před rokem
bohužel to nic neříká!
unfortunately that just doesn't say anything!
genau das ebend sagt leider gar nix aus!
0
bohužel to nic neříká!
unfortunately that just doesn't say anything!
genau das ebend sagt leider gar nix aus!
Dobrý den, scatterhalle, mohl byste zkontrolovat můj poslední požadavek na výběr, čekám více než 5 pracovních dnů a nebyl ani zpracován
Hello scatterhall, could you review my last withdrawal request, I've been waiting for more than 5 business days and it hasn't even been processed
Hola scatterhall podrían revisar mi última solicitud de retiro ya llevo esperando más de 5 días hábiles y nidiquiera se ah estado procesando
Jak jsem řekl před týdny, nakonec beze slova odejdou!
Pokud nyní porovnáte aktivitu s tou na začátku, pravděpodobně mluví jasnou řečí!
As I said weeks ago, they will eventually walk away without a word!
If you now compare the activity with that at the beginning, it probably speaks a clear language!
Wie ich bereits vor Wochen sagte sie werden sich irgendwann wortlos zurückziehen!
Wenn man die aktivität nun vergleicht mit der am Anfang spricht das wohl eine deutliche Sprache!
Uf, dobře, že jsem dokázal dostat svých 5k dolů včas. Trvalo to asi 2 měsíce. Mnoho streamerů již obchod nepropaguje. Stále mám otevřených 70 € k platbě od nich. zvědavý
Phew, good that I was able to get my 5k down in time. Took about 2 months. Many streamers no longer advertise the store. I still have €70 open for payment from them. curious
Puh, gut dass ich noch rechtzeitig meine 5k runterziehen konnte. Hat ca 2 Monate gedauert. Viele Streamer machen schon keine Werbung mehr für den Laden. 70€ habe ich bei denen noch offen zur Auszahlung. Mal gespannt
podívej, jak je to směšné. inzerujte za 500 eur denně (což je příliš málo, pokud to srovnáte s jinými kasiny), takže by to mělo být hotovo za 10 dní a pak potřebujete 60 dní!
look how ridiculous that is. advertise with 500 euros a day (which is far too little if you compare it with other casinos), so it should be done in 10 days and then you need 60 days for!
schau mal wie lächerlich das ist. werben mit 500 euro am tag (was schon viel zu wenig ist wenn man es mit anderen casinos vergleicht), müsste also in 10 tagen erledigt sein und dann brauchst du 60 tage für!
Nemůžu říct, že nesouhlasím. Jen bychom asi potřebovali úplně nový tým sestavený pouze pro tento účel.
Věřte mi, ptal jsem se během našeho pravidelného hovoru, bylo mi řečeno totéž, co jsem vám již řekl.
Čerstvou krví bychom dnes mohli posílit naše počty v mnoha jiných týmech. 🙁
Ale stále si myslím, že nejdůležitějším aspektem je, že navzdory problémům s poskytovatelem plateb (mnoho kasin je ve velmi podobné situaci, stačí procházet fórum) jsme zatím nezaznamenali jediného neplaceného hráče. No nebudu se opakovat.
Obecně považuji vaše znepokojení za velmi sympatické, a proto oceňuji náš rozhovor.
I can't say I disagree. It's just we would probably need a completely new team only assembled for this purpose solely.
Believe me, I asked during our periodical call, I was told the same I told you already.
We could use fresh blood to strengthen our numbers in many other teams nowadays. 🙁
But I still think the most important aspect is, despite the issues with the payment provider (many casinos are in a very similar situation, just browse the forum), we have not yet spotted a single unpaid player. Well, I won't repeat myself.
In general, I find your concern very likable, and that's why I appreciate our conversation.
Kámo, přečti si své stížnosti sám, mluvíš o spolupráci a o tom, že jsi byl nasměrován na někoho, kdo má vztah k Wild P. Můžete dát konkrétní odpověď? Jinak ti člověk nemůže věřit.
Dude, read through your complaints yourself, you're talking about cooperation and that you seem to have been routed to someone Wild P-related. Can you give a specific answer? Otherwise one cannot believe you.
Junge, lies mal deine Beschwerden selber durch, du redest da von Zusammenarbeit und dass du wohl an jemand der was mit Wild P zu tun hast weitergeleitet wurdest. Kannst du mal eine konkrete Antwort geben ? Man kann dir sonst nicht glauben.
Sám jsem tuto část pravděpodobně přehlédl, i když nyní řeším stížnost .
Mohli byste nás upozornit na konkrétní část stížnosti - datum by bylo skvělé.
I probably missed that part myself, though I'm now looking into the complaint.
Could you point us t the specific part of the complaint - the date would be great.
Krátká aktualizace: Nyní jsem obdržel přesně 500 eur ze 4 000 eur za více než 2,5 týdne. Přestože byly před několika dny schváleny další dvě platby, do dnešního dne nebyly přijaty. Všechno to trvá příliš dlouho a velmi to připomíná jiné pochybné kasino.
Short update: I have now received exactly 500 euros out of 4,000 euros in over 2.5 weeks. Although two further payments were approved a few days ago, they have not been received to date. It all takes far too long and is very reminiscent of another dubious casino.
Kurzes Update: ich habe jetzt in über 2,5 Wochen exakt 500 Euro von 4.000 Euro erhalten. Zwar wurden bereits vor einigen Tagen zwei weitere Zahlungen freigegeben, sind aber bis heute nicht eingegangen. Das dauert alles viel zu lang und erinnert doch sehr an ein unseriöses anderes casino.
by také rád aktualizoval.
Platba trvá od 6.3. mimo. Před pár dny to bylo potvrzeno emailem. Nejprve v historii byl nodapay-ok, pak nodapay-tranzit a nyní eurobanking-ok. cokoliv to znamená 😀
O druhou platbu jsem zažádal také hned po potvrzení první platby - a ta se po 5 dnech stále NEPOTVRDILA.
Chtěl/chci zůstat pozitivní, ale teď je to velmi frustrující – že neprošla ani JEDNA výplata z celkových 5 výplat.
would also like to update.
Payment stands since 6.3. out of. It was confirmed by email a few days ago. First in the history was nodapay-ok, then nodapay-transit and now eurobanking-ok. whatever that means 😀
I also applied for the second payment immediately after the confirmation of the first payment - and this was still NOT confirmed 5 days later.
I wanted/want to stay positive, but it's getting very frustrating now- that not even ONE payout out of a total of 5 payouts has gone through.
möchte auch mal updaten.
Zahlung steht seit 6.3. aus. Wurde per Mail aber schon seit einigen Tagen bestätigt. Zuerst stand in der History nodapay-ok dann nodapay-transit und jetzt eurobanking- Ok. was auch immer das heißen mag 😀
hab auch gleich nach der bestätigung der ersten auszahlung die 2. beantragt- und diese wurde 5 tage später noch immer NICHT bestätigt.
ich wollte/will ja positiv bleiben, aber es ist mittlerweile sehr frustrierend- dass nicht einmal EINE EINZIGE Auszahlung von insgesamt 5 Auszahlungen durch ist.
U mě úplně to samé, jen pro mě z OK noda do Transit noda, žádná eurobanka
Exactly the same for me, only for me from OK noda to Transit noda, no eurobank
Genau das selbe auch bei mir nur das bei mir von OK noda auf Transit noda kein eurobank
Mám výplatu při tranzitu a jednu nevyřízenou...
@ Scatterhall: co bude dál?
díky za aktualizaci 😉
I have a payout on transit and one on pending...
@ Scatterhall: what's next?
thanks for the update 😉
Ich habe eine Auszahlung auf Transit und eine auf pending …
@ Scatterhall : wie geht es weiter ?
danke fürs Update 😉
Všiml jsem si, že rozhovory jsou pryč, pokud jde o srovnání mezi Wild P....
Myslím, že náš předpoklad se stále více potvrzuje.
Téměř ve všem stejné vlastnosti.
Jediné, co je nové, je aktivní psaní s hráči.
Uvidíme, co říká konec písně
I notice that the talks are gone where it comes to the comparison between Wild P....
I think our assumption is confirmed more and more.
The same traits in almost everything.
The only thing that is new is the active writing with the players.
Let's see what the end of the song says
Mir fällt auf das die Gespräche weg sind wo es um den Vergleich zwischen Wild P.... geht.
Ich denke unsere Vermutung bestätigt sich immer mehr und mehr.
Die selben Züge bei fast allem.
Das einzige was neu ist ist das aktive schreiben mit den Spielern.
Mal sehen was das Ende vom Lied sagt
jak probíhají rozhovory? 😲 kde?
myslíš smazané?
bylo by víc než jen frustrující, kdyby se to potvrdilo 😅
how the talks are gone? 😲 where?
do you mean deleted?
would be more than just frustrating if that would be confirmed 😅
wie die Gespräche sind weg? 😲 wo?
gelöscht meinst du?
wäre mehr als nur frustrierend, wenn sich das bestätigen würde 😅
Zdá se, že byl smazán.
Dokážu si představit, že to bylo smazáno na žádost kasina.
Dodnes si myslím, že tomu tak je, ale je to jen můj osobní názor.
A když příspěvky zmizí, o to víc mě to utvrzuje.
Ale nechci nikoho osočovat 🙂 jen jsem chtěl hráče varovat.
It looks like it was deleted.
I can imagine that it was deleted at the request of the casino.
To this day I think that's the case, but that's just my personal opinion.
And when posts disappear, that confirms me all the more.
But I don't want to badmouth anyone 🙂 just wanted to warn the players.
Wie es aussieht wurde es gelöscht.
Ich kann mir vorstellen das es auf Wunsch des casinos gelöscht wurde.
Ich denke bis heute das es so ist, ist aber nur meine persönliche Meinung.
Und wenn Beiträge verschwinden bestätigt mich das umso mehr.
Ich will aber niemanden schlecht reden 🙂 wollte die Spieler nur warnen.
Proč byla smazána srovnání s divokým faraonem? Myslím, že moc dobře víš, že je to všechno velmi, velmi podezřelé, že?
Why were the comparisons with wild pharaoh deleted? I think you know very well that this is all very, very suspicious, right?
Wieso wurden die Vergleiche mit wild pharao gelöscht ? ich glaube ihr wisst selber ganz genau, dass das hier alles sehr sehr verdächtig ist, oder ?
Nové kasino by samozřejmě tvrdilo, že nemá nic společného s Wild P.
V tu chvíli by mohli říci, že tato obvinění poškozují jejich kasina, takže by je mohli vyzvat, aby je smazali.
Dokonce to chápu 🙂
Ale stále si myslím, že existuje souvislost.
Čas ukáže.
A new casino would of course claim that it has nothing to do with the Wild P.
At which point they could say that these allegations are harmful to their casinos, so they could prompt them to delete them.
I even understand that 🙂
But I still think there is a connection.
The time will tell.
Ein neues Casino würde natürlich behaupten das es mit dem Wild P... nichts zu tun hat.
Woraufhin sie sagen könnten das dies Unterstellungen sind die ihren casinos schaden weswegen sie veranlassen könnten es löschen zu lassen.
Ich verstehe das sogar 🙂
Aber ich denke dennoch das eine Verbindung da ist.
Die Zeit wird es zeigen.
Přítel právě otevřel lístek podpory e-mailem a odpověděl do 2 hodin. Šlo jen o to, aby viděli, jestli odpoví. Už den jsem nedostal odpověď na své emaily (mám nárok na téměř 3000€). Stránka je podvod.
A friend just opened a support ticket with an email and answered within 2 hours. It was just to see if they would answer. I haven't received an answer to my emails for a day (I'm entitled to almost 3000€). The site is scam.
Ein Freund hat gerade mit einer Mail ein Supportticket eröffnet, haben ihm binnen 2h geantwortet. Es diente nur dem Test, ob sie auch antworten. Ich bekomme keine Antwort mehr seit einem Tag auf meine Mails (knapp 3000€ stehen mir zu). Die Seite ist Scam.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.