Ahoj, jsem trochu zmatená. Souvisí váš problém s kasinem SlotStars nebo ne?
Obvykle je běžné, že když vystoupíte z kasina poprvé, kasino požádá o dodatečné ověření některých věcí. Pokud jste odstupovali ze sesterského kasina podle toho, co jsem pochopil, nemá to vliv na to, zda jste byli ověřeni v jiném kasinu.
Pokud však kasino nemůže po dobu 5 dnů ověřit jednu věc, chápu vaši frustraci. Kasino si asi bude moct říct, že přišli o hráče, což si myslím, že pro ně není pozitivní, ale na druhou stranu si myslím, že je fér, aby si hráč i s takovou zkušeností rozmyslel, jestli má cenu vkládat znovu v kasinu.
Každopádně bych chtěl doporučit, pokud máte problém s odstoupením déle než 14 dní, můžete nás aktualizovat a my se vám pokusíme pomoci, pokud u nás podáte reklamaci.
Doufejme, že po ověření dostanete své peníze a vše dopadne dobře. Přeji Vám hodně štěstí. ☘
Hi, I'm a little confused. Is your problem related to SlotStars casino or not ?
Usually it is common that when you withdraw from a casino for the first time, the casino asks for additional verification of some things. If you were withdrawing from a sister casino from what I understand, it doesn't affect whether you were verified at another casino.
However, if the casino can't verify one thing for 5 days, I understand your frustration. The casino will probably be able to say that they have lost a player, which I think is not positive for them, but on the other hand I think it's fair for a player to reconsider, even with such an experience, whether it is worth depositing in the casino again.
Anyway, I would like to recommend that if you have a problem with a withdrawal for more than 14 days, you can update us and we will try to help you if you file a complaint with us.
Hopefully you will be able to get your money after verification and everything will turn out fine. I wish you good luck. ☘
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: