FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Fabi84
|
230547 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...6 7 8...93
Přidat příspěvek
Isco33
před rokem

https://casinoguru-de.com/wild-pharao-casino-das-konto-des-spielers-wurde-gesperrt

Automaticky přeloženo:
The_Gamble_Lawyer
před rokem

Vždy věřím v dobro, takže si i nadále myslím, že své peníze již dostáváte, jen na otázku, na kterou bych rád odpověděl, jak dlouho jste zde všichni čekali na ověření svých dokladů?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Bylo hotovo během jednoho dne. Bylo to podivně rychlé.

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

1 den ? Páni, už to mám 2 dny a konec je stále v nedohlednu!

i foto průkazu + selfie + adresa + doklad o zaplacení?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Ano, kompletní program

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

A kolik výběrů jste již úspěšně zaúčtovali na svůj bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

7 dorazilo. 3 zbývají. Ale vždy to trvá mezi 3 a 7 dny.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám od 17. února. na mé výplatě. Podmínky říkají něco o době zpracování 1-2 dny. Jak dlouho by to mělo trvat, pokud chci vybrat 1 700 eur, ale každých pár týdnů obdržím pouze 500 eur? Koneckonců neexistují žádní hráči, kteří by vážně znovu vkládali při čekání na výběr. Můj účet je také dlouhodobě ověřený.

Celkově jsem byl s herním zážitkem docela spokojený. Výběr her, vzhled webu... vše dobré. Dlouhé doby zpracování výplat a výmluvy na live chaty dají rychle zapomenout na pěkný herní zážitek, což je vlastně škoda a nemusí být.

Automaticky přeloženo:
Gmbl
před rokem

V Divokém faraonovi se vždy používala přesně STEJNÁ formulace! Vždy to říkalo "Nezpracováváme platbu, pošlete prosím e-mail"



Přísahám vám, máte štěstí, pokud nějaké peníze uvidíte, a pokud nějaké uvidíte, další už nevkládejte! Dokážete vyjmenovat více než dost alternativ!

Automaticky přeloženo:
Sebst1986
před rokem

1:1 jako Divoký faraon!

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

Super děkuji

Automaticky přeloženo:
Gmbl
před rokem

Ahoj Gmbl, omlouvám se, ale bez uživatelského jména hráče nemohu nic zkontrolovat. Mohl byste mi prosím poskytnout uživatelské jméno, abych vám mohl dále pomoci?

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Proč nedostávám odpověď? Mám ve vašem partnerském kasinu

Spinpiratecasino a nyní čekám více než 2 dny, než budou mé dokumenty ověřeny KYC

Automaticky přeloženo:
Sebst1986
před rokem

Vážený Sebst1986,

Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním vaší platby. Ujišťujeme vás, že na zpracování vaší platby aktivně pracujeme a brzy by měla být u vás.

Chápeme, jak je důležité, aby naši hráči dostávali své platby rychle, a omlouváme se, že jsme při této příležitosti nesplnili vaše očekávání. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení, zatímco pracujeme na vyřešení tohoto problému.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Vážíme si vašeho podnikání a doufáme, že vám i nadále budeme v našem kasinu poskytovat příjemný a bezproblémový herní zážitek.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Vážený Isco33,

děkujeme, že jste se ozvali. Omlouvám se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při ověřování vašich dokumentů KYC. Abych vám mohl pomoci, můžete mi prosím poskytnout své uživatelské jméno hráče v našem kasinu nebo v kasinu Spinpirate? To mi umožní zkontrolovat stav vašeho ověření a poskytnout vám aktuální informace. Děkujeme za trpělivost a pochopení.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Mé uživatelské jméno je také Isco33 v kasinu Spinpirate


Byl bych jim za to velmi vděčný

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Vyplácejte obecně všem, nepotřebují jména hráčů. Jen chtějí, aby se z uživatelského jména vyplatili hráči, kteří si zde stěžují, a ti, kteří si nestěžují, nic nevidí!

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Nestydíš se?


Byl jsi odhalen jako Divoký faraon 2.0!!!!


Kupodivu na obvinění nereagujete!



Jste jen zločinci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení vážení hráči,

Píši vám, abych vám oznámil, že jsem vám k dispozici, abych vám pomohl s jakýmikoli problémy nebo problémy s výběrem peněz, se kterými se můžete setkat. Abych to však mohl udělat, budu potřebovat vaše uživatelské jméno hráče. Pošlete mi prosím osobní e-mail s předmětem „From Casino Guru" buď na Xsupport@scatterhall.com nebo support@spinpirate.com. Ujišťuji vás, že se vašim e-mailům budu osobně věnovat.

Omlouváme se za jakékoli problémy s platbami, které jste mohli zaznamenat v posledních několika týdnech. Rád bych vám také připomněl, že postup KYC může trvat 1–5 pracovních dnů kvůli velkému počtu hráčů, kteří o KYC požadují. Pokud máte nějaké dotazy ohledně procesu KYC, neváhejte mě kontaktovat.

Mějte prosím na paměti, že je důležité být trpělivý a chápat, protože velké objemy žádostí mohou vést ke zpožděním v době zpracování. Děkujeme vám za trpělivost a spolupráci v této záležitosti.

Děkujeme, že jste se rozhodli hrát s námi, a těšíme se na vyřešení případných problémů.

s pozdravem

Scasterhall


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Napsal jsem vám e-mail s předmětem "From Casino Guru"

Doufám, že mi nyní můžete pomoci s KYC

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky