Vítejte na LiveChatu
Dnes
Bianca 16:41
Ahoj. Jak vám mohu pomoci?
Ahoj, stále čekám 6 týdnů na své dva výběry s jakoukoli aktualizací
Bianca 16:42
Vezměte prosím na vědomí, že jako zástupce zákaznického servisu nezpracovávám platby. To řeší naše finanční oddělení. Váš případ jim však rád předám, aby vám pomohli. Případně můžete také poslat e-mail přímo na finance@scatterhall.com . Budou vám schopni pomoci s jakýmikoli dotazy nebo problémy souvisejícími s platbami, které můžete mít. Děkuji za pochopení.
16:43
Dobře, napíšu je
Přepošlete můj případ znovu a já také napíšu
Bianca 16:43
Dobře, bude
Bianca 16:44
Bylo fajn si s tebou popovídat. Měj krásný zbytek dne!
Děkujeme a bavte se v našem kasinu
Doporučujeme vám, abyste si přečetli naše Podmínky, abyste si zajistili, že si naše kasino budete užívat naplno
Bianca ukončila chat.
13:34
Amaya Springs 13:35
Ahoj. Jak vám mohu pomoci?
13:36
Ahoj amaya, máš pro mě nějaké aktualizace? Před dvěma dny jsem napsal finančnímu oddělení, ale zatím žádná odpověď
Amaya Springs 13:36
Ahoj
Momentálně nejsou žádné nové informace
13:37
Na fóru kasino guru říkají, že kasino se zavře, proto nyní nabízejí vysoké bonusy a polovina poskytovatelů je pryč, je to tak?
13:37
Ne, to není správné
13:38
Jsem opravdu frustrovaný, co mám dělat?
Amaya Springs 13:38
Můžete jen čekat
Jakmile dostanu nové informace, pošlu vám e-mail
Welcome to LiveChat
Today
Bianca 16:41
Hello. How may I help you?
Hi I am still waiting since 6 weeks for my two withdrawal s any Update
Bianca 16:42
Please note that as a customer service representative, I do not process payments. This is handled by our finance department. However, I'd be happy to forward your case to them for further assistance. Alternatively, you can also send an email directly to finance@scatterhall.com. They will be able to assist you with any payment-related queries or issues you may have. Thank you for your understanding.
16:43
Ok I will write them
Please forward my case again and I will write as well
Bianca 16:43
Okay O will
Bianca 16:44
It was nice talking to you. Have a great day!
Thank you and have fun in our Casino
Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest
Bianca has closed the chat.
13:34
Amaya Springs 13:35
Hello. How may I help you?
13:36
Hi amaya do you have any Updates for me .I wrote finance department two days ago but no answer yet
Amaya Springs 13:36
Hello
There's no any new info at the moment
13:37
In the casino guru forum they say casino will close thats why they offer high bonuses now and half providers are gone is that right ?
13:37
No, that's not right
13:38
I'm really frustrated what shall I do ?
Amaya Springs 13:38
You can only wait
As soon as I get new info, I'll send you an email