Ahoj,
zdá se, že jste prvním hráčem, který se o tomto kasinu zmínil, přičemž uživatelské recenze necháváte stranou.
Neváhejte a podívejte se na tyto recenze zde:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Mohu říci, že kasino má alespoň licenci, ale zjistili jsme, že podmínky jsou velmi nespravedlivé.
Pojďme k vašemu problému, musíte projít ověřením účtu, abyste si mohli vybrat svou výhru.
Chtěl bych požádat podporu kasina nebo chat o tom, které dokumenty aktuálně chybí, abych se ujistil, že jste je již odeslali. Mějte na paměti, že nejlepší formát souboru je .pdf a snímky obrazovky jsou většinou zakázány.
Zkontrolujte svůj e-mail, zda nemáte vrácené e-maily, každá e-mailová doména má svůj maximální limit velikosti přílohy. Klidně posílejte každý dokument zvlášť, je to bezpečnější a můžete se vyhnout tomu, že by vaše pošta nemohla být doručena.
Dále, můžete prosím sdílet snímek obrazovky, kde kasino odpovídá, že „nepotřebují vyplácet"?
Hello,
it seems that you are the first player who mentioned this casino, keeping user reviews aside.
Feel free to check those reviews here:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
I can say, the casino is licensed at least, but we found the terms and conditions very unfair.
Let's get to your problem, you need to pass the account verification to be able to withdraw your winnings.
I would ask the casino's support or chat about which documents are currently missing, to make sure you have already sent all of those. Keep in mind that the best file format is .pdf and screenshots are mostly forbidden.
Check your email for returned emails, each email domain has its max attachment size limit. Feel free to send each document separately, it's safer, and you can avoid your mail could not being delivered.
Furthermore, can you share the screenshot where the casino replies that "they don't need to payout", please?
Automaticky přeloženo: