Ahoj,
Tohle je skutečně velmi vážná záležitost a udělali jste pro její vyřešení hodně. Předpokládám, že jste také poslali odpověď banky do kasina. Mohl bych se zeptat, jak na to reagovala podpora?
Očekával bych konstruktivní řešení, protože nevidím jiný způsob, jak vás nechat projít ověřením vkladu.
Možná je to hloupá otázka, ale jste si jistý, že podpora kasina pochopila, že banka nemůže vydat takové potvrzení s IBAN? V takových případech by mělo stačit standardní potvrzení bankovního účtu, včetně bankovních údajů a údajů o držiteli + podrobností o vkladových transakcích na měsíčním seznamu transakcí nebo výpisu z nepravidelných transakcí.
Není divu, že z toho nemáš radost.
Toto kasino není moc férové, a to i podle recenzí, a nemá žádnou licenci, takže si myslím, že mají vše pod kontrolou, aby se o to moc nestarali. Přesto si ale můžete stěžovat.
Chtěli byste to zkusit? Je to bezplatná služba, kterou poskytujeme hráčům.
https://pt.casino.guru/reclamacoes/submeter 👈
Rád se s vámi později podělím o více podrobností; jen jsem vás nechtěl hned od začátku zahltit všemi informacemi.
Hello,
this is indeed a very serious matter, and you have done a lot to get it resolved. I assume you also sent the bank response to the casino as well. May I know how the support responded to that?
I would expect a constructive solution, because I see no other way to let you pass the deposit verification.
Perhaps this is a silly question, but are you certain the casino support understood that the bank couldn't issue such confirmation with IBAN included? I mean, in such cases a standard bank account confirmation, including the banking and holder's details + the deposit transaction details on a monthly transaction list or irregular transaction statement, should suffice.
No wonder you not happy about it.
This casino is not very fair, based also on the review and it lacks any license so I guess they have every point not to care much. You may still complain, however.
Would you care to try? It is a free service we provide to players.
https://pt.casino.guru/reclamacoes/submeter 👈
I'll gladly share more details later; I just didn't mean to overwhelm you with all the information right from the start.
Automaticky přeloženo: