FórumKasinaRuBet Casino - všeobecná diskuze

RuBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od kiziorro1984
|
4260 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
betmadness4
před 4 měsíci

Znamená to, že kasino zároveň ověřuje vaše dokumenty a také vás žádá o dokumenty, které jste poskytli?

Bylo vám někdy řečeno, co se zdá být na konkrétním dokumentu špatně? Rád bych porozuměl této chaotické situaci z pohledu kasina.

A co vaše herní aktivita? Sázíte na sport nebo hrajete kasinové hry? Snažím se zjistit, zda reklamace může být rozumným krokem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jeden měsíc ověřování dokumentů je tragický. Nikdo mě neinformoval; pouze mi říkají, že čekají na příslušné oddělení. S dokumenty nemůže být nic špatného, protože jsem hrál u několika jiných společností se stejnými dokumenty a pouze zde mám problém. Co se týče mé činnosti jako hráče, i když nechápu, proč se ptáte, hrál jsem jak kasinové hry, tak uzavíral sázky.

A nakonec, nevidím smysl s tebou mluvit. Už měsíc si povídám a nikam jsem se nedostal. Psal jsem sem jen proto, aby ostatní uživatelé viděli, kam dávají své peníze a dávali si pozor na firmy, které nemají licenci.

Automaticky přeloženo:
betmadness4
před 4 měsíci

Radka ti tedy psala hlavně, zda by nebylo možné pomoci s ověřením. A proto mluvila o sázení a zeptala se, jestli hrajete kasinové hry nebo sázíte na sport, protože sport není v naší odbornosti a my vám s tím nemůžeme pomoci.

Pokud jste však hráli automaty, můžete podat stížnost, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují, i když to souvisí s KYC. Ale pokud to nepotřebujete, je to v pořádku.

Smutné je i to, že vám neřekli žádný důvod, proč vaše dokumenty nebyly akceptovány, a nemělo by to tak být, nechat je tak dlouho vše kontrolovat a podstrkovat na správné oddělení mi připadá dost troufalé.

Takže pokud potřebujete pomoc, ozvěte se a pokud ne, přeji hezký den.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré odpoledne, mohl by mi někdo poradit, jak vyřešit problém s platbou z kasina Rybet, jde o následující: Provedl jsem vklad, po nějaké době hry jsem vyhrál a objednal platbu 400 $ dne 15.05. 2024, po kterém si kasino vyžádalo mé dokumenty a já jim je všechny poslal, několikrát požadovali jiné, čekám už skoro 4 měsíce, nemohu problém vyřešit přes chat, stále říkají, že existuje probíhá audit...... 4 měsíce. Může mi někdo říct, na koho se mohu obrátit, abych vyřešil svůj problém?

Automaticky přeloženo:
toigeo
před 2 měsíci

Dobrý den, v tomto případě bych Vám doporučil reklamaci. 4 měsíce by na mě byly moc a snažili bychom se ti pomoct. Neříkám, že to musí být happy end, ale minimálně se o to pokusíme. Nedozvěděli jste se za tu dobu nic o ověřování nebo výběru?

Zde je odkaz, kde můžete podat stížnost.

Jste tam?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj! Pokaždé stejná odpověď: "Doklady zpracovává bezpečnostní služba denně bez dnů volna." Níže připojím poslední korespondenci s nimi v telegramu, pokud to odporuje některým pravidlům, tak to prostě smažte! Sázel jsem hlavně na sportovní události, ale hrál jsem i trochu sloty! Chápu, že řešíte hlavně kasino a ne sportovní sázení, ale možná s něčím pomůžete

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

korespondence file

Automaticky přeloženo:
toigeo
před 2 měsíci

Hmm, to by pro mě byla neadekvátní odpověď, když situace trvá tak dlouho. Jste jeden z mála, kdo ví, že sportovní sázení moc neděláme, a pokud jste hráli automaty, pak může být nějaká naděje na konci tunelu.

Jsem zvědavý, co náš tým zjistí, a pokud něco zjistíte, můžete se o to s námi podělit na fóru.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky