Ahoj sammy1,
Gratuluji ti. Obávám se, že to, co popisujete, je zcela normální.
Upřímně řečeno, pokud vyhrajete hodně, obvykle spustíte další kontrolu. To je normální. Pokud vyhrajete národní loterii, také nedostanete výplatu okamžitě. Kasino tedy pravděpodobně v tuto chvíli kontroluje vaši herní historii. Musí se také ujistit, že ve hře nebyla žádná technická závada nebo chyba, protože v souladu s Podmínkami v takovém případě není kasino povinno vyplatit výhru. Díky tomu může být i poskytovatel hry požádán o některé technické podrobnosti spojené s vaší hrou. Jen si sami zkontrolujte pravidla, abyste si byli jisti. Byl bych velmi překvapen, kdyby toto prohlášení chybělo.
Co není normální, je způsob, jakým s vámi kasino sdílí informace.
Nechápu, proč prostě nemohou říct: Ahoj, gratuluji! Dovolte nám několik týdnů, abychom zkontrolovali vaši herní historii u poskytovatele her, musíme se také držet našich smluvních podmínek. Budeme vás informovat, když dojde k nějakému vývoji." – nebo něco podobného namísto: „Váš účet byl pozastaven
protože jsme odhalili podezřelé aktivity."
To není dobrý přístup. 🙁
Hello sammy1,
Congratulations to you. What you described is quite normal, I'm afraid.
Frankly, if you win big you usually trigger a further check. It's normal. If you win a national lottery you are also not paid immediately. So, the casino is probably checking your gaming history at the moment. They also need to make sure that there was no technical glitch or bug in the game because in accordance with the Terms and Conditions in such a case casino is not obliged to pay out the winnings. Due to this, even the game provider can be asked for some technical details associated with your gameplay. Just check the rules yourself to be sure about it. I'd be very surprised if this statement is missing.
What is not normal is the way how the casino share information with you.
I do not understand why they just can't say: Hey, congratulations! Allow us a few weeks to check your gaming history with the game provider we must stick with our Terms and Conditions as well. We will inform you when any development occurs." - or something similar instead of: "Your account has been suspended
because we have detected suspicious activities."
This is not a good approach. 🙁
Automaticky přeloženo: