FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 44)

před rokem od Fabi84
|
119438 zobrazení 1846 odpovědí |
|
1...43 44 45...93
Přidat příspěvek
Scatterhall Casino
před rokem

Ahoj,

Právě jsem vám znovu poslal e-mail. Odpovězte mi prosím. Uživatelská jména: rekin777 (Scatterhall) a rekin87 (Spinpirate)

pozdravy

Automaticky přeloženo:
Gomezvero91
před rokem

myslím, že je v každém obchodě ^ ^

Automaticky přeloženo:
před rokem

Všechno je tak zastaveno, abyste si s sebou rychle vzali více peněz! Tehdy jsem dostal svou první výplatu jako "Sofort". Takže pokud jsou vaše podivné problémy údajně vyřešeny, mělo již dávno přijít mnohem více plateb. Vzhledem k tomu, že to vypadá, že to s vámi funguje s okamžitým převodem. Chtějí jen vydržet a oprášit další peníze, dokud se vše nezhroutí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
The_Gamble_Lawyer
před rokem

Nakonec udělejte snímek obrazovky svých kontaktů Skype!

Opravdu nechápu, proč řešíte něco tak důležitého a nic nenahráváte, i když se vás na to několikrát ptali.

Nahrajte obrázek!

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

jako by "kontakt" nevytvořil nový skype kontakt 😅 nic jednoduššího než to

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

To stejně.


Ale jakkoli okázale navrhli svá kasina, nepřekvapilo by mě, kdyby jen změnili název na Skype, místo aby vytvořili nový.

Jen nechápu, proč něco takového řeší a nic neposkytuje 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je budoucnost už tady?))

Automaticky přeloženo:
arammeis
před rokem

????????

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

A peníze zítra vyjdou? Zatím vše opraveno?

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

znělo to spíš tak, že v pondělí zase "začnou" zpracovávat platby.

v to doufáme 😅

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, dnes je pondělí 😄 tak jsem zvědavá, jestli se dnes něco stane!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Platba právě zpracována, doufám, že nyní půjde i na účet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem přijala platbu...

Myslím, že problém vyřešili...

teď už musí dorazit jen peníze z otevřených plateb 😉

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Ano, doufám, že mé otevřené platby, které od 8. a 10. března nikdy nedorazily, také znovu odejdou nebo dorazí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

ten můj čeká od 16. 😭😭😭 zatím se nic nezměnilo

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

Jsem si jistý, že vše bude v pořádku 😊 je dobrým znamením, že někteří z vás již řekli, že vaše žádosti o výběr jsou nyní zpracovány.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaká škoda, že důl čeká už i 10 dní a stále nevyřešili stažení 2844 realů

Automaticky přeloženo:
Lars1291
před rokem

doufám 🙂

s některými se alespoň něco děje. Jsem nadšená ^^


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený vážený hráč,


Rádi bychom využili této příležitosti k vyjádření našeho upřímného uznání za vaši trpělivost a pochopení během nedávného zpoždění při zpracování plateb. Chápeme, že to pro vás byla frustrující doba, a chceme vás ujistit, že jsme neúnavně pracovali na co nejrychlejším vyřešení problému.


Rádi bychom se omluvili za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a za stres nebo obavy, které vám to mohlo způsobit. Bohužel jsme zaznamenali větší problém s jedním z našich platebních portálů, který ovlivnil naši schopnost zpracovávat platby tak efektivně, jak bychom chtěli.


S potěšením však oznamujeme, že platby se nyní opět přesouvají a dnes budeme zpracovávat cashouty pro naše hráče. Víme, že vám tato zpráva přijde jako úleva, a usilovně pracujeme na tom, aby se toto zpoždění v budoucnu již neopakovalo.


Jako projev našeho uznání za pochopení bychom vám rádi oznámili, že každý hráč najde v následujících dnech na svém účtu malou dobrotu. Doufáme, že vám toto gesto pomůže napravit všechny způsobené nepříjemnosti a že si hraní na naší platformě užijete.


Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování plateb. Přejeme vám hodně štěstí s dobrotou, kterou brzy dostanete, a těšíme se, že vám i nadále budeme poskytovat ty nejlepší možné herní zážitky.


Děkujeme za vaši trvalou podporu a pochopení.


S pozdravem,

Scatterhall / Spinpirate


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Dobře, mohl byste zkontrolovat můj případ, až budete mít čas, abyste zjistili, zda můj maximální výběr může jít z 500 BRL na 2822 BRL?

Automaticky přeloženo:
1...43 44 45...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky