FórumKasinaSlotStars Casino - všeobecná diskuze

SlotStars Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od mcclane2020
|
3526 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotStars Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Testoval jsem za 40 euro a hry nedávaly nic, když jsem hrál s 10-20cnt sázkami !!

toto kasino je stejná disciplína jako všechna ostatní kasina Skill On Net Limited

také neposkytl uvítací bonus.

je škoda, že dělají nová kasina, když těm starým dojdou hráči. by se měl zaměřit na dávání výher hráčům, a tak udržet jejich kasino populární !!

Okamžitě jsem zavřel svůj účet a podruhé jsem tam nešel.

Všechny Skill On Net Limited jsem dal na vlastní černou listinu.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 3 roky

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Vyzkoušeli jste mnoho různých? Byli od stejného poskytovatele nebo jiného poskytovatele?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Navštívil jsem všechna kasina Skill On Net Limited.

první byly ahtigames a bylo to moje první internetové kasino, kde jsem hrál. mělo by to být v roce 2018.

Vyhrával jsem odtamtud 40e se sázkou 2100e a nechal jsem to bez problémů zrušit.

tehdy nepocházelo nic z jiných kasin stejné společnosti. Zkoušel jsem je s vkladem 30-40e a pouze jednou.

Vždy jsem tehdy zavřel svůj účet, protože jsem neměl pocit, že by stálo za to podruhé u něj vložit.

Vždy to dělám, pokud žádné kasino s jediným vkladem není dobré a nechám něco vydělat, pak účty zavřu.


Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 3 roky

Jen by mě zajímalo, když zmiňujete „žádný zisk", kasino vám neumožňuje profitovat, co to přesně znamená? Který milník musíte dosáhnout, pokud jde o výhry, abyste mohli rozhodnout, že je kasino dobré?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Myslím tím, že když vložím i 40e a kasinové hry, pak sežeru zůstatek a zůstatek herního účtu se v žádném okamžiku nezvýší, například přes částku vkladu.

Hraji tato kasina s malou sázkou, když vím, že ani jedno z nich nevyhrává ....

Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 3 roky

Dobře, rozumím. To je rozumný přístup. I když stále věřím, že je to stále více závislé na tom, jaké automaty hrajete, než na konkrétním kasinu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže od čtvrtka čekám na výplatu. Teď je pondělí. Slyšel někdo o tom, že kasino o víkendu nezpracovává žádné výběry? začínám být nervózní

Automaticky přeloženo:
llbuxton89
před rokem

Ahoj.

Co takhle požádat kasino o přímou a přímou odpověď?

I zde bychom mohli využít informace. Chcete nás aktualizovat, prosím?

Ještě pár dní bych ale počkal.

Automaticky přeloženo:
llbuxton89
před rokem

Stále jsem nedostal své peníze a dnes je to 11

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ještě podotýkám, že jsem od nich stále neslyšel ani slovo

Automaticky přeloženo:
llbuxton89
před rokem

No, čekal bych z vaší strany další stížnost. Potřebujete pomoc, možná?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Existuje mnoho způsobů, jak lidi rozesmát a přimět je k zoufalství, ale dovednost na internetu je specialista. Pro své stránky používají stejnou databázi. Ve skutečnosti, pokud se přihlásíte k novému, ani vás nenechají pokračovat, protože vám řeknou, že se nemusíte starat o vyplňování, protože už vaše data mají. Pokud provedete vklad, vaše karta se již zobrazí. Ale pozor!! Pokud chcete provést výběr, musíte znovu ověřit své ID, i když vám před dvěma dny zaplatila jiná stránka. Při této příležitosti jsem za 200 mizerných eur šel 5 dní bez ověření ID, které už velmi dobře znají. Tedy pokud už jsem se rozhodl. Jakmile dostanu zaplaceno (pokud se tak stane), odhlásím se ze všech jeho stránek. Za 200 eur přijdou o hodně. Zatím jsem s nimi a jejich operátory, kteří vás mají za pitomce a ještě k tomu po vás žádají, abyste si jich dobře vážili, přišel.

Automaticky přeloženo:
llbuxton89
před rokem

Poslední odpověď, která mi byla dána v casinogranmadrid, je, že ačkoliv to znamená, že schválení výběru trvá 24 nebo 48 hodin, tato doba závisí na tom, zda oddělení, které to má na starosti, je v úředních hodinách nebo ne a zavírají ve dvě. volné dny a víkendy. Takže výběr požadovaný ve středu v 15:00 byl schválen ve středu. Také vám říkají, že hlasitost je velmi vysoká a že musíte být trpěliví. Strategie je jasná, že výběr utratíte před jeho zpracováním. Věc o online kasinech v této zemi je nestoudná

Automaticky přeloženo:
golfo94esp
před rokem

Ahoj, jsem trochu zmatená. Souvisí váš problém s kasinem SlotStars nebo ne?

Obvykle je běžné, že když vystoupíte z kasina poprvé, kasino požádá o dodatečné ověření některých věcí. Pokud jste odstupovali ze sesterského kasina podle toho, co jsem pochopil, nemá to vliv na to, zda jste byli ověřeni v jiném kasinu.

Pokud však kasino nemůže po dobu 5 dnů ověřit jednu věc, chápu vaši frustraci. Kasino si asi bude moct říct, že přišli o hráče, což si myslím, že pro ně není pozitivní, ale na druhou stranu si myslím, že je fér, aby si hráč i s takovou zkušeností rozmyslel, jestli má cenu vkládat znovu v kasinu.

Každopádně bych chtěl doporučit, pokud máte problém s odstoupením déle než 14 dní, můžete nás aktualizovat a my se vám pokusíme pomoci, pokud u nás podáte reklamaci.

Doufejme, že po ověření dostanete své peníze a vše dopadne dobře. Přeji Vám hodně štěstí. ☘

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Pokud je firma stejná, na ostatních webech mám ověřeno IČ a při registraci vyplní údaje, dokonce mají moji kartu, aniž bych zadával číslice, na jiném svém webu mě ověřují hned jak mi řeknou Už mají moje informace a po provedení dvou výběrů mi ten třetí říká, že musí ověřit můj průkaz ... no podívej. Nenamáhá se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Propojení firemních dat o jejích klientech je tak evidentní, že se mnou operátor dnes mluvil playuzu, tedy výmluva, kterou mi při této příležitosti dávají, je vtip. Ale bude to poslední dovednost na netu, protože po dokončení tohoto konfliktu budu odhlášen ze všech jejich stránek a ujišťuji vás, že bohužel (pro ně, protože moje účty jsou velmi negativní) už o nich neuslyším

Automaticky přeloženo:
golfo94esp
před rokem

Jistě pochopil. Pro hráče je to podle mě dost zvláštní a může to být dost matoucí. Poctivá kasina většinou nabízejí ověření hned při registraci, což také může zabránit tomu, aby hráč přišel o peníze později, například ještě před ověřením. Je také divné, že potřebují ověřit vaše ID až při třetím výběru.

Co se týče toho, že už s kasinem nechci mít nic společného, abych vám řekl pravdu, nemám vám to za zlé. V takové situaci bych udělal totéž a nechtěl bych s nimi mít nic společného, až bude problém vyřešen.

Snad vše dobře dopadne a nebudete muset v budoucnu řešit podobné problémy.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu