FórumKasinaSlottica kasino je nespolehlivé

Slottica kasino je nespolehlivé

před rokem od Marcelo202111
|
3349 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Prohnilé kasino, bez srdce a bez respektu, kasino bez důvěry, už je to 11 dní bez zaplacení a říkají mi, ať čekám a čekám, nevkládejte na tuto platformu, přijdete o své peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nezaplatili mi a jen mi řekli, abych počkal, nenaletět tomuto podvodu

Automaticky přeloženo:
Marcelo202111
před rokem

Ahoj.

Umožňujeme kasinům celých 14 dní, aby si vše zkontrolovali, dejte mi vědět, jak se vám daří, a až kasino nezaplatí do 14. dne, vraťte se a dejte mi vědět. zbytek vyřídím přes reklamaci, řekl bych.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale už je to více než 14 dní, těchto 11 dní je jen platba vyúčtování každý den je to 20 dní, co mi nezaplatili a vůbec nic neudělali.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že máte takovou zkušenost :( která kasina doporučujete?

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

Betano je nejlepší bookmaker

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale už je to více než 14 dní, těchto 11 dní je jen platba vyúčtování každý den je to 20 dní, co mi nezaplatili a vůbec nic neudělali.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď vidím, že stížnost byla správná volba a doufám, že vám pomůžeme. 🤞

Stížnost jsem zkontroloval krátce - zdá se, že problém může být i na straně poskytovatele plateb... No, doufám, že není.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne, nic společného s poskytovatelem plateb, to je od nich lež, toto kasino okrádá každého, kdo mluví dobře, dostane něco na ticho a unavuje ostatní

Automaticky přeloženo:
Marcelo202111
před rokem

Jen říkám, že lidé na celém světě zažívají takové problémy a dokonce i některé větší skupiny jsou postiženy.

Myslím, že je dobře, že jste podal stížnost, uvidíme, co nakonec kasino řekne.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nebudou platit kasino je prohnilé, podal jsem stížnost, uvidíme, zda odpoví!

Automaticky přeloženo:
Marcelo202111
před rokem

Průběžně nás informujte o pokroku, bohužel, zdá se, v tuto chvíli není co dělat. 😕🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj týme,


Provedl jsem platbu 5. září ve výši 5 800 INR prostřednictvím platební možnosti Google, ale moje platba se stále nepřidala do mé peněženky slottica nebo se dokonce nevrátila zpět na můj bankovní účet.


Překvapuje mě tato špatná služba oddělení zákaznických služeb společnosti slottica a dokonce i platebního týmu, který ve skutečnosti popírá, že jsem neprovedl platbu jejich poskytovateli služeb. Také mi říkají, že jsem zaplatil někomu jinému.


Požadovali můj bankovní výpis a to je velmi zvláštní, že jsem poslal celý svůj bankovní výpis do platebního týmu, ale moje žádost byla uzavřena s tím, že jsem provedl platbu někomu jinému.


Poznámka: Zkontrolujte prosím mé předchozí dva vklady, protože jméno poskytovatele služeb je stejné (pan Vaddiparthi Satish Kumar).


Zkontrolujte také číslo upi mumber (309022468015), které je u všech 3 transakcí stejné.


Transakce 3 000 1000 INR byla úspěšně provedena přes phonepe, ale moje transakce ve výši 5 800 INR ještě nebyla připsána, což bylo provedeno prostřednictvím google pay a tento poskytovatel služeb se mnou a se společností slottica dělá podvody a uvádí, že moji platbu ještě neobdrželi.


PFA (Můj bankovní výpis a snímky obrazovky mé platby).


Žádám tým, prosím, pomozte mi dostat mých 5800 INR co nejdříve zpět, protože je to pro mě nyní duševní obtěžování.


Teď jsem doslova zklamaný. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
VanshGulati123
před rokem

Ahoj, je mi líto, že jsi narazil na problém.

Pokud vaše peníze nebyly připsány na váš účet v kasinu, budete pravděpodobně muset kontaktovat poskytovatele plateb nebo banku, protože kasino v tomto případě nemůže nic dělat.

Z vašich snímků obrazovky také vidím, že jste peníze poslali na jeden účet, takže mi přijde divné, když kasino říká, že jste peníze poslali někam jinam.

Všiml jsem si však, že jste již stihli podat stížnost , tak doufám, že se vše vyřeší.

Zatím budeme muset počkat, jak banka nebo poskytovatel plateb zareaguje, a až budete mít nové informace, určitě nám dejte vědět. Doufám, že se vše vyřeší a peníze dostanete zpět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky