FórumKasinaSlotshammer casino nemá žádnou licenci pro Nizozemsko. Buď opatrný!

Slotshammer casino nemá žádnou licenci pro Nizozemsko. Buď opatrný!

před 6 měsíci od Beast777
|
3943 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Chci vědět, jestli někdo hrál v tomto novém kasinu? Hrál jsem tam a zjistil jsem, že je to nové kasino (nenajdu ho v GuRu), sídlí na Maltě. Kromě toho nemá správné licence pro hraní v Nizozemsku. Chtěl bych požádat GURU o prošetření tohoto kasina. Nahlásil jsem je nizozemské komisi pro hazardní hry, aby hráli nefér. Někdo další příspěvek? Společnost je také LCS Limited, která dostala v roce 2023 obrovský soudní spor v Nizozemsku. Můžete se o tom přesvědčit na stránce holandské komise pro hazardní hry.


S přátelským pozdravem,

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Beast777
před 6 měsíci

Ahoj!

Jaká náhoda, podle našeho systému členové Data Teamu právě pracují na jeho kontrole.

Pokud vidím, aktuální index bezpečnosti je přibližně 5,4 z 10. Pokud jde o licenci, poslední aktualizace uvádí, že je licencována na Maltě.

Upřímně řečeno, další podrobnosti budou možné po dokončení procesu kontroly. Zkusili byste prosím čas od času zkontrolovat seznam kasin? Nemohu slíbit, že vás budu včas informovat, protože v tuto chvíli nemohu předvídat, kdy bude naplánováno nahrání kasina na web.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji, že se ke mně vracíte, s tímto kasinem hodně bojuji.

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 6 měsíci

Omlouvám se, že to slyším.

Pokud se tak cítíte, neváhejte a podejte stížnost. Nevadí, že recenze ještě není hotová, takže si s tím nedělejte starosti.

Je ještě něco, co byste ke komplikacím řekl? Pokud jde o čerstvé nebo nepříliš známé kasina, řekl bych, že vždy stojí za sdílení. Ale to nechám na vás.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

ahoj,

Hrál jsem v kasinu slotshammer v Nizozemsku. Používají ideální platby pouze pro holandskou banku), takže předpokládáte, že je to legální.

kasino není držitelem licence k používání ideálních plateb, co udělali se mnou. Takže také nesmí pracovat na holandské hazardní hráče.


Nahlásil jsem je holandské komisi pro hazardní hry a měl jsem pravdu. Dostal jsem písemný e-mail, že používání ideálních plateb je nezákonné, protože neexistuje žádná licence. Byl jsem z Nizozemska kvůli mému KYC a nizozemským platbám. Nizozemsko je omezeno (když tam nebylo žádné vyskakovací okno), aby vás chránilo. Snadno si založím účet a nabídli vám přímé platby přes ideální bankovnictví. . Mám tolik důkazů k otevření případu. Sporná částka kolem 600 €. Mám také důkaz o holandské komisi pro hazardní hry.


jsou již 22 dní zaneprázdněni vyšetřováním. file


Mám své bankovní výpisy, kde můžete vidět, že přijímali mé platby s ideálem.


tak doufám, že guru může trochu pomoci.


a samozřejmě mě zablokovali poté , co je konfrontovali .



S přátelským pozdravem,

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci




tento e-mail pochází přímo od komise Dutch Gambling. Společnost LCS limited Malta již dostala pokutu ze stejného důvodu ( LALAbet ) , pokud se chcete podívat sami , navštivte tyto stránky . info@kansspelautoriteit.nl


file

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno ,

kasino neposkytuje žádnou zpětnou vazbu na tamní sliby. E-mail, který mi poslali, nebyl nikdy vysvětlen. Jak vy jako zástupce kasina vidíte a víte, že se ve vašem kasinu něco děje. První věcí je přijít s důkazem, že vy jako kasino nenesete odpovědnost. Nic nedělají. Podívejte se na Trustpilot, tam také nedávají vysoké skóre. Také majitel LCS limited Malta dostal v roce 2023 obrovský soudní spor kvůli kasinu LALABET.


S přátelským pozdravem ,

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Beast777
před 6 měsíci

Všechny tyto informace budou jistě užitečné pro ostatní hráče, takže děkujeme za sdílení. Věříme, že každé kasino by mělo vždy automaticky odmítnout hráče z omezených zemí, kdykoli se pokusí zaregistrovat. Jen tak lze předejít budoucím problémům.

Pokud máte pocit, že opravdu potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl a dosáhl řešení tohoto problému, podejte prosím stížnost. Jsem si jistý, že udělají vše pro to, aby to vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

A kasino samozřejmě mlčí! Je den 23 bez jakékoli zpětné vazby. Chtějí, abyste přestali posílat aktualizace. Slibují vám věci, ale jak vědí, jsou tam špatně. Doufám, že někomu pomůžu v rozhodnutí, zda zde hrát ano nebo ne. Pokud mají neklidnou zpětnou vazbu, podělím se o ni také zde. Funguje to z obou stran

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Právě jsem obdržel zprávu od Slotshammeru, že mi vrátí ztracené peníze.


Budu vás informovat, až budou peníze na mém účtu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Měli špatné bankovní údaje, poslali jim moje údaje hned několikrát. Čekání na potvrzení. Pak mi řekli 3-5 dní, doufejme, že dodrží svůj slib. !!!!!!


zatím jsem jim poslal 5 e-mailů včetně mých bankovních výpisů... ale žádná odpověď na moji žádost. Nyní je 23. den ….ubírá energii!



Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci



Uvidíme, kam to zase povede……bohužel jsem musel otevřít stížnost zde na Guru. Odmítají se vrátit s odpovědí na moje bankovní údaje. Aby to byla pravda…


file

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci


Ahoj kluci ,


abyste byli informováni, stálo to 17 e-mailů. Doufám, že to brzy skončí, až budou peníze na mém účtu. Udržujte si aktuální informace .


file

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 5 měsíci

Jak vidím, náš tým pro stížnosti vám nebude schopen pomoci s vaším případem a že vaše stížnost musela být zamítnuta. Bohužel nejsme schopni hráčům vrátit peníze z důvodu chybějící licence kasina. Doufejme, že brzy bude náš datový tým schopen připravit úplnou recenzi tohoto kasina, takže by to mohlo pomoci všem hráčům rozhodnout se, zda tam hrát.

Nezapomeňte nás informovat o všech aktualizacích týkajících se tohoto vašeho problému.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi,


Děkujeme, že se vracíte! Právě jsem obdržel zprávy, které jsem zveřejnil, o mých bankovních údajích, které byly po 17 e-mailech konečně schváleny. Až přijdou peníze, samozřejmě vás budu informovat.


Ještě jednou děkuji .


S přátelským pozdravem ,

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Romi,



ať začne velké čekání

Aktualizace file

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 5 měsíci

Chci jen říct, že držím palce🤞🤞. Tohle je opravdu pořádná cesta! Tak ať to brzy skončí.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Radko , dá se to říct znovu !!!!!!!!🙏

Automaticky přeloženo:
Beast777
před 5 měsíci

Tak co, podařilo se vám vrátit peníze nebo na peníze stále čekáte? Byl víkend, takže je možné, že kasino výběry tehdy nezpracovává, ale mohl jsem se mýlit, tak jsem se chtěl zeptat.

jaká je vaše situace? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci


Ahoj jaro,


děkuji za návrat , toto mi poslali před víkendem . A včera tohle?


Myslím, že bych měl mít peníze již na svém účtu. Ale zase vás průběžně informujte. Toto je nyní 29. den, kdy jsem tím zaneprázdněn. Problém Jsem trochu skeptický ohledně plateb, jak musíte pochopit. Požádal jsem je o doklad o zaplacení... Podívejme se, jak to jde. Zeptejte se jich hned několikrát, zda jsou peníze skutečně vyplaceny.... zatím bez odpovědi.


pozdravy,

file

file




Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aktualizace; file



proto jim nevěřím, dva e-maily uvedly, že je vše v pořádku ... teď najednou zpoždění ....

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky