FórumKasinaškádlí ledové kasino

škádlí ledové kasino

před 2 roky od jejedaspb
|
3497 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobré ráno, ledové kasino neověřuje můj účet a nedovolí mi vybrat peníze, stěží získám zpět peníze, které jsem do něj vložil, jedná se o podvod.

jak můžete vidět na obrázku níže v typu tématu je napsáno „vzdát se", což mi přijde velmi zvláštní. Jak mohu tuto situaci vyřešit? Mám to 140 eur file

Automaticky přeloženo:
jejedaspb
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, nejste v této situaci sami.

Jak jsem již informoval hráče v jiném přehrávači, dobrou zprávou je, že každá stížnost na IceCasino končí jako vyřešená (kromě těch, které jsme shledali neoprávněnými). Neváhejte a prohlédněte si zde:

https://casino.guru/complaints

Věřím, že nyní musíte být trpělivější a s největší pravděpodobností dostanete zaplaceno.

Také si myslím, že hráči by měli mít možnost zrušit jakýkoli výběr, proč je tam napsáno "vzdát se" místo zrušení, nemám tušení. Myslím, že by to byla dobrá otázka pro jejich živou podporu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj, hrál jsem v icecasinu a včera, v pátek nebo v sobotu ráno to moc nešlo, neutratil jsem moc peněz, ale aspoň jsem rád, takže teď jsem v kyc hodnocení, rád bych věděl, jak dlouho by to přibližně trvalo a pokud by platili, počkám na vaši odpověď a předem za vše děkuji.

Automaticky přeloženo:
bryam1915
před 2 roky

Vždy čekám na potvrzení KYC. Teprve potom vložím svůj první vklad. Prostě to nechápu. 8f dostanete e-mail, kde vám nějaký cizinec nabízí nabídku na auto. Žádné obrázky, pouze popis a odkaz, kde musíte rovnou složit polovinu ceny. Udělal bys to? Samozřejmě že ne. Trvali byste na tom, abyste auto nejprve viděli. Až poté, co se ujistíte, že je auto v pořádku, peníze změní majitele. Nikdy byste si nekoupili auto roletu správně. Proč dáváte kasinu peníze naslepo.? Aniž byste se ujistili, že je v kasinu vše v pořádku?. Jen se snažím pochopit.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj Frankey, je to proto, že jsem hrál v různých online kasinech a všechna ta, ve kterých jsem byl, byla vždy velmi dochvilná a přesná, pokud jde o platby, tady v Peru, jak se říká, pokud nepřijmeš první krok, nikdy se nepohneš kupředu, kromě toho, že se ptáš jinde na Ice Casino a dali mi dobré recenze, takže čekat na ICECASINO KYC a dá-li Bůh, můžu tiše odstoupit, kromě nich jejich webové stránky a hry nejsou nikdy slow or crash a to pro mě dává velkou věrohodnost v tom, na čem jim záleží ze strany klienta, jen na počkání a ještě jedna věc, kterou jsem také viděl na věrohodnosti autora zde:

Autor a garant: Natalia Burlutskaia

Poslední aktualizace: 23.12.2021

Bez dalších slov, přeji vám skvělý víkend, drahý Frankey.

Automaticky přeloženo:
bryam1915
před 2 roky

Ahoj,

bohužel mnoho hráčů má zpoždění platby. Doporučuji zkontrolovat tato vlákna:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ice-casino-is-scam-#post-26844

Chcete-li získat lepší obrázek, projděte si nejnovější stížnosti .

file

Je důležité říci, že všechny stížnosti byly uzavřeny jako vyřešené. Obecně řečeno, kasino platí, ale může být zpožděno.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

, jsou hráči, kteří sem chodí bezohledně Buď proto, že něco udělali, nebo se jim KASINO nepodařilo.


Počet hráčů, které má Icecasino, není normální a s těmito hráči jsou jen problémy.


Od tohoto CASINO jsem nic neobdržel, protože stále souhlasím s jeho podmínkami. Mám nějaké peníze, abych je dostal, je to 83 000 eur. Již jsem obdržel e-mail z kasina


abyste se netrápili. A byl ke mně vždy bezúhonný, velmi zdvořilý


a rychlé odpovědi na živém chatu.


tedy dokud se neprokáže opak pro mě a spolehlivé a seriózní CASINO.


Jsem klidný, mám ověřený účet, neudělal jsem nic špatného ani duplicitní účty, ani jsem nevyužil žádné bonusy v CASINU.


a provedl jsem platby z mých osobních účtů.


které vlastním.


Hráči nemohou dát kasinům důvody ke zrušení jejich výher.


a jsou otravní... ale stále selhávají. Proto jsem dal dokonce 5*.


Doufám, že se nepletu, protože jsem v tomto CASINU vložil přes 20 000 eur a vyhrál 83 000 eur.


17. dne jsem reklamoval, protože mi vždy rušili objednávky


ale bylo to selhání, vysvětlil.


už se to nestalo.


Počkám klidně, ale myslím, že je tu příliš mnoho nespravedlivých stížností!


obejmout

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pomozte mi stáhnout se Mám měsíce, když nemůžu nic dělat Snažím se s někým mluvit a nikdo mi neodpoví Doufám, že vám pomůžete

Automaticky přeloženo:
marceloquimi10
před rokem

Upřímně řečeno, měli byste nyní směřovat své otázky na podporu kasina. Jak to vidím já, v současné době se potýkáte s ověřením, takže byste se měli pokusit spolupracovat s kasinem, abyste jej prošli. Pokud nejste ověřeni, nemůžete vybírat žádné peníze.

Kdy jste poslal dokumenty do kasina, prosím? Jejich schválení obvykle nějakou dobu trvá, zvláště pokud jste z řekněme exotičtější země.

Stížnost také potřebuje nějaké odpovědi – kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz odpovězte na otázky. Je to nutné.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky