Chci se vyjádřit ke své zkušenosti s nimi. KAŽDÝ VZDÁLENĚ INTELIGENTNÍ BUDE SCHOPEN ŘÍCT, CO ŘÍKÁM, DÁVÁ NAPROSTO SMYSL.
Stránka má problémy. Pokud do svého poštovního směrovacího čísla vložíte mezeru, což je normální způsob, jejich stránka se při vytváření účtu pokazí.
Snažím se vydělat 100 $, které jsem vyhrál a splnil jsem všechny požadavky. Myslel jsem, že to bude snadné, a ujistil jsem se, že jsem si vše prohlédl, než jsem je kontaktoval. Musel jsem strávit několik hodin s podporou a několikrát mě dezinformovali (tj. řekli mi, že jsem se setkal s playthrough a později řekli, že ne, a pak mi řekli, abych pokračoval ve hře dalších 5-7 minut při sázce 45 $, kterou jsem používal když jsem se setkal s playthrough a mohl jsem přijít o své $, ale naštěstí jsem věděl lépe). Podpora mi neustále říkala, abych udělal výběr, a já jsem postupoval podle jejich pokynů k odpališti. Doslova jsem se o to pokusil více než 10krát (ve skutečnosti více).
Pořád jsem jim říkal a věci, které vysvětlovali, byly tak zřejmé, byl jsem asi 10 kroků před nimi a problém je na jejich konci. Nakonec jsem zavolal a byla to stejná osoba jako na chatu (věděl jsem, že po telefonu mohu lépe vyjádřit svůj názor). Oni (Slade) mi řekli, že zavolám zpět za 10 minut, budou mluvit se svým nadřízeným. Čekal jsem 30. Osoba (Harry) mi řekla, že "mají technické problémy a prosím chatujte online".
Nakonec, po četných chatech a několika hodinách s podporou, se Slade Remote připojil a já ho prošel vším s tím, že si myslí, že "Fuj, oni TO NECHÁDAJÍ LOL". Nakonec si uvědomil, že to není zpracování a měl jsem pravdu.
Řekl mi, abych nahrál video, které jsem včera poslal, a pár screenshotů.
Také jsem zkoušel s více prohlížeči, včetně primárně toho, který doporučili (Chrome), a také na mobilu s více prohlížeči. Celou dobu jsem věděl, že problémy, o kterých tvrdí, že nejsou jejich stránky, nebyly, protože na základě jejich služeb a způsobu mluvy jsem mohl říct, že to „nerozuměli", dává to smysl? A na problémy, které jsem a hodlám uvést, může každý se znalostí počítačů 2. stupně a IQ 75 přijít na to: nemělo by se to stávat, a pokud by se to stalo, mohl by to vyřešit ručně. Jsem mnohem inteligentnější, než si pravděpodobně myslí, a bylo to tak zřejmé.
Přihlásím se na mobilní stránku a je to jiný formát, tak si říkám, že to zkusíme. Všiml jsem si, že existuje možnost výběru. Kliknul jsem na to a píše se, že můj e-mail musí být ověřen, abych mohl stáhnout LOL. Slade mi několikrát řekl, že to již ověřil, a já jsem vysvětlil „toto je velmi jednoduchá logika, že vaše stránky říkají, že TO NENÍ ZNAMENÁ, ŽE JE NA VAŠEM KONCI PROBLÉM!". Řekl mi, že mi to posílá e-mail a nikdy to nepošlo. Kliknul jsem znovu odeslat e-mail asi 25krát za den a nikdy se to nestalo. Ujistil jsem se, že můj e-mail je vše v pořádku, což všechno bylo .
Když se Slade přihlásil k účtu, změnil heslo. Nejprve jsem to nevěděl, tak jsem kliknul na "zapomenuté heslo". Vícekrát mi to neposlalo e-mail, i když to zobrazilo můj e-mail a funguje to se vším ostatním.
Proběhlo také mnoho dalších problémů. Tohle mělo být strašně jednoduché. Zvlášť když jsem se před hraním ptal na všechny podmínky a ID a na to všechno.
Stále tedy nemohu vybrat $ a stále mi na mobilu hlásí, že můj e-mail není ověřený. Na jejich PC verzi se ani nezmiňuje, zda je e-mail ověřen nebo ne. Stránka je chybná. Také další základní věci "Herní imformace" (m ne n)... příjmení neumožňují pomlčku (moje ji má) atd.
Upřímně, mohli by to udělat ručně... trvalo by to 10 sekund. Slade mi dokonce řekl, že je to „formalita", protože jsem stejně prováděl výběr bitcoinů (zeptal jsem se, jestli to můžu udělat, protože nemám účty za energie (žiju s rodiči) a on řekl ano, stačí poslat ID a my 'udělá bitcoin (několikrát řekl Slade a další).
Zákaznický servis je na hovno. Dělají super jednoduché problémy na jejich konci tak těžké a dokonce se jeden z lidí snažil říct, že je to můj problém. Mohu ukázat, jak to všechno funguje, a vše dokázat. Je to velmi základní věc, pokud nejste úplně počítačově negramotní nebo úplný blázen.
Dám vám vědět, jestli se mě pokusí vytrhnout, protože jsem velmi podezřelý. Také, protože jsem použil bonus, Slade říká, že převod bude trvat 60-90 dní (doba výběru říká 7-10 online). Brutální...
Vidíš, kam tím mířím?
*Btw, mohu nahrát důkaz o všem, co říkám.
I want to comment on my experience with them. ANYONE REMOTELY INTELLIGENT WILL BE ABLE TO TELL WHAT I'M SAYING MAKES PERFECT SENSE.
The site has issues. If you put a space in your postal code, which is the normal way to do it, their site glitches on account creation.
I am trying to cash out $100 I won and met all requirements. I thought it would be easy and made sure I looked into everything before contacting them. I had to spend several hours with support and they misinformed me a few times (ie. told me I had met playthrough and later said I hadn't and then told me to keep playing another 5-7 min at a $45 bet I was using when I had met playthrough and I could have lost my $ but luckily I knew better). The support kept telling me to make a withdrawal and I followed their instructions to a tee. I literally attempted it over 10 times (more actually).
I kept telling them and the stuff they were explaining was so obvious and I was like 10 steps ahead of them and the problem is on their end. I finally called and it was the same person as the chat (I knew I could get my point across better on the phone). They (Slade) told me call back in 10 min, they'll speak to their superior. I waited 30. The person (Harry) told me they are "having technical issues and please chat online".
Finally, after numerous chats and several hours with support, Slade remote connected and I walked him through everything thinking like "ugh they DON'T GET IT LOL". He finally realized it wasn't processing and I was right.
He told me to record a video, which I sent yesterday and a couple screenshots.
Also, I tried with multiple browsers, including primarily the one they recommended (Chrome) and also on mobile with multiple browsers as well. I knew the whole time the problems they're claiming aren't their site were, because based on their service and way of speaking I could tell they didn't "get it" does that make sense? And the issues I am and am about to state anyone with a grade 2 knowledge of computers and 75 IQ could figure out: it shouldn't happen and if it did they could manually resolve it. I'm a lot more intelligent than they probably think and it was so obvious.
I log on the mobile site and it's a different format, so I'm thinking let's try this. I noticed there was a withdraw option. I clicked that and it's saying that my e-mail needs to be verified to withdraw LOL. Slade told me multiple times he has already verified it and I explained "this is very simple logic your site is saying IT IS NOT WHICH MEANS THERE IS A PROBLEM ON YOUR END!". It told me it was sending me an email and never did. I clicked resend email like 25 times over the day and it never did. I made sure my e-mail everything is correct which it all was .
When Slade had logged into the account he had changed the password. At first I didn't know this so I clicked "forgot password". It didn't send me an e-mail multiple times, even though it was showing my e-mail and it works with everything else.
There were also a lot of other issues going on. This should have been soooooo simple. Especially since I asked about all the terms and ID and all that before playing.
So, I still can't withdraw the $, and it's still saying on mobile my e-mail isn't verified. On their PC version, it doesn't even mention e-mail verified or not. The site is glitched. Also, other basic stuff "Game imformation" (m not n)... last names don't allow a hyphen (mine has one), etc.
Honestly, they could just do this manually... it would take like 10 seconds. Slade even told me it was a "formality" since I was doing a Bitcoin withdrawal anyways (I asked if I could do it since I don't have utility bills (I live with parents) and he said yes, just send ID and we'll do Bitcoin (said multiple times by Slade and others).
The customer service sucks. They make super simple issues on their end seem so difficult and even one of the people was trying to say it's my problem. I can show how it all works and proof of everything. It's very basic stuff unless you're completely computer illiterate or a complete moron.
I'll let you guys know if they try to rip me off because I'm very suspicious. Also, since I used the bonus, Slade is saying the transfer will take 60-90 days (the withdrawal time says 7-10 online). Brutal...
You see where I'm going with this?
*Btw, I can upload proof of everything I'm saying.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: