Pěkný den vám!
Omlouvám se, ale potřeboval bych malou rekapitulaci, abych držel krok s pokrokem. Mohl byste laskavě sledovat mé kroky, abyste mi pomohli?
Na zmíněný cashback čekáte více než týden. To vás inspirovalo k zaplavení sociálních sítí svými zkušenostmi. Jakmile to kasino zjistilo, slíbilo vám cashback po smazání „recenzí". Zároveň byl váš výběr zpožděn. Je to přesné, prosím?
No, řekl bych, že na mém názoru moc nezáleží, protože jsem například neviděl, co jste zveřejnili na sociálních sítích. Navzdory tomu nejsem přesvědčen, že by kasino mělo někdy odložit platbu jen proto, že jste nebyli spokojeni; na druhou stranu 18 hodin pro mě není zpoždění.
No, myslím, že by bylo lepší nejprve počkat na vaše vysvětlení.
Good day to you!
I'm sorry, but I would need a little recap to keep up with the progress. Could you kindly follow my steps to help me out?
You have been waiting for the forementioned cashback for more than a week or so. That inspired you to flood social media with your experiences. Once the casino did find out, they promised you the cashback upon deleting the "reviews." At the same time, your withdrawal has been delayed. Is that precise, please?
Well, I'd say my opinion does not matter much because I, for instance, did not see what you posted on the socials. Despite that, I'm not convinced the casino should ever delay payment just because you have not been satisfied; on the other hand, 18 hours is not a delay for me.
Well, I guess it would be better to await your clarification first.
Automaticky přeloženo: