Jedná se o moji stížnost a recenzi atd.
Navíc jsem neuvedl většinu informací. Některé z důvodů důvěrnosti. Konverzace s chatem, e-maily atd. Hned věděli, že nemám účet za energie atd. a budu používat ID a bankovnictví. Zahrnul jsem také několik dalších nepřijatých formulářů, jako je RRSP, vládní podpůrné peníze atd. (všechny se jménem, adresou, oficiálními dokumenty), abych ukázal, že jsem to očividně já, pokud nesedím doma a nepodvádím bezpočet oficiálních, právních dokumentů, které je nemožné. I když jsem věděl, že nebyli přijati, rozhodně to ukazuje, že jsem tady ten dobrý.
Takže mějte na paměti, vědí, že nemám účty za energie ani vládní dokumenty o zaměstnání. Jsem student a bydlím doma, takže nástroj není pod mým jménem.
Zde jsou dokumenty, které byly naposledy zamítnuty. Ty, které jsem dostal z CIBC. Je to fyzická banka, ne virtuální banka. Každý, kdo nepřijme jejich důkaz, je bezpochyby podvodník.
Odmítnutí se týkalo mého Simplii, protože je to virtuální banka, ačkoli ji mnoho lidí používá jako svou primární banku, jako jsem byl já. Je to obrovská banka. Dalšími jsou prohlášení CIBC. Jsou fyzickou bankou. Jeden z největších. I ty byly zamítnuty.
Dejte mi vědět další krok. Pokud chtějí něco konkrétního, jako je formulář PDF. Šel jsem nad rámec definitivního prokázání své identity a oni znali moji situaci. Dokonce jsem si otevřel nový bankovní účet (2 ve skutečnosti debetní a kreditní).
This is re: my complaint and review etc.
Also, I didn't include the majority of info. Some for confidentiality reasons. The conversations with chat, emails, etc. They knew right off the bat I don't have a utility bill etc. and would be using ID and banking. I also included several other non-accepted forms such as RRSP, government support money, etc. (all with name, address, official documents) just to show that it's obviously me unless I'm sitting at home scamming countless official, legal documents which is impossible. Even though I knew they weren't accepted it definitely shows I'm the good guy here.
So keep in mind, they know I don't have utility bills or government employment papers. I'm a student and live at home so the utility isn't under my name.
Here are the documents that were denied most recently. The ones I got from the CIBC. It's a physical bank not a virtual bank. Anyone that doesn't accept their proof is a scammer no doubt.
The denial was for my Simplii since its a virtual bank although tons of people use it as their primary bank as I was. It's a huge bank. The other ones are the CIBC statements. They are a physical bank. One of the biggest out there. Those were denied too.
Let me know the next step to take. If they want something specific like a PDF form. I've gone above and beyond definitively proving my identity and they knew my situation. I even opened a new bank account (2 actually a debit and credit).
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: