DomůFórumKasinaSpinsala Casino - všeobecná diskuze

Spinsala Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

16 564 zobrazení 143 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...8
Přidat příspěvek
Miidelgado
před 8 měsíci

Jo přesně tak. Mým důkazem jsou i screenshoty emailů od poskytovatelů her. Nechápu, že to není dostatečný důkaz. Pravděpodobně se sami snaží zeptat falešného kasina, zda jsou obvinění pravdivá...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je zvláštní, jak jiné přidružené stránky reagovaly rychleji, když jim lidé tuto stránku nahlásili. A jsou to ještě menší stránky...

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

"Vždy je důležité získat vyjádření od tohoto poskytovatele, pokud to tvrdí, a pokud je to možné, poskytnout ho také nám." - Jako 4 různí lidé poskytli snímky obrazovky před více než týdnem e-mailů od těchto poskytovatelů, kteří říkají, jak toto kasino ukradlo jejich hry. Nechápu, proč to trvá tak dlouho. Opravdu si myslíš, že by mnoho lidí e-maily photoshopovalo nebo tak něco? Ptali jste se vůbec na Hacksaw a pragmatické hry atd.? Také bych rád zmínil, že vás přímo neobviňuji, protože neděláte tu práci, která kontroluje legitimitu kasin nebo neupravuje informace o těchto kasinech.


A také pokud mnoho lidí hlásí podobné věci, proč nevložit varování a neříct, že tento web prochází vyšetřováním, buďte si vědomi. Místo toho věříte, že si lidé přečtou toto vlákno komentářů, než půjdou do kasina. Proč nezabránit tomu, aby tomuto podvodu napadlo více lidí? Proč nejprve zkoumat týdny, než se uvidí, hej, tohle všechno byla pravda a teď podvodu propadlo ještě více lidí, protože web byl stále inzerován. To není vůbec dobrá etika.


S tím jsem skončil. Pokud jsem dostal odpověď od poskytovatelů her do 48 hodin, nemůžu uvěřit, že jste od nich nedostali odpověď. Je to 1 týden, co vám byly zaslány první důkazy a stránka je stále inzerována. Nejhorší na tom je, že stránka taky funguje...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile


Takže pokud vám varování webu opravdu trvá tak dlouho, zveřejním zde e-maily od Push Gaming & Hacksaw, aby lidé, kteří si snad pročetli toto fórum, viděli, že kasino je velký podvod.


1) Push Gaming 2) Pilka na železo

Upraveno
Automaticky přeloženo:
bloodyx3
před 8 měsíci

filefilefile

Naneštěstí většina lidí nezkontroluje vlákno komentáře před kliknutím na tlačítko navštívit kasino... Je šílené, jak je stránka stále aktivní, i když mnoho lidí nahlásilo doménu webu a poskytovatelé her proti nim podnikli právní kroky. Edit: Přidal jsem sem i důkaz.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
bloodyx3
před 8 měsíci

Právě jsem navštívil web a zdá se, že stále mají jiné hry, které lze hrát, ale žádné hry Hacksaw.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Btw spinsala má další stránku s názvem arcticbets.com, takže buďte opatrní.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V e-mailech, které jsem přeposlal do spinsaly, již hacksaw zmínil, že arcticbets mají také zfalšované sloty a že nemají licenci k používání svých her. Jsou to padělky! Guru kasina spí.


Odpovědi na e-maily za 10 minut. Jak ze spinsaly, tak z arcticbets. Jsem upřímný, nevrátím se ke guruovi, abych měl názor na jakýkoli dům.

Automaticky přeloženo:
Miidelgado
před 8 měsíci

Chápu, jak to vidíte ze svého pohledu. My všichni ano. Nejsem součástí tohoto vyšetřování, takže nemám šanci na to reagovat.


Kromě toho jste zmínil mnoho dalších věcí týkajících se spravedlnosti. No, musí se to dokázat.

Jak mi bylo řečeno, nikdo kromě několika licenčních úřadů není schopen například zkoumat náhodnost her. omlouvám se. Chápu vaše zklamání a doufám, že najdete web, který bude odpovídat vašim očekáváním.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Radka? Čteme to samé, že? Sami poskytovatelé už řekli, že mají falešné sloty!!! Pokud pošlete e-mail na oficiální e-mailovou adresu pily na hacky zpochybňující legálnost slotů na spinsala a arcticbets, odpoví vám do 10 minut! Nechápu, proč se tolik mluví a tak málo koná. Stačí poslat e-mail na hacksaw

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Myslíš to vážně? Jak e-maily od poskytovatelů her nejsou přímým důkazem? To je zatraceně směšné. Zeptejte se sami poskytovatelů her. Jen si z toho zkoušíte umýt ruce. Převzít zodpovědnost a reagovat rychleji. Hráči odvádějí lepší práci než vy, kteří inzerujete tento web.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený hráči, prosím, neříkejte mi takové věci; Nejsem zapojen do aktualizací kasina a nechci vás rozzlobit. Jsem administrátor fóra, takže i když to velmi pravděpodobně neoceníte, nebudu oponovat vašim názorům.

Mimochodem, mluvil jsem o snímcích obrazovky, ne o přeposlaných e-mailech. Kromě toho nevidím žádnou stížnost, takže podle mého názoru byste to měli projednat s datovým týmem, protože nemám přístup ke zdrojům. omlouvám se.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile


Takže pokud vám varování webu opravdu trvá tak dlouho, zveřejním zde e-maily od Push Gaming & Hacksaw, aby lidé, kteří si snad pročetli toto fórum, viděli, že kasino je velký podvod.


1) Push Gaming 2) Pilka na železo

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, můžete laskavě použít funkci „aktualizujte nás" nebo přeposlat e-maily datovému týmu?

Rád bych pomohl, aby tato zpětná vazba byla vyslyšena. Děkuji jménem svých kolegů.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Udělal jsem to již před několika časy bez jakékoli reakce nebo aktualizace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Udělal jsem to již před několika časy bez jakékoli reakce nebo aktualizace

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuju.

No, upřímně, pokud vím, nereagují příliš často, protože množství příchozích e-mailů bylo vždy mimo jejich možnosti, ale nakonec prozkoumají, zda to situace vyžaduje.

Vím, že to zní hloupě, ale my administrátoři fóra s tím nemáme nic společného, ​​ale jsme stále v přímém kontaktu s hráči, takže nám nechává málo prostoru pro rozumné komentáře.

Jen žádám tým, aby mi dal zpětnou vazbu. To je vše, co mohu udělat, abych vám poskytl zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Všechny ty důkazy jsem poslal už 6. dubna...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

"Mimochodem, mluvil jsem o snímcích obrazovky, nikoli o přeposlaných e-mailech" - Zde jsem měl na mysli, že na snímcích obrazovky, které jsem poslal, jsou e-mailové odpovědi od poskytovatelů her a vy jste řekl, že snímky obrazovky nejsou přímým důkazem. Nesouhlasil jsem s tím, protože snímky obrazovky, které jsem poslal, obsahují odpovědi od poskytovatelů her, což je podle mého názoru docela dobrý důkaz. Ostatní hráči také poslali stejné snímky obrazovky (e-mailové odpovědi od poskytovatelů her).

Co mě zde zlobí, je, že nezabráníte tomu, aby se na stránku přidalo více hráčů, protože během „prošetřování" stránky nevložíte žádné varování, i když vám poskytovatelé her obdrželi e-mailové odpovědi a od jejich odeslání uplynul více než týden a zatím se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Poslal jsem e-mail 6. nebo 7. dubna, v závislosti na časovém pásmu. Do dnešního dne jsem nedostal žádnou odpověď.

A co víc, neexistuje žádná otevřená stížnost, protože jste mou stížnost uzavřeli, i když jsem požádal o pomoc... To bylo v lednu! Požádal jsem tě, abys mi pomohl, a dodnes čekám, až mi někdo pomůže. Nyní to není nutné! Je to tam, můžete se na to podívat.

Automaticky přeloženo:
bloodyx3
před 8 měsíci

Přesně tohle mě tady zlobí. Žádné aktualizace ani reakce. Stejné "žvanění" o datovém týmu se na to podívá. Jsou to 2 týdny, co jsem napsal svůj první komentář o tom, že Spinsala má falešné hry a od té doby se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

"Mimochodem, mluvil jsem o snímcích obrazovky, nikoli o přeposlaných e-mailech" - Zde jsem měl na mysli, že na snímcích obrazovky, které jsem poslal, jsou e-mailové odpovědi od poskytovatelů her a vy jste řekl, že snímky obrazovky nejsou přímým důkazem. Nesouhlasil jsem s tím, protože snímky obrazovky, které jsem poslal, obsahují odpovědi od poskytovatelů her, což je podle mého názoru docela dobrý důkaz. Ostatní hráči také poslali stejné snímky obrazovky (e-mailové odpovědi od poskytovatelů her).

Co mě zde zlobí, je, že nezabráníte tomu, aby se na stránku přidalo více hráčů, protože během „prošetřování" stránky nevložíte žádné varování, i když vám poskytovatelé her obdrželi e-mailové odpovědi a od jejich odeslání uplynul více než týden a zatím se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu tě, ale nemůžu udělat to, co očekáváš. Tato stránka je pouze fórum. O zbytek se musí postarat moji kolegové. Proto jsou zde uvedené snímky obrazovky přínosné pro členy fóra.

Zbytek se koná mimo fórum. Datový tým je na tom velmi pravděpodobně.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Poslal jsem e-mail 6. nebo 7. dubna, v závislosti na časovém pásmu. Do dnešního dne jsem nedostal žádnou odpověď.

A co víc, neexistuje žádná otevřená stížnost, protože jste mou stížnost uzavřeli, i když jsem požádal o pomoc... To bylo v lednu! Požádal jsem tě, abys mi pomohl, a dodnes čekám, až mi někdo pomůže. Nyní to není nutné! Je to tam, můžete se na to podívat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak jsem již dříve zmínil, zřídka reagují na „vyšetřování", zvláště když na to hráč již podal stížnost. V tu chvíli má být problém vyřešen během reklamačního procesu.

Upřímně nevím, jak zde mám pomoci.

Jedna věc však: můžete požádat o opětovné otevření stížnosti.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.