Pokud podáte stížnost, jak jste oznámili, náš tým se vám ve vaší situaci pokusí pomoci, abyste se o to nemuseli starat.
Pokud říkáte, že jste vyhráli vysokou částku, stává se čím dál tím častější, že kasina nebo poskytovatelé her provádějí nějaké kontroly, zda bylo vše v pořádku a v souladu s pravidly, a proto se stává, že dokud celá věc je vyřešen, váš účet zůstane zablokován. Takže bych nebyl hned negativní a uvidíme, co vám kasino řekne a jak to dopadne. Samozřejmě, pokud to bude trvat příliš dlouho a nikdo vám nic neřekne, budete mít otevřenou stížnost.
Proto by bylo dobré, abyste sem psali z účtu, ze kterého to zakládáte.
Přeji vám štěstí s vaším případem. ☘️
If you file a complaint as you announced, our team will try to help you in your situation so you don't have to worry about that.
If you say that you have won a large amount, it is becoming more and more common for casinos or game providers to do some checks to see if everything was in order and in accordance with the rules, and therefore it happens that until the whole thing is resolved, your account will remain blocked. So I wouldn't be negative right away and we'll see what the casino tells you and how it turns out. Of course, if it goes on too long and nobody says anything to you, you'll have an open complaint.
Therefore, it would be a good idea for you to write here from the account you are going to start it from.
I wish you luck with your case. ☘️
Automaticky přeloženo: