FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Fabi84
|
239977 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...3 4 5...93
před rokem

Stačí si přečíst diskuzi o wildpharao, jelikož jsme před časem varovali, že toto kasino má něco společného s wildpharao

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Kasino již zpracovalo můj výběr, ale peníze nepřicházejí na můj bankovní účet.

Zpracování a KYC jsou již hotové

Je zde také nutné čekat 14 dní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Tobiasi137,

Bohužel podle našich prvních informací o reakci získaných od týmu stížností bych řekl, že byste měli počkat:

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli .

Stížnost můžete podat kdykoli si budete přát, jen mějte na paměti, že tým pro stížnosti zasáhne pouze tak, jak je popsáno.

Doufám, že to tak daleko nedojde.🤞

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Zatím něco nového?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím něco nového?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne... Na mém účtu stále není ani cent.

S tebou ?

Automaticky přeloženo:
Tobias137
před rokem

Potvrzení jsem dostal teprve včera v 8 hodin ráno, ale zatím žádné peníze v dohledu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kredit dorazil na můj bankovní účet před 5 minutami.

Ulevilo se mi, že jsem dostal peníze?


Bylo to však drzé a rozhodně se nepřeneslo v pátek, kdyby to přišlo až dnes.

Automaticky přeloženo:
Tobias137
před rokem

I já jsem právě obdržel převod - úžasných 14 dní za 500 eur

dobře, že mám před sebou ještě 6 výplat, tak budu hotový v červnu v rychlosti 🤣🙈

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Ano, právě dorazilo na účet - bohužel mám ještě pár plateb před sebou ....


Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

Milý Yasine,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Je mi velmi líto, že se cítíte takto. Nemůžeme však ignorovat mnoho případů, kdy jste projevili negativní chování vůči našim zaměstnancům a společnosti.

Abychom uvedli kontext, nejprve jste nás kontaktovali, abychom změnili své údaje a dokončili proces KYC. Pak jste si v živém chatu stěžovali na RTP a tvrdili, že jsou 3 %, přestože vám bylo sděleno, že je nastaveno podle standardů poskytovatelů her. Jako odpověď jsme vám dali bonus 10 eur. Následující den jste se vrátili k živému chatu, abyste si znovu stěžovali na RTP, tentokrát s tím, že to bylo 10 %, a požádali jste o další bonus. Informovali jsme vás, že nemůžeme poskytnout další bonus. Navzdory tomu jste mohli využít každý bonusový kód, který jsme rozeslali e-mailem našim stávajícím zákazníkům. Dali jsme vám také další bonusy, když jste museli čekat, až váš vklad projde.

20. ledna jste požádali o bonus bez vkladu, který jsme odmítli, protože jsme vám již den předtím, 19. ledna, poskytli bezplatný bonus. Následující den jste požádali o další bonus poté, co jste prohráli všechny své peníze, a poté znovu 23. ledna. Ten den jste trvale uzavřeli svůj účet, abyste se následující den vrátili a požádali o jeho opětovné otevření, protože jste měli špatný den. Vyhověli jsme a 24. ledna jsme znovu otevřeli váš účet a poskytli vám bonus 20 EUR, když jste požádali o bonus 10 EUR bez vkladu. Také jste těžili z 10 eur zdarma, které jsme dali hráčům za vyplnění kasinového průzkumu. 27. ledna jsme vám k narozeninám dali další bonus 10 eur.

30. ledna jste nahlásili problém s kódem, který vám nedává zatočení zdarma, která sliboval. Řekli jsme vám, že problém prověřujeme a dáme vám vědět. Další den jste se vrátili k živému chatu a znovu jste požádali o zatočení. Řekli jsme vám, že to stále kontrolujeme s týmem, na což jste odpověděli „na tyhle zatočení kašlu" a opustili chat. 1. února jste se vrátili a požádali o zatočení znovu poté, co jste předchozí den řekli, že je nechcete. Poté jste se nás pokusili vydírat vyhrožováním, že zanecháme špatnou recenzi na casinoguru, pokud nebudeme jednat dostatečně rychle. Také jste se nás pokusili vydírat tím, že byste zveřejnili snímek obrazovky z jiného kasina, kde jste obdrželi zprávu „špatná brána".

2. února jste požádali o další bezplatný bonus a uvedli, že jste věrní a vkládáte každý den. 3. února jste provedli další vklad pomocí bonusového kódu a zeptali jste se, zda můžete stejný kód použít znovu. Informovali jsme vás, že ne všechny kódy lze použít vícekrát. 4. února jste požádali o rozhovor s manažerem poté, co vám bylo řečeno, že vám nemůžeme poskytnout další bezplatný bonus. 5. února jste se vrátili k živému chatu a požádali jste o další bezplatný bonus, ke kterému jsme vám řekli, že každý den dostanete e-mailem kód.

Kontaktovali jste také našeho manažera Augusta, který vám dal 50 eur zdarma jako bonus, protože jste měli problémy se svým účtem. Požádali jste ho o další bezplatný bonus 4. února a poté znovu 6. a 8. února, přestože vám bylo řečeno ne. 8. února jste poslali e-mail do srpna, že jste zde znovu a že jste k němu byli přesměrováni, abyste požádali o další bonus. Zmínil jste také, že budete pokračovat ve vkládání, ale pouze v případě, že obdržíte další bonus.

Váš účet jsme uzavřeli, protože máme pocit, že máte problém s hazardními hrami, a nemůžeme pokračovat ve vašem negativním chování vůči našim zaměstnancům a společnosti. Svou odpovědnost vůči našim zákazníkům bereme velmi vážně a vždy se snažíme poskytovat ty nejlepší možné služby. Nemůžeme však tolerovat žádnou formu zneužívání nebo vydírání a nebudeme váhat podniknout vhodná opatření, abychom před takovým chováním ochránili sebe i naše zaměstnance.

Důrazně vám doporučujeme vyhledat pomoc, pokud máte problém s hazardními hrami. Existuje mnoho dostupných zdrojů, které vám pomohou při správě vašeho chování při hazardních hrách, a doufáme, že je využijete.

Děkujeme za pochopení a spolupráci v této záležitosti.

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Já také. Ale ulevilo se mi, že je to vůbec vyplacené. Doba trvání je však absurdní.

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Později vám napíšu s důkazem, že nenabízejí ochranu hráče, například bych měl smazat svůj vkladový limit, pokud chci mít žádný vklad atd... Doufám, že Casinoguru brzy zjistí, že jste' znovu připojen k Wildpharao. To se určitě ukáže.

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Milý nightm4,

Rád bych se upřímně omluvil za zpoždění platby. Chápeme, že to způsobilo nepříjemnosti a frustraci, a přebíráme za situaci plnou odpovědnost.

V našem systému zpracování plateb jsme zaznamenali neočekávané problémy, které způsobily nahromadění nevyřízených plateb, včetně vaší. Od té doby jsme však problém vyřešili a pracujeme na tom, aby byly všechny čekající platby zpracovány co nejdříve.

Uznáváme, že délka zpoždění byla absurdní, a můžeme si jen představovat, jak frustrující to pro vás muselo být. Ujišťujeme vás, že to není naše standardní praxe a podnikáme kroky, abychom v budoucnu zabránili podobným incidentům.

Ještě jednou přijměte naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Vážíme si vašeho podnikání a doufáme, že nám dáte další šanci, abychom vám v budoucnu lépe sloužili.

Scatterhall


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Vážený tým Scatterhall,


Chápu, že čas od času mohou nastat problémy, ale na první platbu jsem musel čekat 9 dní - 2. platba, kterou jsem dnes obdržela, trvala dokonce 14 dní!

3. platba byla opět 1 týden nezpracována….


Považuji za velmi nešťastné, že musíte neustále běžet, zvláště když můžete zaplatit pouze limit 500 EUR


Mám před sebou ještě 5 výplat, pokud to tak zůstane, budu v květnu, dokud vše nevyplatím...


Myslím, že scatterhall je skvělé kasino, ale tyto extrémně dlouhé čekací doby vám už nedávají dobrý pocit


Na zdraví Mario

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

S tím mohu jen souhlasit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený tým Scatterhall,


Chápu, že čas od času mohou nastat problémy, ale na první platbu jsem musel čekat 9 dní - 2. platba, kterou jsem dnes obdržela, trvala dokonce 14 dní!

3. platba byla opět 1 týden nezpracována….


Považuji za velmi nešťastné, že musíte neustále běžet, zvláště když můžete zaplatit pouze limit 500 EUR


Mám před sebou ještě 5 výplat, pokud to tak zůstane, budu v květnu, dokud vše nevyplatím...


Myslím, že scatterhall je skvělé kasino, ale tyto extrémně dlouhé čekací doby vám už nedávají dobrý pocit


Na zdraví Mario

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také souhlasím, jsou kasina, kde výplata trvá 1-2 dny, než jsou peníze na bankovním účtu. V dnešní době s tím musíte jít, abyste byli konkurenceschopní.

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Milá Marzi,

Je nám líto, že máte prodlení s platbami, a naprosto chápu vaši frustraci. I když se snažíme zpracovat platby co nejrychleji, někdy se vyskytnou nepředvídatelné okolnosti, které mohou vést k delší čekací době.

Chci objasnit, že od okamžiku odstoupení může trvat až 24 hodin, než vstoupí do fáze zpracování, v závislosti na době odstoupení. Po zpracování je platba odeslána do platebního systému k výplatě, bankovní převody mohou trvat 1–5 pracovních dnů.

Chápu však, že to nic nemění na skutečnosti, že na přijetí plateb čekáte značnou dobu. Chtěl bych vás ujistit, že všechny problémy s platbami bereme vážně a náš tým pilně pracuje na vyřešení případných zpoždění.

Co se týče limitu 500 EUR, máme to z bezpečnostních důvodů a z důvodů dodržování předpisů, ale chápu, že to může být frustrující, když máte přijímat více plateb.

Uvědomte si prosím, že si vážíme vaší loajality vůči společnosti Scatterhall a jsme odhodláni co nejrychleji vyřešit jakékoli problémy s platbami, které máte. Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je hezké, jak se snažíš zachránit, drahý týme Scatterhallu. Kdyby si hráči nestěžovali online, pravděpodobně by nedostali své výplaty. Co vidím, je 1. Jejich první 4 bonusy jsou úplně stejné jako Wild Pharaoh 2. Jejich doba živého chatu je také 7-23 3. Rozvržení stránek je relativně podobné a ano, když jsem provedl svůj vklad, nebyl jsem správně přesměrován v jejich kasinu a právě Bad Gateway se objevil divoký faraon. Vím, co jsem viděl A přestaň se chovat, jako by ti bylo strašně líto, že výplaty hráčům nevyšly.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

Milý Yasine,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili ohledně své závislosti na hazardních hrách. Chápeme, jak těžké může být čelit závislosti, a chválíme vás, že jste udělali první krok a požádali o pomoc.

Omlouváme se, že vám s vaší závislostí nemůžeme dále pomoci, ale důrazně vás žádáme, abyste co nejdříve vyhledali pomoc. Je důležité si uvědomit, že závislost je vážný problém a může mít negativní důsledky na vaše zdraví, vztahy a celkovou pohodu.

Chceme zdůraznit, že pomluvy jsou nepřijatelné a my je neschvalujeme. Chápeme, že se můžete cítit frustrovaní a beznadějní, ale je důležité hledat pomoc pozitivním a konstruktivním způsobem. Pomluvy mohou nejen poškodit ostatní, ale mohou také negativně ovlivnit vaše vlastní duševní zdraví a pohodu.

Doporučujeme, abyste vyhledali odbornou pomoc licencovaného terapeuta nebo specialisty na závislosti, který vám může poskytnout podporu a prostředky, které potřebujete k překonání své závislosti. Existuje také několik organizací a horkých linek, které nabízejí důvěrnou podporu a vedení těm, kteří bojují se závislostí.

Uvědomte si prosím, že v tom nejste sami a existuje pomoc. Přejeme vám hodně štěstí na vaší cestě k uzdravení.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Kdo je nejlepší místo, kde mě můžete kontaktovat, pokud se platba znovu opozdí?

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Milý nightm4,

Dotazy na pozdní platby jsou vyřizovány prostřednictvím naší služby živého chatu. Náš tým zákaznické podpory je k dispozici, aby vám pomohl s jakýmikoli dotazy nebo problémy, které můžete mít, a rád vám pomůže tento problém vyřešit.

Chcete-li získat přístup k naší službě živého chatu, navštivte naše webové stránky a klikněte na tlačítko „Chat" umístěné v pravém dolním rohu obrazovky. Náš tým vám bude k dispozici během naší pracovní doby.

Vážíme si vaší trpělivosti a pochopení a těšíme se, že za vás tento problém co nejrychleji vyřešíme.

S pozdravem,

Scstterhall

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky