Přemýšleli jste tedy o podání stížnosti? Koukám, že se to táhne už přes měsíc, což určitě není málo, a tak by se náš tým snažil pomoci, jak již bylo řečeno. Myslím, že by mohlo být užitečné, kdyby vás kasino ignorovalo.
Nic víc jste se však od posledního psaní nedozvěděli?
Také bych vás požádal, abyste nevkládali odkazy tohoto typu, protože nejsou povoleny, děkuji.
So have you thought about setting up a complaint ? I see that it has been dragging on for over a month, which is certainly not a little time, and so our team would try to help as has already been said. I think it might be useful if the casino ignores you.
However, you haven't learned anything more since the last time you wrote ?
I would also ask you not to post links of this type, as they are not allowed, thank you.
Dobrý den, je to napsáno tak obecně. Můžete říct trochu víc, prosím. Proč vám kasino nedovolí vybrat peníze? Mohl byste mi popsat situaci?
Hello, this is written in such a general way. Could you say a little more, please. Why won't the casino let you withdraw money? Could you describe the situation for me?
Můj první požadavek na výběr byl v únoru 2024 (50 USD), od té doby jsem se pokusil vybrat ještě 3krát různé částky a různé platební metody, vše neúspěšně. Jejich podpora nikdy nereaguje. Stížnost na vaše stránky již byla odeslána, psal jsem zde spíše jako varování pro ostatní
My first withdrawal request was in February 2024 ($50), since then I have tried to withdraw 3 more times different amounts and different payment methods, all unsuccessfully. Their support never responds. The complaint on your site has already been sent, I wrote here rather as a warning to others
Мой первый запрос на вывод денег был в феврале 2024 года (50 долларов США), с тех пор я пыталась вывести еще 3 раза разные суммы и разными способами оплаты, все безуспешно. Их поддержка никогда не отвечает. Жалоба на вашем сайте уже отправлена, тут написала скорее ради предупреждения другим
Ani jednou Vám neodpověděli, proč k takové situaci došlo a proč si nemůžete vybrat peníze? Docela se divím, že tomu tak je, ale podle toho, co jsem viděl, to není nejlepší kasino, takže nejsem tak šokovaný.
Z vaší stížnosti jsem také viděl, že situace souvisí se sportovním sázením. Je tedy zřejmé, že vaše stížnost bude zamítnuta, pokud jste nehráli nic jiného, protože na takové problémy nemáme odborníky ani pobočku.
Docela se omlouvám, že to říkám, abych řekl pravdu.
Takže pokud potřebujete pomoc, myslím, že byste ji mohli najít na jedné z těchto stránek.
Zkuste se na ně podívat:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
They did not answer you even once why such a situation has arisen and why you are not able to withdraw money ? I'm quite surprised if that's the case, but from what I've seen it's not the best casino so I'm not so shocked.
I also saw from your complaint that the situation is related to sports betting. So obviously your complaint will be rejected if you haven't played anything else because we don't have the experts or the branch to see into such problems.
I'm quite sorry to say that, to tell you the truth.
So if you need help, I guess you could find it on one of these sites.
Try to take a look at them:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Bez odpovědi, samozřejmě) díky, podívám se, kam ještě můžu napsat. Ne že bych v něco opravdu doufal a částka je malá, ale nepřála bych si, aby někdo skončil ve stejné situaci, ale s mnohem větší částkou ^^
No answer, of course) thanks, I'll see where else I can write. It's not that I was really hoping for anything, and the amount is small, but I wouldn't want anyone to end up in the same situation, but with a much larger amount ^^
Не ответили , разумеется ) спасибо, посмотрю, куда еще можно написать. Не то что бы я сильно на что-то надеялась, да и сумма маленькая, но мне бы не хотелось, чтобы кто-то оказался в такой же ситуации, но уже с гораздо большей суммой ^^
Ano, chápu, ale někdy je to o věci. A alespoň se můžete dozvědět něco více o stránkách, které jsem vám poslal, a pokud budete mít v budoucnu problémy, víte, že je můžete kontaktovat, pokud jde o sportovní sázení. 🙂
Yes I understand but sometimes it's about the point. And at least you might find out a bit more about the sites I sent you and if you have problems in the future you know you can contact them when it comes to sports betting. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.