FórumKasinaSilveredge Casino - všeobecná diskuze

Silveredge Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od NimaKaBush3
|
8695 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Silveredge Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Chci se vyjádřit ke své zkušenosti s nimi. KAŽDÝ VZDÁLENĚ INTELIGENTNÍ BUDE SCHOPEN ŘÍCT, CO ŘÍKÁM, DÁVÁ NAPROSTO SMYSL.


Stránka má problémy. Pokud do svého poštovního směrovacího čísla vložíte mezeru, což je normální způsob, jejich stránka se při vytváření účtu pokazí.

Snažím se vydělat 100 $, které jsem vyhrál a splnil jsem všechny požadavky. Myslel jsem, že to bude snadné, a ujistil jsem se, že jsem si vše prohlédl, než jsem je kontaktoval. Musel jsem strávit několik hodin s podporou a několikrát mě dezinformovali (tj. řekli mi, že jsem se setkal s playthrough a později řekli, že ne, a pak mi řekli, abych pokračoval ve hře dalších 5-7 minut při sázce 45 $, kterou jsem používal když jsem se setkal s playthrough a mohl jsem přijít o své $, ale naštěstí jsem věděl lépe). Podpora mi neustále říkala, abych udělal výběr, a já jsem postupoval podle jejich pokynů k odpališti. Doslova jsem se o to pokusil více než 10krát (ve skutečnosti více).

Pořád jsem jim říkal a věci, které vysvětlovali, byly tak zřejmé, byl jsem asi 10 kroků před nimi a problém je na jejich konci. Nakonec jsem zavolal a byla to stejná osoba jako na chatu (věděl jsem, že po telefonu mohu lépe vyjádřit svůj názor). Oni (Slade) mi řekli, že zavolám zpět za 10 minut, budou mluvit se svým nadřízeným. Čekal jsem 30. Osoba (Harry) mi řekla, že "mají technické problémy a prosím chatujte online".

Nakonec, po četných chatech a několika hodinách s podporou, se Slade Remote připojil a já ho prošel vším s tím, že si myslí, že "Fuj, oni TO NECHÁDAJÍ LOL". Nakonec si uvědomil, že to není zpracování a měl jsem pravdu.

Řekl mi, abych nahrál video, které jsem včera poslal, a pár screenshotů.

Také jsem zkoušel s více prohlížeči, včetně primárně toho, který doporučili (Chrome), a také na mobilu s více prohlížeči. Celou dobu jsem věděl, že problémy, o kterých tvrdí, že nejsou jejich stránky, nebyly, protože na základě jejich služeb a způsobu mluvy jsem mohl říct, že to „nerozuměli", dává to smysl? A na problémy, které jsem a hodlám uvést, může každý se znalostí počítačů 2. stupně a IQ 75 přijít na to: nemělo by se to stávat, a pokud by se to stalo, mohl by to vyřešit ručně. Jsem mnohem inteligentnější, než si pravděpodobně myslí, a bylo to tak zřejmé.

Přihlásím se na mobilní stránku a je to jiný formát, tak si říkám, že to zkusíme. Všiml jsem si, že existuje možnost výběru. Kliknul jsem na to a píše se, že můj e-mail musí být ověřen, abych mohl stáhnout LOL. Slade mi několikrát řekl, že to již ověřil, a já jsem vysvětlil „toto je velmi jednoduchá logika, že vaše stránky říkají, že TO NENÍ ZNAMENÁ, ŽE JE NA VAŠEM KONCI PROBLÉM!". Řekl mi, že mi to posílá e-mail a nikdy to nepošlo. file Kliknul jsem znovu odeslat e-mail asi 25krát za den a nikdy se to nestalo. Ujistil jsem se, že můj e-mail je vše v pořádku, což všechno bylo file .

Když se Slade přihlásil k účtu, změnil heslo. Nejprve jsem to nevěděl, tak jsem kliknul na "zapomenuté heslo". Vícekrát mi to neposlalo e-mail, i když to zobrazilo můj e-mail a funguje to se vším ostatním.

Proběhlo také mnoho dalších problémů. Tohle mělo být strašně jednoduché. Zvlášť když jsem se před hraním ptal na všechny podmínky a ID a na to všechno.

Stále tedy nemohu vybrat $ a stále mi na mobilu hlásí, že můj e-mail není ověřený. Na jejich PC verzi se ani nezmiňuje, zda je e-mail ověřen nebo ne. Stránka je chybná. Také další základní věci "Herní imformace" (m ne n)... příjmení neumožňují pomlčku (moje ji má) atd.

Upřímně, mohli by to udělat ručně... trvalo by to 10 sekund. Slade mi dokonce řekl, že je to „formalita", protože jsem stejně prováděl výběr bitcoinů (zeptal jsem se, jestli to můžu udělat, protože nemám účty za energie (žiju s rodiči) a on řekl ano, stačí poslat ID a my 'udělá bitcoin (několikrát řekl Slade a další).

Zákaznický servis je na hovno. Dělají super jednoduché problémy na jejich konci tak těžké a dokonce se jeden z lidí snažil říct, že je to můj problém. Mohu ukázat, jak to všechno funguje, a vše dokázat. Je to velmi základní věc, pokud nejste úplně počítačově negramotní nebo úplný blázen.

Dám vám vědět, jestli se mě pokusí vytrhnout, protože jsem velmi podezřelý. Také, protože jsem použil bonus, Slade říká, že převod bude trvat 60-90 dní (doba výběru říká 7-10 online). Brutální...

Vidíš, kam tím mířím?


*Btw, mohu nahrát důkaz o všem, co říkám.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NimaKaBush3
před 2 roky

Ahoj,

Přečetl jsem celý "článek" a našel jsem i pár zajímavostí.

Za prvé, jste velmi podezřívaví - dobře - to vás může udržet v bezpečí ve světě online kasin.

Dovolte mi proto, abych vás informoval o reputaci kasina, ve kterém hrajete:

file

Za druhé: Pravděpodobně jste se snažili říci, že celý problém je v tom, že vám do schránky nedorazilo několik e-mailů. Mám v tomto bodě pravdu? Zmínil jste však také, že stránka je docela závadná, takže mi můžete říct: Co dokázali udělat ručně za 10 minut? Nestihla jsem to 🙂. Jsem si zcela jistý, že žádný operátor chatu není oprávněn řešit systémovou závadu.

Každopádně, jaká je teď prosím situace?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen čekám na aktualizaci z e-mailu podpory, na který jsem poslal video a snímky obrazovky.

Automaticky přeloženo:
NimaKaBush3
před 2 roky

Páni, páni, páni! To, co zde popisujete, mi připomíná mou zkušenost s většinou agentů zákaznické podpory, kterým jsem čelil, a nemusí to být ani online kasino.

Obecný problém je jednoduchý – agenti podpory automaticky předpokládají, že jste hloupí a sotva víte, jak zapnout počítač. Proto automaticky ignorují vše, co říkáte o možných chybách a závadách na jejich webových stránkách nebo o technických problémech souvisejících s jejich produkty.

Často mám také pocit, že tam musely být tisíce lidí, kteří měli úplně stejný problém, ale chovají se ke mně, jako by nikdy neslyšeli o jediném podobném případu.

Každopádně přeji hodně štěstí s výběrem 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To se děje pořád. Asi to o nich něco vypovídá.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chtěl jsem ale jen říct. Jsem do značné míry psychická 🔮 (ne doslova). Předpovídám věci s lidmi doslova pořád. Jako včera hraji tuto aplikaci, kde dostanete trochu $ za nabídky a obecně to fungovalo. Dělám to, trvalo to věky a myslím, že zaručuji, že mi to nepřizná zásluhy. Výložník! Říkal tomu. To je hloupý příklad, ale je to doslova se vším, co je tak předvídatelné. Technická podpora, náhodní lidé, organizace atd.


Každopádně v e-mailu bylo napsáno „očekávejte od nás řešení do 24 hodin". Řekli mi, že to taky "eskalovali". Stále žádná odezva.


Také mi řekli, že transakce bude trvat 60–90 dní (nepřekvapilo by mě, kdyby to bylo více). To je k smíchu!!! Píše se 7-10, ale myslím, že je to jiné pro bonusy lmfao 90 dní... celý proces bude pravděpodobně trvat 6 měsíců.


FI v některých ohledech nenávidí lidi.


A Daniel, přesně tak. Stejný problém, který zažívám pořád. Chovají se, jako bych to byl jen já, ale VÍM, že to nejde, protože to můžete jednoduše rozebrat a uvědomit si, že to tak není.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete mi pomoci podat stížnost? Jsem na telefonu, který se snaží podvést.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen jsem jim zavolal a vysvětlil jsem to jasně a naštval jsem se a oni to opravili za 2 sekundy a umožnilo mi to stáhnout. Říkal jsem ti. Bude to trvat až 90 dní. Shaun mi řekl, že to bude fungovat, takže pokud dostanu bitcoiny, aktualizuji se.


Nejprve se snažili říct, že jsem jim poslal e-mail s jinými účty a udělal jsem jich více. Byl jsem jako LOL NE, NEDĚLÁM... "Thomas Harden" a nějaké další jméno, které si vymysleli. Řekl jsem jim, že je to lež a budu si stěžovat, že lhali, nemám co skrývat, a oni to prosadili.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NimaKaBush3
před 2 roky

Ahoj,

takže tam řeší problémy Shaun. Doufám, že tentokrát to vyjde.

Pokud ne, můžete stížnost podat zde:

https://casino.guru/complaints/create

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jo, ale i kdyby zaplatili, evidentně dělali nějaké stinné...


No tak, vymyslel si dvě jména. Zaprvé, i kdybych to udělal, použití falešného jména by mě diskvalifikovalo. Za druhé, já ne. Číslo tři, zjevně si to vymyslel, takže mi lhali do očí, dokud jsem je nezavolal a neřekl jim, že si myslí, že jsem tak hloupý, že mi mohou lhát o tom, co jsem udělal? Bylo to k smíchu 😂... byl jsem jako LMFAO wtf mluvíš o hahahahaha


Zavolal jsem jim a řekl, že si vymýšlejí a podám stížnost a lidé by věděli, že mluvím pravdu, pak nakonec řekl OK, dal jsem to do pořádku.


Ten e-mail doslova nikdo nezná a je to kombinace mého jména, mého přítele a mého jména. Takže to, co tvrdil, bylo zcela vymyšlené a nemožné, což znamená, že se možná pokoušeli vytáhnout rychlou, že?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NimaKaBush3
před 2 roky

Ale stále jste nedostali odstoupení od smlouvy, nemám pravdu?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne. Právě se konečně odvolal. Řekl, že to může trvat až 90 dní s bonusem lol. Kdybych nezavolal, pravděpodobně by to ani neopravili.

Automaticky přeloženo:
NimaKaBush3
před 2 roky

To je šílené! Jak vám může jakékoli kasino říct, že na peníze budete čekat až 90 dní? Nedokážu si představit, co mělo kasino společného s penězi, jejichž odeslání by trvalo 90 dní.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je to, co říkám. Celá tato kasina jsou špatný byznys. Nechápu, jak mohou uniknout věcem, jako když se snažil říct, že mám více účtů a všechno jsem dělal podle knihy. V podstatě jsem dokázal, že jsou plné sh--. Navíc teď musím čekat 3 měsíce, a když budete jednat s lidmi, jako jsou oni, pravděpodobně to bude ještě déle nebo se to nikdy nestane. Jako když někomu nemůžete bez problémů zaplatit 100 $, zavřete své f--en kasino nebo se stydíte, že takové lidi otravujete kvůli své práci a jste hraniční podvodníci.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mám otevřít stížnost brácho? Protože když řeknou 3 měsíce, tak mi prostě nikdy nezaplatí a budou čekat, až na to zapomenu. Jak víme, že to vůbec dodrží?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Mám to podat? Chci říct, že vznesli křivá obvinění, která se nikdy nestala a já nemám co skrývat. Nemluvě o tom, že říkají 3+ měsíce. To by mohla být jen výmluva, proč mi nezaplatit. Nikdy se ani neptali na bitcoinovou adresu nebo cokoli jiného a řekl mi, že bankovní údaje, které zadávám, nejsou důležité, jde jen o zpracování formuláře. Zdá se to být stinné a není to dobrý obchod. Už mě nebaví jednat s těmito kasiny.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Je to proto, že na vás mohou tlačit, abyste vložili skutečné peníze a posunuli se na tágo. Dávat smysl? Nechápu, proč bych se měl stýkat s někým, kdo se ke mně choval tak, jak se choval. Nejsou ani dost chytří, aby vyřešili problém, že když do poštovního směrovacího čísla vložíte mezeru, která je v běžném formátu, zamrzne to na obrazovce vytvoření účtu. To by mělo být jako první věc, kterou udělají. Používá e-mailovou adresu, ale účet se nevytvoří a musíte použít jiný e-mail. Špatné podniky, jako jsou oni, by se vás také mohly pokusit podvést něčím takovým, i když je e-mail nepoužitelný a jejich závada. Vlastně jsem s nimi o tom mluvil a jak by se mě mohli pokusit podvést poté, co jsem potenciálně vyhrál peníze lhaním.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Jo, podívej se na to.


Slots7casino se mě také snaží podvést. Právě jsem přišel na to, že 2 kasina se mě snaží podvést nebo se pokusila mít stejného vlastníka. JAKÁ NÁHODA LOL



Můžete mi pomoci, aby jim to neprošlo? Nejsou to ani peníze, ale bylo to jako hodiny sssss keců, které jsem s nimi musel snášet. file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám to podat? Chci říct, že vznesli křivá obvinění, která se nikdy nestala a já nemám co skrývat. Nemluvě o tom, že říkají 3+ měsíce. To by mohla být jen výmluva, proč mi nezaplatit. Nikdy se ani neptali na bitcoinovou adresu nebo cokoli jiného a řekl mi, že bankovní údaje, které zadávám, nejsou důležité, jde jen o zpracování formuláře. Zdá se to být stinné a není to dobrý obchod. Už mě nebaví jednat s těmito kasiny.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

pokračujte a odešlete stížnost. Můžete tak učinit zde:

https://casino.guru/complaints/create

Podívejme se, jestli existuje nějaký konkrétní objektivní důvod pro takové zpoždění.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky