Ahoj, nenašel jsem toto kasino v naší databázi, takže by asi bylo nejlepší, kdybyste mi dali url kasina. Podívám se a pokud nic nenajdu, předám kasino našemu týmu, aby provedl recenzi.
Každopádně, proč se ptáš, hráli jsi tady a máš výběr nebo se rozhoduješ, jestli tam chceš hrát?
Hi, I didn't find this casino in our database so it would probably be best if you gave me the url of the casino. I'll take a look and if I don't find anything then I'll give the casino to our team to do a review.
Anyway, why do you ask, have you played here and have a withdrawal or are you deciding if you want to play there?
Otevřel jsem to na počítači a nevypadá to moc dobře, abych vám řekl pravdu.
Každopádně už jsi tam hrál a máš nějaký výběr nebo jak to prosím je?
I opened it on my computer and it doesn't look too good to tell you the truth.
Anyway, have you played there yet and do you have a withdrawal or what's it like please?
Dobře, a na základě čeho si myslíte, že je kasino podvodné? Můžete to popsat trochu víc, abych vám mohl pomoci?
Okay, and on what basis do you think the casino is fraudalent? Can you describe it a bit more so that I can help you?
Začal jsem hrát minulý měsíc a mám ve hře slušnou částku peněz, ale od té doby, co jsem začal, nevyplatili, jediná částka, kterou uvolnili k výběru, je 10 $ a to je vše.
I started playing last month and I have a good amount of money in the game but they haven't paid out since I started the only amount they've released for withdrawal is 10$ and that's it.
Eu comecei jogar mês passado estou com uma boa quantia em no jogo mais eles não paga desde que comecei o único valor que eles libero pra saque foi 10$ e mais nada
Dobře, a hrál jsi tady s nějakým bonusem? Kdy přesně jste provedli výběr a co vám kasino řeklo, když vám poslalo pouze 10 $? Jinak máte ještě peníze na hráčském účtu?🤔
Okay, and did you play with any bonus here? When exactly did you make your withdrawal and what did the casino say to you when they only sent you $10? Otherwise, do you still have money in your player account?🤔
Ano, začal jsem hrát s bonusy, pak jsem dostal 10 000,00, když jsem si šel vybrat, uvolnilo se pouze 10 $, pak se nyní každý den objeví zpráva, že již dosáhl povoleného limitu výběru a neuvolňuje nic jiného, jejich podpora nefunguje, v kanálu telegramu ani jim nepřijde zpráva ani jak kontaktovat platformu, vyhrál jsem tam spoustu peněz
Yes I started playing with bonuses then I got 10,000.00 when I went to withdraw it only released 10$ then now every day the message appears that it has already reached the allowed withdrawal limit and does not release anything else, their support does not work, there in the telegram channel nor does a message arrive for them nor how to contact the platform, I have a lot of money won there
Sim comecei jogando com bônus aí consegui 10.0000,00 quando fui sacar só liberou 10$ aí agora todos os dias aparece a mensagem que já atingiu o limite permitido de saque e não libera mais nada, o suporte deles não funciona, lá no canal do telegram nem chega mensagem pra eles não nem como entrar em contato com a plataforma, eu eu tenho muito dinheiro ganho lá
Mohl byste mi prosím ukázat, s jakým bonusem jste hráli nebo jaké požadavky jste museli splnit? Podle toho, co jste dostali od kasina, mělo maximální výběr, což může být důvod, proč jste dostali jen tolik, kolik jste dostali.
Bylo by tedy možné mi ukázat podmínky?
Well, could you please show me what bonus you played with or what requirements you had to fulfill? According to what you got from the casino it had a maximum cashout which may be the reason why you only got as much as you got.
So would it be possible to show me the conditions?
Nezobrazuje to, jediná věc, která tam je, je historie výběrů, není tam žádná historie vkladů, zobrazuje zprávu, že jste již dosáhli limitu výběru, abyste mohli přejít na úroveň 2 a stát se VIP 2, abyste mohli vybírat, pak nemůžete měnit úrovně a už ani nemohu získat peníze, které jsem vložil.
It doesn't show it, the only thing that's there is the withdrawal history, there's no deposit history, it shows the message that you've already reached the withdrawal limit, so that you can go up to level 2 and become vip 2 so that you can withdraw, then you can't change levels and I can't even get the money I deposited anymore.
La não mostra a única coisa que tem tem lá é o histórico de saque, nem histórico de depósito tem, mostra a mensagem que já atingiu o limite saque, pra fazer depoisito pra poder subir pro nível 2 e se tornar vip 2 para poder fazer saque aí depois não mude de nível e nem o dinheiro que eu depositei consigo pegar mais
Chápu, takže je docela smutné, že k tomu kasino takto přistoupilo. Vidím, že se vám snažíme pomoci, ale nevypadá to dobře. Jsem zvědavý, jestli to kasino odepíše nebo ne.
I see, so it's pretty sad that the casino has approached it that way. I can see that we're trying to help you, but it doesn't look good. I wonder if the casino will write it off or not.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.