FórumKasinaSlots Hammer Casino - všeobecná diskuze

Slots Hammer Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od vanya.tkach
|
708 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slots Hammer Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

nevyplácejí mi peníze, i když jsem prošel veškerým ověřením, o které mě požádali.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

píšou mi pořád

Milý Ivane


Děkujeme, že jste nás kontaktovali.


Informujeme Vás, že Vaše žádost již byla zpracována.


Po schválení výběru budou prostředky připsány na váš způsob platby. U elektronických peněženek je to obvykle okamžité, ale bankovní převody mohou trvat až 3 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Jak dlouho vlastně teď čekáš? A jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

finanční prostředky byly vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Děkuji za aktualizaci. mám z tebe radost!

Nevadilo by vám odpovídat na Romiiny otázky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

peněženka sklouzla

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Je to nějaká elektronická peněženka?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

scril

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Licence a výpis z banky ověřeny, v profilu je uvedeno „KYC Complete". Ještě abych získal své finance. Neviděl jsem svůj "Interact E-Transfer" zpracovaný na jejich konci, i když je to metoda, kterou jsem uložil.


Podpora prostřednictvím e-mailu je zatím 1 odpověď denně a živá podpora nemůže odpovědět na nic o bankovnictví nebo kyc jako o „jiném oddělení"


Doposud hrozná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
oshambles
před měsícem

Dobrý den, mohu vědět, jak dlouho čekáte na zpracování vašeho výběru? Kdy jsi do něj vstoupil? Dokončili jste úspěšně ověření?

Někdy stačí být trochu trpělivý a podívat se, jestli se věci pohnou dopředu. Pokud ne, klidně se vraťte a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Vrátím se s aktualizací v polovině příštího týdne.

Zdá se, že ověření bylo provedeno, protože profil říká „KYC ověřeno" - provedl jsem vklad prostřednictvím elektronického převodu Interac, takže jsem poslal e-mail s odpovědí, abych se zeptal, co mohou potřebovat jako doklad o zaplacení pro tento případ.


řekli dva pracovní dny na zpracování výběru, takže uvidíme, co se stane, protože se to nyní blíží.

Automaticky přeloženo:
oshambles
před měsícem

Výborně, takže je dobré je slyšet a odepsali. Nyní budeme čekat, zda tomu tak skutečně je a tudíž je vaše odstoupení schváleno.

Pokud se tak stane, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes jsem od nich dostal e-mail, odstranili všechny mé výhry (přibližně 450 $) a nechali mi na účtu pouze můj počáteční vklad (45 $).

poznamenali stav svých podmínek - při použití sportovního bonusu nemohou být žádné sázky vyšší než počáteční vklad, což jsem při čtení minul

takže protože některé jsem vložil a vyhrál nějaké sázky, které byly více než 45 $, odstranili všechny mé výhry asi po 2 dnech.


— upřímně sem už nikdy nevložím.


Automaticky přeloženo:
oshambles
před měsícem

Oh, to je mi líto. Je smutné, pokud jste selhali a oni vám kvůli tomu nevyplatí peníze.

Ještě bych rád zmínil, že sportovním sázením se cíleně nezabýváme, protože v této souvislosti nemáme žádné odborníky, takže teď mě to mrzí ještě víc a evidentně vím, jak to dopadne. 😥

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pravděpodobně se pokusím o další výběr, jedná se o sportovní/kasinový web a stále mám prostředky - takže vás budu příští týden informovat, co se stane, když tak učiním.


bez ohledu na sport nebo kasino by měly platit spravedlivě a stejně

Automaticky přeloženo:
oshambles
před měsícem

Jistá věc! budeme tady.

Naprosto s vámi souhlasím, že bez ohledu na sport nebo kasino by měly platit spravedlivě a stejně. Jde o to, že pokud jde o sportovní sázení, postrádáme odborné znalosti, abychom mohli rozpoznat nekalé chování.

Obvykle se tedy neangažujeme. V každém případě doufám, že se věc brzy vyřeší!


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky