před rokem
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
0
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt
Vždy věřím v dobro, takže si i nadále myslím, že své peníze již dostáváte, jen na otázku, na kterou bych rád odpověděl, jak dlouho jste zde všichni čekali na ověření svých dokladů?
I always believe in the good, so I continue to think that you get your money already, only the question I would like to have answered how long did you all wait here for the verification of your documents?
Ich glaube immer an das gute , daher denke ich weiterhin das man sein Geld schon bekommt , nur die Frage würde ich gerne beantwortet haben wie lange habt ihr alle hier auf die Verifizierung eurer Dokumente gewartet ?
Bylo hotovo během jednoho dne. Bylo to podivně rychlé.
Was done within a day. It was strangely quick.
War innerhalb eines Tages erledigt. Das ging komischerweise schnell.
1 den ? Páni, už to mám 2 dny a konec je stále v nedohlednu!
i foto průkazu + selfie + adresa + doklad o zaplacení?
1 day ? Wow, it's been 2 days for me and there's still no end in sight!
also photo of ID + selfie + address + proof of payment?
1 Tag ? Wow , bei mir sind es schon 2 Tage und noch kein Ende in Sicht !
auch Foto von Ausweis + Selfie + Adresse + Zahlungsnachweis?
A kolik výběrů jste již úspěšně zaúčtovali na svůj bankovní účet?
And how many withdrawals have you already booked successfully to your bank account?
Und wie viele Auszahlungen hast du schon erfolgreich auf deinem Bankkonto verbucht ?
7 dorazilo. 3 zbývají. Ale vždy to trvá mezi 3 a 7 dny.
7 have arrived. 3 are left. But it always lasts between 3 and 7 days.
7 sind angekommen. 3 sind noch übrig. Dauert aber immer zwischen 3 und 7 Tagen.
Čekám od 17. února. na mé výplatě. Podmínky říkají něco o době zpracování 1-2 dny. Jak dlouho by to mělo trvat, pokud chci vybrat 1 700 eur, ale každých pár týdnů obdržím pouze 500 eur? Koneckonců neexistují žádní hráči, kteří by vážně znovu vkládali při čekání na výběr. Můj účet je také dlouhodobě ověřený.
Celkově jsem byl s herním zážitkem docela spokojený. Výběr her, vzhled webu... vše dobré. Dlouhé doby zpracování výplat a výmluvy na live chaty dají rychle zapomenout na pěkný herní zážitek, což je vlastně škoda a nemusí být.
I've been waiting since February 17th. on my payout. The terms say something about a processing time of 1-2 days. How long should it take if I want to withdraw 1,700 euros but only receive 500 euros every few weeks? After all, there are no players who seriously re-deposit while waiting for a withdrawal. My account has also been verified for a long time.
Overall, I was pretty happy with the gaming experience. The game selection, the look of the website... all good. The long processing times for payouts and the excuses of the live chats make you quickly forget the nice gaming experience, which is actually a shame and doesn't have to be.
Ich warte nun auch schon seit dem 17.02. auf meine Auszahlung. In den Terms steht etwas von einer Bearbeitszeit von 1-2 Tagen. Wie lange soll es bitte dauern, wenn ich 1.700 Euro auszahlen will, aber immer nur 500 Euro alle paar Wochen erhalten? Es gibt doch keine Spieler, die ernsthaft nochmal einzahlen, während sie auf eine Auszahlung warten. Mein Konto ist zudem schon seit längerem verifiziert.
Grundsätzlich war ich mit dem Spielerlebnis ziemlich zufrieden. Die Spieleauswahl, die Aufmachung der Website ... alles gut. Die langen Bearbeitungszeiten bei Auszahlungen und die Ausreden den Live-Chats lassen einem das schöne Spielerlebnis aber schnell vergessen, was eigentlich schade ist und nicht sein muss.
V Divokém faraonovi se vždy používala přesně STEJNÁ formulace! Vždy to říkalo "Nezpracováváme platbu, pošlete prosím e-mail"
Přísahám vám, máte štěstí, pokud nějaké peníze uvidíte, a pokud nějaké uvidíte, další už nevkládejte! Dokážete vyjmenovat více než dost alternativ!
Exactly the SAME wording was always used in Wild Pharaoh! It was always saying "We're not processing a payout, please send an email"
I swear to you, you're lucky if you see any money and if you see any, don't deposit any more! Can you name more than enough alternatives!
Genau die GLEICHE Formulierung wurde bei Wild Pharao auch immer benutzt! Es hieß immer "Wir bearbeiten keine Auszahlung bitte senden sie eine Email"
Ich schwöre dir, du hast Glück wenn du noch Geld siehst und wenn du welches siehst zahl nichts mehr da ein! Kann dir mehr als genug alternativen nennen!
Ahoj Gmbl, omlouvám se, ale bez uživatelského jména hráče nemohu nic zkontrolovat. Mohl byste mi prosím poskytnout uživatelské jméno, abych vám mohl dále pomoci?
Hi Gmbl, I'm sorry but I cannot check anything without a player username. Could you please provide me with the username so that I can assist you further?
Proč nedostávám odpověď? Mám ve vašem partnerském kasinu
Spinpiratecasino a nyní čekám více než 2 dny, než budou mé dokumenty ověřeny KYC
Why am I not getting an answer? I have at your partner casino
Spinpiratecasino and am now waiting more than 2 days for my documents to be KYC verified
Wieso bekomme ich keine Antwort ? Ich habe bei ihrem partnercasino
Spinpiratecasino gewonnen und warte nun mehr als 2 Tage auf die Verifizierung meiner Dokumente KYC
Vážený Sebst1986,
Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním vaší platby. Ujišťujeme vás, že na zpracování vaší platby aktivně pracujeme a brzy by měla být u vás.
Chápeme, jak je důležité, aby naši hráči dostávali své platby rychle, a omlouváme se, že jsme při této příležitosti nesplnili vaše očekávání. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení, zatímco pracujeme na vyřešení tohoto problému.
Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Vážíme si vašeho podnikání a doufáme, že vám i nadále budeme v našem kasinu poskytovat příjemný a bezproblémový herní zážitek.
S pozdravem,
Scatterhall
Dear Sebst1986,
Thank you for bringing this matter to our attention. We are sorry for any inconvenience caused by the delay in your payment. Please be assured that we are actively working to process your payment and it should be with you soon.
We understand how important it is for our players to receive their payments promptly, and we apologise for falling short of your expectations on this occasion. We appreciate your patience and understanding while we work to resolve this issue.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We value your business and hope to continue providing you with an enjoyable and seamless gaming experience at our casino.
Best regards,
Scatterhall
Vážený Isco33,
děkujeme, že jste se ozvali. Omlouvám se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při ověřování vašich dokumentů KYC. Abych vám mohl pomoci, můžete mi prosím poskytnout své uživatelské jméno hráče v našem kasinu nebo v kasinu Spinpirate? To mi umožní zkontrolovat stav vašeho ověření a poskytnout vám aktuální informace. Děkujeme za trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
Scatterhall
Dear Isco33,
Thank you for reaching out. I apologise for any inconvenience caused by the delay in verifying your KYC documents. In order for me to assist you, can you please provide me with your player username at our casino or at Spinpirate Casino? This will allow me to check the status of your verification and provide you with an update. Thank you for your patience and understanding.
Sincerely,
Scatterhall
Mé uživatelské jméno je také Isco33 v kasinu Spinpirate
Byl bych jim za to velmi vděčný
My username is also Isco33 at Spinpirate Casino
I would be very grateful to them for that
Mein Username ist ebenfalls Isco33 bei Spinpirate Casino
Ich wäre ihnen sehr dankbar darüber
Vyplácejte obecně všem, nepotřebují jména hráčů. Jen chtějí, aby se z uživatelského jména vyplatili hráči, kteří si zde stěžují, a ti, kteří si nestěžují, nic nevidí!
Pay out to everyone in general, they don't need player names. They just want the username to pay off the players who complain here, and those who don't complain don't see anything!
Zahlen Sie doch mal generell an alle aus, sie brauchen keine Spielernamen. Sie wollen nur den Benutzernamen um die Spieler die sich hier Beschweren auszuzahlen, und wer sich nicht beschwert sieht nichts!
Nestydíš se?
Byl jsi odhalen jako Divoký faraon 2.0!!!!
Kupodivu na obvinění nereagujete!
Jste jen zločinci!
Arent you ashamed?
You have been revealed as Wild Pharaoh 2.0!!!!
Oddly enough, you don't respond to the allegations!
You are just criminals!
Schämt ihr euch nicht?
Ihr wurdet als Wild Pharao 2.0 enttarnt!!!!
Komischerweise reagiert ihr nicht auf die Anschuldigungen!
Ihr seid einfach Verbrecher!
Vážení vážení hráči,
Píši vám, abych vám oznámil, že jsem vám k dispozici, abych vám pomohl s jakýmikoli problémy nebo problémy s výběrem peněz, se kterými se můžete setkat. Abych to však mohl udělat, budu potřebovat vaše uživatelské jméno hráče. Pošlete mi prosím osobní e-mail s předmětem „From Casino Guru" buď na Xsupport@scatterhall.com nebo support@spinpirate.com. Ujišťuji vás, že se vašim e-mailům budu osobně věnovat.
Omlouváme se za jakékoli problémy s platbami, které jste mohli zaznamenat v posledních několika týdnech. Rád bych vám také připomněl, že postup KYC může trvat 1–5 pracovních dnů kvůli velkému počtu hráčů, kteří o KYC požadují. Pokud máte nějaké dotazy ohledně procesu KYC, neváhejte mě kontaktovat.
Mějte prosím na paměti, že je důležité být trpělivý a chápat, protože velké objemy žádostí mohou vést ke zpožděním v době zpracování. Děkujeme vám za trpělivost a spolupráci v této záležitosti.
Děkujeme, že jste se rozhodli hrát s námi, a těšíme se na vyřešení případných problémů.
s pozdravem
Scasterhall
Dear valued players,
I am writing to let you know that I am available to assist you with any problems or cash-out issues you may be experiencing. However, in order for me to do so, I will need your player username. Please send me a personal email with the subject line "From Casino Guru" to either support@scatterhall.com or support@spinpirate.com. Rest assured that I will personally attend to your emails.
I apologise for any payment issues you may have experienced in the past couple of weeks. I would also like to remind you that the KYC procedure may take anywhere from 1-5 business days due to the high volume of players requesting KYC. If you have any questions about the KYC process, please do not hesitate to contact me.
Please keep in mind that it's important to be patient and understanding, as high volumes of requests can lead to delays in processing times. We appreciate your patience and cooperation in this matter.
Thank you for choosing to play with us, and we look forward to resolving any issues you may have.
Best regards
Scastterhall
Napsal jsem vám e-mail s předmětem "From Casino Guru"
Doufám, že mi nyní můžete pomoci s KYC
I wrote you the email with the subject "From Casino Guru"
I hope you can now help me with the KYC
Ich habe ihnen die email geschrieben mit dem Betreff „From Casino Guru"
ich hoffe sie können mir nun helfen bei der KYC
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.