Ahoj,
Jde o to, že provozovatel kasina reaguje takto:
„Na mé úrovni vám nemohu říci, zda vám zákony ve vaší zemi umožňují hrát v našem kasinu nebo ne.
Doporučuji vám zjistit, jaké zákony platí v zemi vašeho bydliště, a řídit se jimi. Naše smluvní podmínky si můžete zkontrolovat zde: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions "
dodatečně:
"Neptám se na zákon. Ptám se na skutečnost, že Německo na seznamu v registračním formuláři chybí, ale v omezeních jsem to nenašel. Takže prosím o radu."
Vivienne:
Rádi bychom vás informovali, že již nemůžeme nabízet naše služby z důvodu rozhodnutí managementu.
I když nás to mrzí, jsme vděční, že jste byli součástí naší hráčské základny, a děkujeme, že jste si nás v této době vybrali a důvěřovali nám.
Přejeme vám to nejlepší ve vašem budoucím úsilí a připomínáme vám, že pokud máte nějaké další otázky nebo obavy, můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím našeho živého chatu nebo e-mailu."
"Pro tuto chvíli to není možné, omlouváme se!"
Docela nepořádek. Aktualizuji náš datový tým. Obvykle však musí kasino tyto informace nejprve jasně uvést v podmínkách.
Děkujeme, že jste nám dali vědět 🙂
Hello,
The point is the casino operator responds like this:
"At my level, I cannot tell you if the law in your country allows you to play at our casino or not.
I encourage you to find out what the laws are in your country of residence and to follow them. You can check our terms and conditions here: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions"
additionally:
"I'm not asking about the law. I'm asking the fact that Germany is missing from the list in the registration form, but I couldn't find it in the restrictions. So, I seek your advice."
Vivienne:
We want to let you know that we can no longer offer our services due to a management discretionary decision.
Although it saddens us, we are grateful that you have been part of our player base and thank you for choosing and trusting us during this time.
We wish you the best in your future endeavors and remind you that if you have any further questions or concerns, you can always contact us via our live chat or email."
"For the moment, it is not possible, we are sorry!"
Quite a mess. I'll update our data team. But usually, the casino must state such information clearly in the terms first.
Thank you for letting us know 🙂
Automaticky přeloženo: