Za méně než týden jsem vyhrál 6000 realů v kasinech skupiny winzon, překvapivě byly všechny mé výhry staženy, protože řekli, že jsem porušil bonusové podmínky.
Podruhé mi účty lidí tady doma dělali na mobil a strhli mi za to výdělek.
Astropay vám neumožňuje provést vklad na jiný účet od stejného dodavatele na jiný účet, a to ani v případě, že jste majitelem účtu astropay.
Z tohoto důvodu přijdou o mnoho zákazníků.
Ne každý má mobilní telefon nebo počítač na hraní online.
Otázkou zůstává: proč registrace kasina skupiny winzon nefunguje v jiném kasinu?
In less than a week I won 6000 reais in winzon group casinos, amazingly, all my winnings were withdrawn because they said I broke the bonus terms.
The second time, the accounts of the people here at home were made on my cell phone and they withdrew my earnings for that.
Astropay does not allow you to make a deposit into another account from the same supplier in another account, even if you are the holder of the astropay account.
They will lose many customers for this reason.
Not everyone has a cell phone or PC to play online.
The question remains: why does the registration of a winzon group casino not work in another casino?
Em menos de uma semana ganhei 6000 reais nos cassinos da winzon group,por incrível que pareça foi retirado todos meus ganhos porque disseram q q quebrei os termos de bônus.
Na segunda vez as contas do pessoal aqui de casa foram feitas no meu celular e retiraram meus ganhos por isso.
A astropay não permite fazer depósito em outra conta do mesmo fornecedor em outra conta,mesmo sendo titular da conta astropay.
Perderão muitos clientes por este motivo.
Nem todo mundo tem um celular ou Pc pra jogar on LINE.
A pergunta q fica: porque o cadastro de um cassino do grupo winzon não serve em outro cassino?
Automaticky přeloženo: