FórumKasinaSlotobit Casino - všeobecná diskuze

Slotobit Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od rastakiller
|
777 zobrazení 6 odpovědí |
|
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotobit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Tvrdil jsem, že bezplatná otočení dostala bonus dokončit sázku a zůstatek klesl na 20 EUR, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašich stránkách a v jejich podmínkách.

Každopádně jsem se jich zeptal na tu zprávu, kde vám řekli, že se vám ozvou e-mailem, protože live chat nefunguje.

Také posílám všechny dokumenty KYC, ale nic se neděje žádná odpověď na e-mail žádná reakce KYC žádná komunikace! Co kdybych provedl vklad v tom kasinu, byl bych naštvaný! a ano, všechno to bylo před 24 hodinami, jako je možné, že tak dlouho nekomunikujeme se zákazníky!?

Automaticky přeloženo:
rastakiller
před 4 měsíci

Díky za čerstvé zkušenosti!

Nemohu však říci, že rozumím první části: "zůstatek klesl na 20 EUR, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašich stránkách a v jejich podmínkách." Domnívám se, že zde na Casino Guru žádné takové informace nemáme.

Nenabízíme bonus bez vkladu s maximálním výběrem 50 - říká se 20 €:

file

Předpokládám, že se vám to nebude líbit, ale čekat méně než pár dní na první stažení není nic neobvyklého. Některá kasina jsou samozřejmě k dispozici 24/7, dokonce i pro KYC, ale ne všechna. Vzhledem k tomu, že toto bylo uvedeno jako čerstvé a malé kasino, vsadím se, že by to tak mohlo být. Nemohl jsem ani fingovat chat - jen jakýsi lístkový systém. Není to dobré znamení, když se mě ptáte.

Zkuste být trpěliví, předpokládejme, že se k vám nakonec někdo dostane.

Podělte se o pokrok, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, toto "zůstatek klesl na 20 € ne na 50, jak je uvedeno na vašich stránkách a v jejich podmínkách." je můj špatný.

Ve skutečnosti je minimální výběr 50 €, jak je uvedeno v odstavci 5 jejich Podmínek.

Do dnešního dne jsem nedostal žádnou masáž, nic nic, KYC jako že jsou ''mrtví'' a v tomto kasinu mám zůstatek 50 € a jsem připraven vložit, abych mohl vybrat, ale co je bod, kdy KYC neskončilo a není žádná známka komunikace ze strany kasina.

Mezitím jsem dostal zprávu a KYC ověřený 2. srpna z kasina Norsewin, což je stejné kasino, bohužel jsem se tam nedostal z 20 € na 50 € za minimální částku pro výběr.

To musí být řečeno v příspěvku Norsewin, ale prostě to řekl, že příspěvek již existuje, takže to dělám zde.

Tato situace se Slotobitem je špatná jako opravdu špatná, je to tak smutné!

Automaticky přeloženo:
rastakiller
před 3 měsíci

Ahoj znovu,

Děkujeme za vysvětlení ohledně bonusových limitů a také za sledování vašeho pokroku.

No, taky si myslím, že by bylo bezpečnější počkat na KYC nebo dokonce podat stížnost před uložením. Skutečně se to zdá málo přitažlivé, vezmeme-li v úvahu, že jste byli doposud ignorováni.

Zajímalo by mě, jak je to vůbec možné, zvláště když sesterské kasino je na tom mnohem lépe.

Podpora Slotobit by každopádně měla hodně zapracovat na zlepšení prvního dojmu. Co považuji za nepříliš vtipné, je tato část smluvních podmínek:

"Chcete-li použít naši možnost sebevyloučení, klikněte na tento odkaz: Samovyloučení." Nebyl nalezen žádný odkaz

"Pokud potřebujete další informace nebo pomoc ohledně našich různých funkcí odpovědného hraní, kontaktujte zákaznickou podporu Slotobit." Nebyl poskytnut žádný kontakt

🙁

Nemohu si pomoci, abych si nemyslel, že tento web je připraven sloužit svým zákazníkům.




Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

5. srpna jsem dostal e-mail, že můj proces ověření KYC je dokončen, takže jsem provedl vklad

a tentýž den provedl výběr. Výběr čeká 5 dní a nic se neděje

toto mi řekl agent z kahat: „Chápu, že čekání je frustrující. Odeslal jsem další zprávu týmu plateb; žádosti vyřídí co nejdříve.'' to bylo před 2 dny 🙁

V tomto Casiworx NV otevřeli jako 10 kasin a nejsou schopni provozovat jen jedno.

Po dalších 5 dnech napíšu stížnost jediné, co mohu do té doby, dám recenzi a své zkušenosti na každé fórum o hazardních hrách, které je o způsobech podnikání Casiworx NV

Automaticky přeloženo:
rastakiller
před 3 měsíci

Ach můj.

Myslím, že je v tomto případě na místě poděkovat vám za sdílení vašich zkušeností a vyjádřit lítost nad tím, že se zdá, že vedení kasina si vede tak špatně. I když stále doufám, že reklamace nakonec nebude nutná, možnost je samozřejmě k dispozici.

Tak nám držme palce!


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky