DomůFórumKasinaSpin Galaxy Casino - všeobecná diskuze

Spin Galaxy Casino - všeobecná diskuze

 od dempto308
|
680 zobrazení 15 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spin Galaxy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Může mi někdo pomoci s e-mailem na kontaktní e-mailovou adresu kasina spin galaxy Měl jsem dvě velmi malé výhry na 20 z 150 $ a 21 ze 100 $


Stále čekáte na výplatu účtu ověřte dluhovou kartu dobře


Live chat nefunguje vyzkoušená e-mailová adresa, která ověřuje informace o účtu, žádná odpověď


Velmi zmatený @ frustrovaný a naštvaný




Automaticky přeloženo:
dempto308

Ahoj.

Chápu to tedy správně, že jste požádali o výběry, ale až dosud jste od kasina o tom nedostali vůbec žádné informace?

Mohu se zeptat, kdy byl váš účet ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano ověření účtu. Prošlo debetní kartou Mastercard je správné, takže účet je v pořádku

Automaticky přeloženo:
dempto308

Dostali jste peníze v pořádku? rozumím tomu správně?

Automaticky přeloženo:

Ne, nedostal jsem peníze, našel jsem e-mail zákaznické podpory Poslal jsem jim e-mail před 3 dny, žádná odpověď od nich vůbec nedokázal získat živý chat řekli, že musí získat zákaznickou podporu a dostanu od nich e-mail 24 hodin

Takže to je u mě

Automaticky přeloženo:
dempto308

už rozumím. Děkuju.

Jak dlouho tedy čekáte na odstoupení od smlouvy?

Náš tým pro stížnosti vysvětlil, že musí počkat, než uplyne 14denní lhůta, než budou moci zasáhnout, takže mě jen zajímá, kdy jste o to požádali. Poté celou záležitost prošetří a snad brzy dospějí k vyřešení vaší stížnosti.🙏

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem výběr 23. a stále jsem neobdržel žádné prostředky. Ano, obdržel jsem e-mail s výpisem výběru atd., ale stále žádné prostředky! kde to je?

Automaticky přeloženo:
blakkupz

Vlastně ne, jak se cítíš, věřím, že dostaneš zaplaceno, nakonec jsem vybral jen malé 150 a 100, které trvalo 2 týdny.


Požádejte o e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu, obdržel jsem odpověď od thm do 2 dnů, po které následovala výplata


Doufám, že vám to pomůže


Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, ano

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem výběr 23. a stále jsem neobdržel žádné prostředky. Ano, obdržel jsem e-mail s výpisem výběru atd., ale stále žádné prostředky! kde to je?

Automaticky přeloženo:

Váš výběr byl schválen, že?

Kdy to prosím přesně bylo a jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
dempto308

To je skvělé. Děkuju.

Jak byste však po této vaší zkušenosti ohodnotil kasino nyní?

Automaticky přeloženo:

4/10 zákaznický servis a zpětná vazba od kasina velmi pomalé a neodpovídají na e-maily

Automaticky přeloženo:
blakkupz

Použil jsem svou fialovou vízovou debetní kartu, je to váš úplně první výběr v kasinu, můj výběr byl a uvedl jsem, že je zpoždění


Proč říkám, že jsem měl na svém účtu pár babek, tak jsem hrál a dostal až 100, tak jsem provedl další výběr a šlo to hned, zaplatil jsem během několika dní

filefile

Automaticky přeloženo:
Romi

Takže ano, také mi bylo prostřednictvím chatu řečeno, že bylo schváleno, také jsem obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy prostřednictvím e-mailu.. Výběr jsem provedl 23. ledna.. prostřednictvím rychlého bankovního převodu.

Automaticky přeloženo:
blakkupz

Dobře a kdy to bylo schváleno, také ve stejný den? Pravděpodobně bych počkal pár dní od toho dne, kdybyste odstoupili bankovním převodem. Jste stále v kontaktu s kasinem?

Dal bych tomu trochu víc času a uvidím, jestli dostaneš své peníze nebo ne. Pokud ne, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky