To není pravda. Nationwide viděli mé e-maily, které jsem uložil, a všechny si je přehráli.
That's not true. Nationwide have seen my emails that I have deposited and played them all.
Ne, oni mluví nesmysly, kasino je falešné, zaplatili jste za zboží, které nedodali, konkrétně v očekávání, že když něco vyhrajete, dostanete peníze. Což se nestalo.
No they are talking rubbish, the casino is fake, ypu have paid for goods they have not supplied, namely you on the expectation of if you win something you would get the money. Which had not happened.
Nejde o vrácení platby, ale o spor s obchodníkem.
It's not charge back, it's a merchant dispute.
Ale moje není kreditní karta. Normální debetní karta.
But mine isn't a credit card. Normal debit card
Ne, zjevně ne, řekl jsem, že to už pár lidí udělalo, a ona řekla, že ne, my to neděláme, musíte se o to s IBAS rozepisovat, protože jsem si se svými vklady zahrál, takže se můžu s vklady a výběry rozloučit.
No apparently not i said a few people have done that and she said no we don’t you have to dispute it with ibas as I played my deposits so ye i can kiss goodbye to my deposits and withdrawals
Zní to, jako by ten člověk, se kterým jsi mluvil, byl obyčejný idiot. Zkusil bych to znovu...
1. IBAS je pro Spojené království, toto není britské kasino.
2. Je to falešné kasino bez licence.
3. Nezpochybňujete sázení ani výhry, říkáte, že je to podvod.
Sounds like the person you were talking to was just a dick. I'd try again...
1. Ibas is for the UK, this isn't a UK casino.
2. It's a fake casino, without a license.
3. You're not disputing the betting or the winnings, you're saying it's a scam.
Byla to blbec, byla odhodlaná, že tohle se nedělá, tak jsem to vzdal. Zkusil jsem to online přes bankovnictví, ale bez úspěchu. V telefonu mi řekli, že jsem hrál kredity v kasinu, takže to nemůžeš zpochybnit. Řekl jsem, že ano, ale že nevíš, že je to podvodný web, dokud si nevybereš peníze. Řekla, že to není náš problém.
She was a dick she was determined that no they don’t do that so I give up i tried online through banking no joy and her on the phone said you played the credits on casino so you can’t dispute that , I said yes but you don’t know it’s a scam site until you go to withdraw she said that’s not our problem
To je přesně jejich problém, to je podvod!!!
That is exactly their problem, that's what a scam is!!!
Můžete mi poradit, co dělat ohledně bezpečnosti na celostátní úrovni? Po nahlášení neobvyklé aktivity je zde seznam možností ohledně neobdrženého zboží/služeb, poškození nebo opakovaných plateb. Jakou možnost jste si vybrali?
Can u advise what to do on security bit of nationwide, u report unusual activity then there a list of options about not received goods/service or damaged or reoccurring payments which option did u choose
Zboží a služby, které jsem dělal. Protože i přes to, že jsem peníze použil na hazardní hry
Neobdržel(a) jsem své výběry
Goods and services I did. Because despite using the money on gambling
I didn't receive my withdrawels
Právě jsem znovu volal, přepojili mě na někoho jiného a dočasně mi vrátili peníze, zatímco oni řeší spor, takže se toho nebudu dotýkat, dokud nebudu vědět, co se děje. Nejsem si jistý, proč by to nemělo být úspěšné, ale člověk nikdy neví.
Just phoned again put through to some one else and I’ve been temporarily refunded while they do the dispute so I won’t touch it until I know what’s happening , not sure why it wouldn’t be successful but you never know
Právě jsem odeslal/a snímky obrazovky a recenze Trust Pilot, o které se neptali, ale myslel/a jsem, že je pošlu dřív, než si o ně požádají oni 🤞🏻
I’ve just submitted screen shots and trust pilot reviews they didn’t ask but I thought I’d send them before they ask for them 🤞🏻
Zajímalo by mě, proč to udělali?🤨 Každý den kontroluji „live chat" a zatím mám jen jednoho bota jménem Fiona. Dnes jsem mu vlastně psala. Páni, fungujete 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, to je úžasné.
Wonder why they have done that?🤨 I’ve been checking every day on "live chat" and only get one bot now named Fiona I actually messaged today wow u work 24/7 that’s amazing
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.