S Bobcasinem jsem byl za ta léta vždy spokojený, během pár hodin jsem měl výplatu v bance, trvalo to maximálně den. Letos, teď začátkem dubna, jsem po 5 dnech měl stále "čekající platbu". Preventivně jsem poslal screenshot posledního vkladu do Bobcasina, ale žádná platba neproběhla. Velice zklamán. Příště zkusím Bitstarz a Vulkanvegas.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
S Bobcasinem jsem byl za ta léta vždy spokojený, během pár hodin jsem měl výplatu v bance, trvalo to maximálně den. Letos, teď začátkem dubna, jsem po 5 dnech měl stále "čekající platbu". Preventivně jsem poslal screenshot posledního vkladu do Bobcasina, ale žádná platba neproběhla. Velice zklamán. Příště zkusím Bitstarz a Vulkanvegas.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Platbu jsem zmáčkl 1. dubna odpoledne, takže jsem včera čekal do čtvrtka 6. dubna. Dali to na „nejvyšší prioritu" a omluvili se prostřednictvím e-mailu a živého chatu. Když jsem se zeptal, jaká je maximální doba výplaty, nedostal jsem odpověď. Nechtějte čekat celé dny. "Peníze běží rychle, stejně jako elektrické".😀
I pressed payment on April 1st in the afternoon, so I waited until Thursday the 6th yesterday. They had put it on "Top Priority" and apologized, via email and live chat. When I asked what the maximum payout period was, I didn't get an answer. Don't feel like waiting for days. "Money runs fast, just like electric".😀
Ich hatte am 1. April Nachmittags Auszahlung gedrückt, bis Donnerstag den 6. also gestern gewartet. Sie hatten es auf "Höchste Priorität" gesetzt und sich entschuldigt, per email und im Live-Chat. Auf die Frage was denn die Maximale Auszahlungsdauer sei, habe ich keine Antwort bekommen. Kein Bock immer Tagelang zu warten. "Money runs fast, just like electric".😀
🙂
Jaká je tedy situace nyní? Přišly peníze?
🙂
So, what is the situation now? Has the money arrived?
Zrušil jsem výplatu 6. dne a pak jsem to všechno prohrál. Hloupé, ale zaplatil jsem pouze 100 €.
I canceled the payout on the 6th and then gambled it all away. Stupid, but I had only paid in 100€.
Ich hatte die Auszahlung am 6. storniert und dann alles verspielt. Dumm gelaufen, aber ich hatte ja nur 100€ einbezahlt.
Ahoj.
To je smůla, bylo by dobré si procvičit trpělivost. Jen si představte, že vyhrajete velké částky a kasino použije další kontroly a vyšetřování. V takovém případě byste museli počkat.
Děkujeme, že jste se vrátili! Přeji vám rychlejší výběry všude, kde budete hrát 🙏
Hi there.
That's unfortunate, would be good to train your patience. Just imagine you win big, and the casino will apply additional checks and investigations. In such a case, you would have to wait.
Thanks for getting back though! Wish you faster withdrawals anywhere you'll play 🙏
3 roky vždy vyplaceny rychle a čistě, během pár hodin, i větší částky peněz. Čekat 5 dní je směšné. Bitstarz 3 až 14 dní čekací doba také pod zemí. Luckydays Casino bylo u mě obvykle do jednoho dne, ale bohužel už v Německu neexistuje. Boomcasino, Duelz, Gambola, tolik kasin již v Německu nenabízí své služby. Kde najdu službu rychlého vyplácení?
3 years always paid out quickly and cleanly, within a few hours, even larger sums of money. Waiting 5 days is ridiculous. Bitstarz 3 to 14 days waiting time also underground. Luckydays Casino was usually with me within a day, but unfortunately it no longer exists in Germany. Boomcasino, Duelz, Gambola, so many casinos no longer offer their services in Germany. Where can I find fast payout service?
3 Jahre immer schnell und sauber ausbezahlt, innerhalb ein paar Stunden, auch grössere Geldbeträge. 5 Tage warten ist eine Frechheit. Bitstarz 3 bis 14 Tage Wartezeit auch unterirdisch. Luckydays Casino war meistens innerhalb eines Tages bei mir, gibt es aber in Deutschland ja leider nicht mehr. Boomcasino, Duelz, Gambola, so viele Casinos bieten in ihren Service in Deutschland nicht mehr an. Wo gibt es schnellen Auszahlservice?
Procházel bych uživatelské recenze , abych našel nějaké odpovědi. Dalším způsobem by bylo zkontrolovat kasina nabízející okamžité převody. I když bych nejprve požádal chat o potvrzení.
I v tom nejlepším dostupném kasinu může být vaše platba stále zpožděna, většinou kvůli geopolitickým faktorům, místním bankovním omezením a předpisům. Bohužel vám nikdo nezaručí 100% rychlý výběr. To bych se alespoň neodvážil.
I would browse the user reviews to find some answers. Another way would be to check casinos offering instant transfers. Though I would ask the chat for confirmation first.
Even in the best casino available your payment can still be delayed, mostly due to geo-political factors, local banking restrictions, and regulations. Sadly, no one can guarantee you 100% quick withdrawal. I wouldn't dare to, at least.
Ahoj,
Včera jsem v Bobcasinu proměnil 30 eur na 550 eur, pak jsem chtěl vybrat. Před výplatou jsem se v živém chatu zeptal, zda ode mě Bobcasino potřebuje další dokumenty. Ne, momentálně nic nepotřebuješ, zněla odpověď. Poté vyplácím, výplata je po krátké době zrušena, protože „nebyly doneseny všechny doklady": Bobcasino chce fotku zálohy ze 16. dubna. V ten den jsem provedl 3 vklady, které vždy provádím přes online bankovnictví. Zaslané fotografie vkladu, opět zamítnutý výběr, jméno majitele bankovního účtu, číslo účtu, vklad atd. musí být viditelné. Zasílám několik screenshotů mého bankovního účtu online bankovnictví s finančním přehledem, prodejem k 16. dubnu a podrobným pohledem na všechny vklady k 16. dubnu do bobcasina. Pak vše sázím a dnes ráno se ptám v live chatu, proč se výplata vždy ruší, nejdřív mi podpora říká, že jde o vklad z 16. dubna, který neproběhl přes online bankovnictví. Všechny fotky z uzávěrky pošlu znovu z mého online bankovnictví, platím pouze přes online bankovnictví. Pak přichází prozření „ok, vše se zdá být v pořádku, s další výplatou by mělo vše běžet hladce". 😀 (jako důkaz mám obrázky dialogu živého chatu).
Hi,
Yesterday I turned 30 euros into 550 euros at Bobcasino, then I wanted to withdraw. Before the payout, I asked in the live chat whether Bobcasino needed any more documents from me. No, you don't need anything at the moment, was the answer. Then I pay out, the payout is canceled after a short time because "not all documents were brought": Bobcasino wants a photo of a deposit from April 16th. On that day I made 3 deposits, which I always do via online banking. Sent photos of deposit, again withdrawal refused, bank account holder name, account number, deposit, etc. must be visible. I am sending several screenshots of my online banking bank account, with financial overview, sales as of April 16th and detailed view of all deposits as of April 16th to bobcasino. Then I gamble away everything and this morning I ask in the live chat why the payout is always cancelled, first the support tells me it is about a deposit from April 16th that was not made via online banking. I'll send all the photos from the deadline from my online banking again, I only pay in via online banking. Then comes the insight "ok, everything seems to be in order, everything should run smoothly with the next payout". 😀 (I have pictures of the live chat dialog as proof).
Hi,
Gestern hatte ich bei Bobcasino aus 30 euro 550 euro gemacht, dann wollte ich auszahlen. Vor der Auszahlung hatte ich extra im live-chat gefragt, ob bobcasino noch irgendwelche dokumente von mir bräuchte. Nein, sie brauchen zur zeit nichts, war die antwort. Dann zahle ich aus, schon wird dienauszahlung storniert nach kurzer zeit weil "nicht alle dokumente herbeigebracht wurden": Bobcasino will ein foto von einer einzahlung vom 16. April. An dem tag hatte ich 3 einzahlungen, welche ich wie immer nur über online banking mache, getätigt. Fotos von einzahlung geschickt, wieder wird auszahlung abgelehnt, es müsse name des bankkontoinhabers, kontonummer, einzahlung, usw. zu sehen sein. Ich schicke mehrer Screenshots von meinem online banking bankkonto, mit finanzübersicht, umsätzen vom 16. April und detallierte ansicht von allen einzahlungen vom 16. April an bobcasino. Dann verspiele ich alles und heute früh frage ich im live-chat warum auszahlung immer storniert wird, erst sagt mir der support es geht um eine einzahlung vom 16. April, die nicht über online banking gemacht wurde. Ich schicke wieder alle fotos von dem Stichtag von meinem online banking, ich zahle nur über online banking ein. Dann folgt einsicht "ok es scheint so alles in Ordnung zu sein, bei der nächsten Auszahlung sollte alles glatt laufen". 😀 (Bilder von den live-chat dialog habe ich als beweis).
Ahoj!
To byla zajímavá kombinace několika věcí, řekl bych. No, je mi líto, že jsi přišel o výhru. 🙁
Upřímně, nejsem si úplně jistý, zda se operátor chatu při potvrzování spletl, žádné další dokumenty nebudou potřeba, protože jak to vidím, o účet se při odeslání výběru stará jiné oddělení, což znamená, že doklad o vkladu je v otázka. ALE, jak říkám – to je jen další otázka.
Kromě toho kasina obvykle nepřijímají oříznutý snímek obrazovky, přijímá se pouze nezměněný full.pdf zobrazující celé jméno vlastníka a adresu. To je normální a rozumné, řekl bych.
Dáte šanci případnému dalšímu výběru? 🤔
Hi!
That was an interesting combination of several things, I'd say. Well, I'm sorry you lost the winnings. 🙁
Honestly, I'm not entirely sure whether the chat operator made a mistake while confirming no other docs will be needed because the way I see it, another department takes care of the account when the withdrawal is submitted, meaning the proof of deposit is in question. BUT, as I say - this is just another question.
Additionally, casinos usually don't accept a cropped screenshot, only unaltered full.pdf showing the owner's full name plus address are accepted. That is normal and reasonable, I'd say.
Are you going to give the possible next withdrawal a chance? 🤔
Ahoj, včera jsem vydělal 1000 plus v bobcasinu, výplata na bankovní účet do 1 hodiny. Nikdy neměl žádné problémy s kasiny N1 v letech kromě začátku dubna. Jsem spokojená 🙂
Hi, made 1000 plus at bobcasino yesterday, payout to bank account within less than 1 hour. Never had any problems with N1 Casinos in the years except early April. I'm satisfied 🙂
Hi, hatte gestern 1000 plus bei bobcasino gemacht, auszahlung innerhalb nicht mal 1 einer Stunde auf Bankkonto. Hatte in den Jahren ausser Anfang April nie Probleme mit N1 Casinos. Bin zufrieden 🙂
Naprosto pozitivní komentář! 😀 To je skvělé, mohu-li říct.
Co takhle napsat vlastní uživatelskou recenzi o tom, co je v tomto kasinu skvělé? Pokud se mě zeptáte, mohli by kolegové hráči využít informace o rychlých výplatách 🙂. To nechám na vás:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Perfectly positive comment! 😀 That's terrific, if I may say.
How about writing your own user review about what is great in this casino? Fellow players could use info concerning fast payouts if you ask me 🙂. I'll leave that to you:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.