chyba. Jak říkám, nejsem v celé situaci plně obeznámen, přesto trocha vyšetřování neuškodí, zvláště pokud máte nějaké pochybnosti.
Jste na jednom?
Hello.
I think it would be good to clarify that self-exclusion is a responsible gambling tool designed for players struggling with control or facing gambling harm. In practical terms, it involves blocking the player's account and personal data, preventing further play.
It usually goes hand in hand with declaring a gambling problem in order to close the account as soon as possible. Closed accounts are not meant to be reopened. Here comes the word "exclusion" It's designed to be permanent.
In light of that, I understand the chat operators might be confused.
Players might want their accounts to be closed right away, even if there is no risk of an unhealthy temptation. In such a case, the account might be reopened in the future.
What you were seeking is sort of a cooling period, a time you want your account to be frozen. But soon after, you are allowed to get back and continue playing. Am I correct, please?
On the other hand, I can't say I understand Freya's response. Since I'm not familiar with the whole background, I find it a bit confusing.
As a result of her action, though, your account was closed permanently, which is not what you asked for, I'd say.
And here comes another issue, If I may guess, I'd say she purely focused on the fact that you had opened two accounts, but she also, let's say, overlooked the context.
Well, may I know whether you've gotten your full balance out of the casino, please? Because if not, I'm quite convinced submitting a complaint won't be a mistake. As I say, I'm not fully familiar with the whole situation, yet a little investigation won't hurt, especially if you have some doubts.
Are you up to one?
Automaticky přeloženo: