Ahoj. Vzhledem k tomu, že o této stížnosti nevím, nemohu to s jistotou říci.
Ale myslím, že to je případ, kdy hráč hraje ve VIP místnosti. Takové pokoje nejsou kasina a mohou být sdíleny mnoha značkami. Jak je uvedeno, nemusíte se tam registrovat, místo toho získáte přístupový kód. Neexistují tedy žádná přísně vysvětlená pravidla, která musíte při vytváření účtu dodržovat; vše je řešeno soukromě uvnitř místnosti. S takovými případy tedy většinou nepomůžeme.
To je důvod, proč vždy říkám, že bych nikdy nehrál ve VIP místnostech, nebo bych alespoň všechno nahrával.
Netřeba dodávat, že věřím, že důvod smazání stížnosti byl vysvětlen - děkuji, že jste mi to našli.
To považuji za naprosto rozumné:
"Bohužel musím zamítnout vaši stížnost. Důvodem je, že kasino Shangri La VIP je jiná značka, která funguje odděleně od Shangri La Live. V současné době se mohou hráči zaregistrovat do Shangri La VIP pouze pomocí kódu, který jim poskytne pozemní kasino. zástupců. Ani skutečnost, že mají stejného majitele, nám nedovoluje požadovat po Shangri-La Live Casino účast na řešení stížnosti . Děkuji za pochopení."
Stížnost byla přidělena nesprávnému kasinu; je to VIP místnost pro kamenné kasino .
Taková tvrzení nemůžeme řešit, omlouvám se.
Hello. Since I do not know about this complaint, I can't say for sure.
But I guess it is the case when the player plays in the VIP room. Such rooms are not casinos and may be shared by many brands. As stated, you do not need to register there instead you get an access code. Thus, there are no strictly explained rules you need to comply with when you create an account; everything is handled privately inside the room. Thus, we usually can't help with such cases.
This is why I always say I would never play in VIP rooms, or at least I would record everything.
Needless to say, I believe the reason for deleting the complaint was explained - thank you for finding it for me.
I see that as perfectly reasonable:
"Unfortunately, I must reject your complaint. The reason for it is that Shangri La VIP casino is a different brand that functions separately from the Shangri La Live. Right now players can register in Shangri La VIP only using code provided to them by landbased casino representatives. Even the fact that they have the same owner does not allow us to demand participation in resolving the complaint from Shangri-La Live Casino. I thank you for your understanding."
The complaint was assigned to an improper casino; it is a VIP room for a land-based casino.
We can't address such claims, I'm sorry.
Automaticky přeloženo: