Ahoj,
Rád bych vás upozornil, že hodnocení 2 hvězdičkami pochází z recenze jednoho uživatele, upřímně řečeno, nebylo by spravedlivé posuzovat kasino pouze na základě recenze jednoho hráče. Zvláště, když je zde celý tým, který se pravidelně věnuje hodnocení kasin.
Pokud se některý hráč cítí nějakým způsobem týrán konkrétním kasinem, je možné podat stížnost. Tým Casino Guru Complaint konzultuje každou stížnost velmi pečlivě. V důsledku toho může kasino ztratit skóre reputace a všichni hráči mohou vidět, kolik stížností bylo podáno a s jakými závěry byly uzavřeny.
Pokud máte zájem, můžete podat stížnost.
Kromě toho plánujeme poskytnout hráčům seznam nejlepších na základě hvězdného skóre uživatelských recenzí.
Všem hráčům hodláme poskytnout co nejširší srovnání.
Hello,
I would like to bring to your attention that 2 star rating comes from a single user review, honestly it would not be fair to judge the casino on behalf of just a one player review. Especially when there is a whole team dedicated to evaluate casinos on regular basis.
If any player feels somehow mistreated by specific casino, placing a complaint is a an option. Casino Guru Complaint team consults each complaint very carefully. As a result, casino may loose reputation score, plus all players can see how many complaints were placed and whit what conclusions those were closed.
If you are interested you are welcome to submit a complaint.
Furthermore, we plan to provide players with top list, based on the user reviews stars score.
We intend to provide all players with the widest possible comparison.
Automaticky přeloženo: