DomůFórumKasinaSnabbare Casino - všeobecná diskuze

Snabbare Casino - všeobecná diskuze

před 6 hodinami od Romi
|
74 zobrazení 4 odpovědi |
|
před 6 hodinami
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Snabbare Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 hodinami

Byl jsem požádán, abych předložil dokumenty k ověření účtu v roce 2022, pak jsem přestal hrát na webu a vrátil jsem se v roce 2024 a hrál a vyhrál 50 000+.


Nyní kasino nechce vyplatit peníze, aniž bych ověřil určité informace. Nejprve požádali o doklad o změně adresy a mobilního čísla, které chci aktualizovat. Odeslali tuto specifikaci plus 7 měsíců platu, o kterou nežádali.

Neobdrželi odpověď a jejich zákaznický servis nereaguje na e-maily.


Aby tyto peníze dostali ven, budou vyžadovat ověření toho, co jsem hrál v roce 2022 (od té doby jsem změnil banku), nebo budou vyžadovat pouze pro rok 2024, kdy vyhraju peníze, které chci nyní vybrat? Kasino je rychlejší.com


co myslíš? Je možné tyto peníze dostat ven 😕 (nehraje se s žádným bonsu).

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
hnya0858
před 6 hodinami

Provedli jste nyní nový vklad, nebo jste hráli s nějakým zbývajícím zůstatkem, který jste měli z roku 2022? 🤔

Pokud jste nyní provedli nový vklad a vyhráli jste peníze, myslím, že by neměli potřebovat žádný doklad o vkladu z dřívějška.

Mohu vás také požádat o poskytnutí úplné URL adresy tohoto kasina, prosím? Abych pravdu řekl, nemohl jsem zjistit, který to je.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 hodinami

Ahoj,


Děkuji mnohokrát za odpověď.

Stránka kasina byla

https://www.snabbare.com/sv


Hrál jsem s novými penězi a vložil jsem 2000 sek, které jsem za pár hodin zahrál až 50000+ na ruletě. Měl jsem velké štěstí. A když jsem to chtěl stáhnout, nastal tento problém.


Nevyužil jsem žádnou bonusovou nabídku.


Požádal jsem o vyplacení 13. prosince, ale stále nezaplatili a podpora prostřednictvím e-mailu neodpověděla. Podpora chatu pouze odkazuje na „jiná divize hledá a řeší záležitost co nejdříve".


Jediná věc, o kterou jsem byl požádán, abych se vyjádřil prostřednictvím e-mailové podpory, je doklad o adrese a mobilním čísle. Poslal jsem informace a prostě neodpověděli.


Doufám, že nepožádají med o zaslání formace I od roku 2022, protože jsem změnil banku a získat dokumentaci je problém a proces to ještě zdrží: /. Ale samozřejmě udělám, co požádají, ale právě teď se cítím tak hloupě.


Omlouvám se za můj anglický pravopis 🙈

Upraveno autorem před 20 hodinami
Automaticky přeloženo:
hnya0858
před 6 hodinami

Nebojte se o svůj anglický pravopis. Na toto fórum můžete psát ve svém vlastním jazyce, protože zde máme implementován automatický překladač. 😉

Nevěřím, že by měli důvod o to žádat, protože jste hráli s novým vkladem, který jste nyní provedli.

Bylo to jen pár dní, než ověřili váš účet, takže možná zkuste být trochu trpělivější a doufejme, že se vám brzy vrátí.

Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby. Žádné víkendy se tam samozřejmě nepočítaly.

Určitě nás informujte, jak to chodí, a náš tým pro stížnosti bude připraven v případě potřeby zasáhnout.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky