FórumKasinaSlot10 Casino - všeobecná diskuze

Slot10 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od alexandru81
|
2557 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slot10 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jsou to jedním slovem podvodníci, dělají vše, aby nezaplatili ne Vím, jak příběh skončí, ale kvůli nim ztrácím spoustu vyhraných peněz, pokud má někdo moc, zavřít je za podvod, prosím, dělejte si ze mě na týdny legraci

Automaticky přeloženo:
alexandru81
před 2 roky

Dobrý den, mohl byste nám prosím poskytnout více podrobností? Umím si představit, že se cítíte zklamaný. Každý detail, který zde sdílíte, však může pomoci ostatním. co se stalo?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Veškerá šedá je vyřešena

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem šťastný, ale pohltil je kus mých nervů

Automaticky přeloženo:
alexandru81
před 2 roky

Ahoj 🙂, jsme rádi, že to nedopadlo špatně. Pořád by mě zajímalo, co to bylo, můžeš říct?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem šťastný, ale pohltil je kus mých nervů

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino má příšernou pověst, takže je zázrak, že byl váš problém vyřešen.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tohle kasino je na hovno. Čistý odrb

Automaticky přeloženo:
hromekmartin2
před rokem

Proč je to tak?

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tomto kasinu jsem vložil 10 € převodem v reálném čase, který mi do dnešního dne nebyl připsán, a 10 € přes paysafe, který mi také nebyl připsán. Čistý odrb

Automaticky přeloženo:
hromekmartin2
před rokem

To je určitě bolest! Je smutné, že některá kasina mají tendenci čekat, až vložené peníze přijdou na jejich účet – zatímco jiná kasina peníze hráčům půjčují, přestože transakce není zcela dokončena, takže hráči začnou hrát okamžitě.

Dorazily už konečně všechny peníze?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel z peněz nedorazil ani nebyl připsán ani cent

Automaticky přeloženo:
hromekmartin2
před rokem

Ok, to je moc dlouho, řekl bych. Promiň, že to slyším.

Pokusilo se kasino alespoň ověřit u poskytovatele plateb? Myslím, jste v kontaktu s podporou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem kontakt na podporu na týdny, které stojí za to slyšet, proces se kontroluje" již bylo hlášeno zde v Casino Guru

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky