, jsou hráči, kteří sem chodí bezohledně Buď proto, že něco udělali, nebo se jim KASINO nepodařilo.
Počet hráčů, které má Icecasino, není normální a s těmito hráči jsou jen problémy.
Od tohoto CASINO jsem nic neobdržel, protože stále souhlasím s jeho podmínkami. Mám nějaké peníze, abych je dostal, je to 83 000 eur. Již jsem obdržel e-mail z kasina
abyste se netrápili. A byl ke mně vždy bezúhonný, velmi zdvořilý
a rychlé odpovědi na živém chatu.
tedy dokud se neprokáže opak pro mě a spolehlivé a seriózní CASINO.
Jsem klidný, mám ověřený účet, neudělal jsem nic špatného ani duplicitní účty, ani jsem nevyužil žádné bonusy v CASINU.
a provedl jsem platby z mých osobních účtů.
které vlastním.
Hráči nemohou dát kasinům důvody ke zrušení jejich výher.
a jsou otravní... ale stále selhávají. Proto jsem dal dokonce 5*.
Doufám, že se nepletu, protože jsem v tomto CASINU vložil přes 20 000 eur a vyhrál 83 000 eur.
17. dne jsem reklamoval, protože mi vždy rušili objednávky
ale bylo to selhání, vysvětlil.
už se to nestalo.
Počkám klidně, ale myslím, že je tu příliš mnoho nespravedlivých stížností!
obejmout
, there are players who come here, reckless Either because they did something, or they failed the CASINO.
The number of players Icecasino has is not normal and there are only problems with these players.
I have not received anything from this CASINO because I still agree with their terms and conditions. I have some money to receive it is 83,000 euros I have already received an email from the casino
so you don't get worried. And he was always impeccable with me, very polite
and quick responses on live chat.
therefore, until proven otherwise for me and a reliable and serious CASINO.
I am calm, I have a verified account, I have not done anything wrong or duplicate accounts, nor have I used any bonuses at CASINO.
and made payments from my personal accounts.
of which I own.
Players cannot give casinos reasons to cancel their winnings.
and annoying they are... but they're still not failing. That's why I even gave it a 5* rating.
I hope I'm not mistaken because I deposited over 20,000 euros in this CASINO and won 83,000 euros.
I made a claim on the 17th because they were always canceling my orders
but it was a failure, he explained.
it didn't happen anymore.
I'll wait serenely, but I think there are too many unfair complaints!
hug
, tem jogadores que vêm aqui, imprudentes Ou porque eles fizeram algo, ou falharam com o CASINO.
Não é normal o número de jogadores que o Icecasino tem e só há problemas com esses jogadores.
Não recebi nada deste CASINO porque ainda está de acordo com seus termos e condições. Tenho algum dinheiro para receber são 83.000 euros Já recebi um email do casino
para que você não fique preocupado. E sempre foi impecável comigo, muito educado
e respostas rápidas no chat ao vivo.
portanto, até prova em contrário para mim e um CASINO confiável e sério.
Estou tranquilo, tenho uma conta verificada, não fiz nada de errado ou contas duplicadas, nem usei nenhum bônus no CASINO.
e fiz pagamentos de minhas contas pessoais.
dos quais possuo.
Os jogadores não podem dar motivos aos cassinos para cancelar seus ganhos.
e irritantes eles são... mas eles ainda não estão falhando. É por isso que eu até dei uma classificação de 5 *.
Espero não estar enganado porque depositei mais de 20.000 euros neste CASINO e ganhei 83.000 euros.
Eu fiz uma reclamação no dia 17 porque eles estavam sempre cancelando meus pedidos
mas foi um fracasso, explicou.
não aconteceu mais.
Vou esperar serenamente, mas acho que há muitas reclamações injustas!
abraço
Automaticky přeloženo: