Ahoj znovu,
Děkujeme za vysvětlení ohledně bonusových limitů a také za sledování vašeho pokroku.
No, taky si myslím, že by bylo bezpečnější počkat na KYC nebo dokonce podat stížnost před uložením. Skutečně se to zdá málo přitažlivé, vezmeme-li v úvahu, že jste byli doposud ignorováni.
Zajímalo by mě, jak je to vůbec možné, zvláště když sesterské kasino je na tom mnohem lépe.
Podpora Slotobit by každopádně měla hodně zapracovat na zlepšení prvního dojmu. Co považuji za nepříliš vtipné, je tato část smluvních podmínek:
"Chcete-li použít naši možnost sebevyloučení, klikněte na tento odkaz: Samovyloučení." Nebyl nalezen žádný odkaz
"Pokud potřebujete další informace nebo pomoc ohledně našich různých funkcí odpovědného hraní, kontaktujte zákaznickou podporu Slotobit." Nebyl poskytnut žádný kontakt
🙁
Nemohu si pomoci, abych si nemyslel, že tento web je připraven sloužit svým zákazníkům.
Hello again,
Thanks for the clarification regarding the bonus limits and also for following up on your progress.
Well, I too think it would be safer to wait for the KYC or even submit the complaint before I deposit. It indeed seem little appealing, considering you have been ignored so far.
I wonder how this is even possible, especially if the sister casino is doing much better.
In any case, Slotobit's support should work hard to improve the first impression. What I find not-so-funny is this part of its Terms and Conditions:
"To use our self-exclusion option, please click on this link: Self-Exclusion." No link was found
"If you require any further information or assistance regarding our different responsible gaming functionalities, please contact Slotobit customer support." No contact provided
🙁
I just can't help myself not to think this site is ready to serve its customers.
Automaticky přeloženo: